fresja Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 "Da var det trygdekontoret refunderte automatisk trukket fra." Skjønte ikke helt den setningen der..Merkelig formulert Vi betaler vel bare nettoprisen, og så får tannlegen refundert noe fra Trygdekontoret. 0 Siter
cecily Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 For å vise at jeg ikke er hårsår, og for å bli skuls, så kan jo jeg fortelle deg at "kverrulere" er feil. Det skrives kun med én r! *humre* 0 Siter
cecily Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Da du trakk to stykk på en gang - hadde de da vokst ut samtidig? Flaks (og billig!) for deg da.. Slettes ikke billig å betale 1100,- for fire stikk med sprøyte og fem minutters arbeid. Dyr minuttpris det! Iallefall når en sammenligner at jeg kun betalte 2000,- for over to timers arbeid hos en oralkirurg med assistent. Han fikk nok en del refundert, men likevel billigere for meg per minutt ;-) Begge oppe vokste fint ut samtidig, men det var litt trangt der og da røk de ut. Begge nede stod og stanget,hadde hektet seg fast nedi kjeven. Alle fire ble tatt med kun måneders mellomrom. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 For å vise at jeg ikke er hårsår, og for å bli skuls, så kan jo jeg fortelle deg at "kverrulere" er feil. Det skrives kun med én r! Kverulere - kverulere - kverulere 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.