Gå til innhold

Har dere kjent igjen noe fra dol?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

5

• Goliath

5

• amber sun

4

• keinstein

1

Mest aktive i denne tråden

Det var ikke meg som la ut det nei.

Men vi hadde besøk her på DOL for noen år siden av en dame som etterhvert viste seg å være lettere "forstyrret".

Det var ikke lite hun forsøkte å "sette i stand" :-)

Å! .- det var jeg ikke klar over - unnskyld!

Å! .- det var jeg ikke klar over - unnskyld!

Alt i orden.

Og du skulle bare visst! Da lærte jeg ikke rent lite om hvor forsiktig man skal være overfor mennesker du tror du blir kjent med på nettet over litt tid.

Egentlig en ganske utrolig historie, og i etterkant en forholdsvis morsom en - men du får nok nøye deg med å være nyskjerrig:-)

Alt i orden.

Og du skulle bare visst! Da lærte jeg ikke rent lite om hvor forsiktig man skal være overfor mennesker du tror du blir kjent med på nettet over litt tid.

Egentlig en ganske utrolig historie, og i etterkant en forholdsvis morsom en - men du får nok nøye deg med å være nyskjerrig:-)

...som om jeg bryr meg! :)

Annonse

Alt i orden.

Mange desperate historier har blitt morsomme i etterkant ;o) Det er med desperate historier som med fødsler, men glemmer liksom kjernen og beholder festfyrverkeriet. Og godt er vel det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...