taraz Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Lenge siden jeg har vært her inne nå... flere år faktisk. HAr kommet i gang med livet mitt, har samboer og leier fint lite hus, går på skole og er relativt fornøyd med livet mitt... Men det var ikke det jeg skulle skrive nå, jeg vet at djevel hadde en del kontakt med folk her inne for noen år siden og jeg vet at hun tenkte masse på dere... Djevel har prøvd å ta sitt eget liv mange ganger, det er sikkert noe de fleste av dere som husker henne har fått med dere... Hun klarte det nå, rett før helga. Masse klemmer til dere alle. Ikke gi opp, da har "de" vunnet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205169-til-de-som-evt-husker-djevel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkerbell Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Det er lenge siden jeg traff henne sist.. Dette var forferdelig.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205169-til-de-som-evt-husker-djevel/#findComment-1471780 Del på andre sider Flere delingsvalg…
taraz Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Det er lenge siden jeg traff henne sist.. Dette var forferdelig.. Det er grusomt, men det var ette hun virkelig ville. Jeg tror aldri djevel ville ha fått et bra liv. hun var altfor ødelagt. håper bare den drittsekken som gjorde dette mot henne virkelig har det vondt nå... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205169-til-de-som-evt-husker-djevel/#findComment-1471826 Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkerbell Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Det er grusomt, men det var ette hun virkelig ville. Jeg tror aldri djevel ville ha fått et bra liv. hun var altfor ødelagt. håper bare den drittsekken som gjorde dette mot henne virkelig har det vondt nå... Ja, det var det hun ville. Men hun hadde også perioder fyllt med håp..og glede.. men de periodene var kanskje ikke sterke nok. Kanskje "nådde" hun ingen før helgen. Kanskje var der heller ingen å nå akkurat da. Hun slet mye alene. Ta godt vare på deg selv taraz, det virker som om du har fått mye stabilitet og varme inn i livet ditt. Vi får tenne et et lys for den lille jenta som gikk vekk så altfor tidlig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205169-til-de-som-evt-husker-djevel/#findComment-1472855 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skal Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Har aldri "truffet" henne, er ganske ny her. Men skal tenne et lys og tenke på dere som kjente henne! Trist å lese, og samtidig godt å høre om noe det går bra for! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205169-til-de-som-evt-husker-djevel/#findComment-1473110 Del på andre sider Flere delingsvalg…
taraz Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Ja, det var det hun ville. Men hun hadde også perioder fyllt med håp..og glede.. men de periodene var kanskje ikke sterke nok. Kanskje "nådde" hun ingen før helgen. Kanskje var der heller ingen å nå akkurat da. Hun slet mye alene. Ta godt vare på deg selv taraz, det virker som om du har fått mye stabilitet og varme inn i livet ditt. Vi får tenne et et lys for den lille jenta som gikk vekk så altfor tidlig. Det er lenge siden hun hadde noe særlig håp om at bedre liv tror jeg. Hun har vært inn og ut av psykiatrisk leeeeeeeenge nå og sto på venteliste for heltidsplass... Tenn lys ja... Hu likte tente lys, kunne sitte i timesvis og se på at de brant... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205169-til-de-som-evt-husker-djevel/#findComment-1473572 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingla Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Det er lenge siden hun hadde noe særlig håp om at bedre liv tror jeg. Hun har vært inn og ut av psykiatrisk leeeeeeeenge nå og sto på venteliste for heltidsplass... Tenn lys ja... Hu likte tente lys, kunne sitte i timesvis og se på at de brant... Vondt å høre om Djevel..*tenne et lys* Men Taraz, godt å se livstegn fra deg! Og virker som du har d noe lunde ok.. og er kjempegodt å høre! tenkt på deg i blant og lurt på åssen d går me deg vettu..! klem fra pingla 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205169-til-de-som-evt-husker-djevel/#findComment-1479583 Del på andre sider Flere delingsvalg…
taraz Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Vondt å høre om Djevel..*tenne et lys* Men Taraz, godt å se livstegn fra deg! Og virker som du har d noe lunde ok.. og er kjempegodt å høre! tenkt på deg i blant og lurt på åssen d går me deg vettu..! klem fra pingla Hei Pingla mi:) Går greit med meg ja, dette med djevel var selvfølgelig et skikkelig slag i tryne, men ellers går det overraskende greit faktisk... Har tenkt masse på deg (og alle andre her inne) og håper at alt går noenlunde bra... I kveld skal jeg sett meg ned, tenne lys og se gjennom alle brev, bilder, lapper og andre minner fra djevel... Ho hadde skrevet sitt eget minneord (og planlagt hele begravelsen) og ville takke alle som kjente ho for at ho hadde fått lov til å bli kjent med de. Ho forklarte også at ho rett og slett ikke orket mere, ho var lei og sliten. Store klemmer til alle her inne!