Mette89 Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 hei! jeg er ei jente på 13 år som blir 14 i mars.. jeg har vært plaget av psoriasis i 7 år nå, og jeg har gråti noen ganger fordi jeg har det.. hva kan jeg gjøre? jeg liker ikke og ha det =( Hilsen mg 0 Siter
Gjest så på tv Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Sunt kosthold + e-vitamin såpe skulle være bra. 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Jeg ble kvitt min psoriassis vha ringblomstsalve iblandet teetreeolje. Jeg rørte oljen inn i salven, salven er omtrent som vaselin i konsistens. Det var bare en tilfeldighet, jeg hadde psoriassis inne i håndflaten og skulle smøre minstemann som hadde bleieutslett. Det ble i hvert fall borte og har ikke kommet igjen men det er vel mer hell enn salven tenker jeg. Men det går i hvert fall an å prøve. Ringblomstsalve får du kjøpt på helsekostforretningen. 0 Siter
JSB Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Sunt kosthold + e-vitamin såpe skulle være bra. Ironisk. Det står en bannerannonse rett på siden her om apparat mot psoriasis :-) Noen som har prøvd? 0 Siter
Gjest så på tv Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Ironisk. Det står en bannerannonse rett på siden her om apparat mot psoriasis :-) Noen som har prøvd? Moren min bruker e-vitaminsåpe, men krem er nok også godt. Spør på apoteket. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.