Gå til innhold

paralgin forte og trionetta

Anbefalte innlegg

Hei!

Var litt itvil om dette hoerte under gynekologi, eller allmennmedisin, men jeg proever her.

Begynte denne maaneden aa bruke trionetta, bruker ogsaa paralgin forte og somadril. Er dete en uheldig kombinasjon

Har nemlig hatt endel mage,brystsmerter,foelt meg uvel og vet ikke helt hva dette kan skyldes. Trodde ikke at jeg var gravid, og to tester har vaert negative. Er naa i 3.uke dag 3 i 28-dagerssyklusen til Trionetta. Kan det vaere jeg reagerer paa et av virkestoffene i de okerguletablettene. eller om dette rett og slett viser at jeg ikke taaler PF en.

Haaper paa snarlig svar eventuelt om jeg boer konsultere lege grunnet smertene..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/20498-paralgin-forte-og-trionetta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...