Gå til innhold

Har dere kjent igjen noe fra dol?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

5

• Goliath

5

• amber sun

4

• keinstein

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest avslørt

Ja jeg har kjent igjen noen ut i fra hva som er blitt skrevet her.

fylke,alder på barn,jobb,alder på seg selv og mann,hårfarge,øyefarge m.m er kommet fram om vedkommende og jeg er bombesikker på at jeg kjenner vedkommende.

Det er forferdelig ekkelt å vite det jeg vet om vedkommende når vi attpåtil jobber på samme plass.

Tror ikke vedkommende er klar over at jeg vet hvem h*n er.

laguna1365380434

Jeg tror kanskje jeg vet fra før hvem en person på galleriet, men helt sikker er jeg ikke.

Forøvrig driter jeg iom noen skulle komme tilå kjenne meg igjen, jeg skjønner ikke helt hvorfor det skulle være sånn helt megakrise liksom.

:-)

Annonse

Gjest ikke akkurat nå

Nei jeg har ikke kjent igjen noen. Ikke er jeg redd for å bli gjenkjent heller, har ikke skrevet noe her som ikke alle som kjenner meg vet. Hadde bare vært hyggelig å bli gjenkjent!

Du det er ekkelt.

Iallefall når personen ikke vil gi seg til kjenne. Jeg var ute for det for noen år tilbake. En person kjente meg og familien min tydelig godt, uten somsagt at jeg visste hvem dette var.

Fikk en slags forfølgelses-følelse jeg, likte meg ikke.

Den dag idag vet jeg ikke hvem dette var. Byttet nick den gangen å har etter det vært forsiktig med å fortelle noe som kan gjenkjenne meg/oss.

Gjest Ikke akkurat nå.

Jeg kjenner ikke igjen noen fra øyengalleriet.

Men jeg vet hvem en person er her inne ..... kjenner ikke helt igjen personen på sånn h*n beskriver seg selv her inne og virkligheten .... men men

Hvordan avslørte du vedkommende da?

Jobb, utseende,antall barn, hårfarge e.l?

Gjest mirakel*2?

Jeg kjenner ikke igjen noen fra øyengalleriet.

Men jeg vet hvem en person er her inne ..... kjenner ikke helt igjen personen på sånn h*n beskriver seg selv her inne og virkligheten .... men men

hvorfor kan ikke du advare personen? Hvordan ville du følt deg om noen visste om deg her inne? Jeg ville gjerne visst det slik at jeg kunne byttet nick.

Annonse

Gjest Ikke akkurat nå.

Siden du er anonym, kan du vel si hvem du gjenkjente fra doløyegalleriet?

Datteren til togli trodde mine øyne var morens, så det kan vel hende du har tatt feil, du også?

Ser man lenge nok på bildene, synes man etterhvert at man har sett alle tidligere.

Men jeg er ganske sikker på at jeg vet hvem en person der inne er, men jeg er ikke bombesikker, og det er uansett ikke noe som kommer videre.

Dette holder jeg for meg selv.

Jeg bor jo omtrent her inne selv til tider.

Gjest mirakel*2?

Hvorfor det ?

H*n vet jo at jeg er her.

ok, så du vet at h*n vet om deg?

Jeg har nemlig ikke anelse om noen kjenner meg her inne, og jeg har ikke lyst å bli gjenkjent heller. Da må jeg jo passe på hver minste ting jeg sier som kan være personlig.

Gjest personen avslørte seg selv

ok, så du vet at h*n vet om deg?

Jeg har nemlig ikke anelse om noen kjenner meg her inne, og jeg har ikke lyst å bli gjenkjent heller. Da må jeg jo passe på hver minste ting jeg sier som kan være personlig.

"ok, så du vet at h*n vet om deg? "

ja

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...