Excelsion Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 1000,- betalte jeg sist jeg gjorde det. 0 Siter
Gjest visdomstanna Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Sjekk litt ang. dette. Da jeg trekte mine, så fikk jeg faktisk noen kroner fra trygdekontoret, pr. tann. Men dette er jo sånn ca. 20 år siden *S* 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 1000,- betalte jeg sist jeg gjorde det. Fikk du refundert alt? 0 Siter
Excelsion Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Fikk du refundert alt? Fikk ikke refundert noe jeg, men jeg prøvde ikke heller =) 0 Siter
cecily Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Jeg betalte 1100,- for å trekke to stykker, og ca 2000,- per tann for operasjon. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Jeg betalte 1100,- for å trekke to stykker, og ca 2000,- per tann for operasjon. 1)Er det kun spesialister/kirurger som opererer ut tanna? 2)Hva er forskjellen på å trekke tanna, og å opererer? Når de opererer, skraper de vel ut tanna? 3)Hvor mye fikk du refundert? 0 Siter
Gjest Au au au au Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 1100 kr. pr. tann. Da var det trygdekontoret refunderte automatisk trukket fra. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 1100 kr. pr. tann. Da var det trygdekontoret refunderte automatisk trukket fra. "Da var det trygdekontoret refunderte automatisk trukket fra." Skjønte ikke helt den setningen der..Merkelig formulert 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Jeg betalte 1100,- for å trekke to stykker, og ca 2000,- per tann for operasjon. Da du trakk to stykk på en gang - hadde de da vokst ut samtidig? Flaks (og billig!) for deg da.. 0 Siter
cecily Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 1)Er det kun spesialister/kirurger som opererer ut tanna? 2)Hva er forskjellen på å trekke tanna, og å opererer? Når de opererer, skraper de vel ut tanna? 3)Hvor mye fikk du refundert? 1)Er det kun spesialister/kirurger som opererer ut tanna? - Jepp. 2)Hva er forskjellen på å trekke tanna, og å opererer? Når de opererer, skraper de vel ut tanna? Når en opererer så skjærer man. Skjære bort tannkjøtt og borre ut tanna fra kjevebeinet. Tok et par timer. 3)Hvor mye fikk du refundert? Vet ikke, det var med i pakkeprisen. Jeg vet bare hva jeg faktisk betalte. 0 Siter
Gjest freaka Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 1)Er det kun spesialister/kirurger som opererer ut tanna? - Jepp. 2)Hva er forskjellen på å trekke tanna, og å opererer? Når de opererer, skraper de vel ut tanna? Når en opererer så skjærer man. Skjære bort tannkjøtt og borre ut tanna fra kjevebeinet. Tok et par timer. 3)Hvor mye fikk du refundert? Vet ikke, det var med i pakkeprisen. Jeg vet bare hva jeg faktisk betalte. Jeg fikk beskjed fra tannlegen jeg var hos at jeg måtte gå til kirurgen for å fjerne tanna.. Men da jeg kom til kirurgen, tok det bare et øyeblikk å få fjerna tanna..Egentlig noe som tannlegen kunne gjort, mon tro? Merkelig.. Hvor lenge siden er det siden du opererte bort tanna? 0 Siter
Gjest Au au au au Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 "Da var det trygdekontoret refunderte automatisk trukket fra." Skjønte ikke helt den setningen der..Merkelig formulert Meget mulig, men med litt velvilje skjønner du det nok. 0 Siter
keinstein Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Jeg gikk og trakk mine på tannlegehøyskolen. Det ble gjort av en kjevekirurg, nesten å skyte spurv med kanoner. Uhyre kjapt og profesjonelt. Gratis. Men det sto mange og glante på, medfølende og søte damer :-) 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Meget mulig, men med litt velvilje skjønner du det nok. Gjør vel det..Følte bare for å være litt kverrulerende ("føle for" og "kverrulere" i samme setning høres dog litt merkverdig ut.. ) 0 Siter
Gjest Au au au au Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Gjør vel det..Følte bare for å være litt kverrulerende ("føle for" og "kverrulere" i samme setning høres dog litt merkverdig ut.. ) For å vise at jeg ikke er hårsår, og for å bli skuls, så kan jo jeg fortelle deg at "kverrulere" er feil. Det skrives kun med én r! 0 Siter
cecily Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Jeg fikk beskjed fra tannlegen jeg var hos at jeg måtte gå til kirurgen for å fjerne tanna.. Men da jeg kom til kirurgen, tok det bare et øyeblikk å få fjerna tanna..Egentlig noe som tannlegen kunne gjort, mon tro? Merkelig.. Hvor lenge siden er det siden du opererte bort tanna? Dette var i år. 0 Siter
Gjest fytti så dyrt det er Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 3000.- her i Særp. Får refunder noe kun dersom det må operasjon til. Dvs hvis tannlegen ikke klarer trekke, men må snitte med kniven. 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Jeg tror at jeg betalte 1000 for å operere ut hos kjevekirurg, og fikk refundert 500 kr. Så opererte jeg hos tannlegen, betalte rundt 500 kr og fikk refundert det meste. Så trakk jeg hos tannlegen, betalte 500 kr og fikk ikke refundert noe. Det kan selvfølgelig hende jeg husker feil... Det er vel 2 år siden nå ca. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.