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205169-til-de-som-evt-husker-djevel/#findComment-1479658 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingla Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Hei Pingla mi:) Går greit med meg ja, dette med djevel var selvfølgelig et skikkelig slag i tryne, men ellers går det overraskende greit faktisk... Har tenkt masse på deg (og alle andre her inne) og håper at alt går noenlunde bra... I kveld skal jeg sett meg ned, tenne lys og se gjennom alle brev, bilder, lapper og andre minner fra djevel... Ho hadde skrevet sitt eget minneord (og planlagt hele begravelsen) og ville takke alle som kjente ho for at ho hadde fått lov til å bli kjent med de. Ho forklarte også at ho rett og slett ikke orket mere, ho var lei og sliten. Store klemmer til alle her inne!!! *sender en stooooooorklem til Taraz* blir nok en kveld med mye følelser i kveld.. og.. kanskje d blir litt godt for deg... selv om d er veldig vansklig opp i alt.. håper at begravelsen og alt rundt blir slik Djevel hadde ønsket seg.. fortjente d! vondt er d.. men som du skrev.. kanskje var d det beste for henne... ska tenne et lys i kveld.. og sende mange tanker både til Djevel og ikke minst til deg..! *goklem fra meg* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205169-til-de-som-evt-husker-djevel/#findComment-1480052 Del på andre sider Flere delingsvalg…
taraz Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 *sender en stooooooorklem til Taraz* blir nok en kveld med mye følelser i kveld.. og.. kanskje d blir litt godt for deg... selv om d er veldig vansklig opp i alt.. håper at begravelsen og alt rundt blir slik Djevel hadde ønsket seg.. fortjente d! vondt er d.. men som du skrev.. kanskje var d det beste for henne... ska tenne et lys i kveld.. og sende mange tanker både til Djevel og ikke minst til deg..! *goklem fra meg* Fikk ikke gjort som jeg hadde lyst til i kveld. har gjort andre ting, men skal sette meg ned en kveld så fort jeg kan... Djevel planla sin egen begravelse i minste detalj... bortsett fra en ting.. favorittartisten hennes over alle kom og sang flere av sangene sine i kirka... det var sterkt!!! Utrolig fantastisk gjort av ham, jeg er evig takknemlig!!! Bare synd ho ikke fikk oppleve det, men jeg er sikker på at ho satt på en sky et eller annet sted og fulgte med:) Jeg begynner å akseptere at ho er borte nå, det er sykt vondt, men det var det beste for ho... Det å ta livet sitt blir ofte sett på som en egoistisk handling, men i dette tilfellet var det greit... synes jeg i hvert fall. De fleste rundt ho skjønnerdet valget ho tok. Det er bare synd at det "måtte" bli sånn. Ho fortjente så utrolig mye mer!!!! Hvordan er det med deg da pingla....? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205169-til-de-som-evt-husker-djevel/#findComment-1480292 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingla Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Fikk ikke gjort som jeg hadde lyst til i kveld. har gjort andre ting, men skal sette meg ned en kveld så fort jeg kan... Djevel planla sin egen begravelse i minste detalj... bortsett fra en ting.. favorittartisten hennes over alle kom og sang flere av sangene sine i kirka... det var sterkt!!! Utrolig fantastisk gjort av ham, jeg er evig takknemlig!!! Bare synd ho ikke fikk oppleve det, men jeg er sikker på at ho satt på en sky et eller annet sted og fulgte med:) Jeg begynner å akseptere at ho er borte nå, det er sykt vondt, men det var det beste for ho... Det å ta livet sitt blir ofte sett på som en egoistisk handling, men i dette tilfellet var det greit... synes jeg i hvert fall. De fleste rundt ho skjønnerdet valget ho tok. Det er bare synd at det "måtte" bli sånn. Ho fortjente så utrolig mye mer!!!! Hvordan er det med deg da pingla....? Ta deg en kveld der du setter av kvelden til det du hadde tenkt.. slå av mobil, og la kvelden kun dreie seg om Djevel.. tror kanskje du har godt av d.. kan være godt for bearbeidelsen sin del.. Så utrolig fint gjort av favorittartisten hennes og komme og synge da! d er jo veldig imponerendes i grunn! Og ja.. Ho satt nok og fulgte me en eller annen plass.. og tror d betydde mye.. Skal være vondt når de man er gla i blir borte, spesielt når man tar livet sitt.. Er fryktelig vondt.. Men er sjelegla for at du klarer å se det fra hennes side.. Og minnene vil ingen kunne ta fra deg, du vil alltid ha henne me i hjerte og tankene! Er ikke alltid d å ta livet av seg er egoistisk.. du har rett i d.. av og til blir det for vansklig for noen og leve.. noen ganger er faktisk personen så ødlagt at livet kun blir en lang lidelse.. og da må den personen selv få velge... grusomt vondt.. men enig med deg i at d kan være til d beste i noen få tilfeller.. Men gjør fullt ut like vondt for de som sitter igjen.. Og man har lov å bruke den tida man trenger på å sørge..! Jeg sliter litt fortida, og er innlagt på ei ungdomsavdeling.. Hva dette vil føre med seg aner jeg ikke.. Men prøver å se fremover, og kanskje få bearbeid litt av fortida.. Mye nytt å tilpasse seg, mye folk og nye situasjoner som jeg ikke helt takler ennå... Ikke vandt med å ha folk rundt meg hele tida slik d blir på avdelinga, så blir litt små sprø og temmlig frustrert til tider.. Men planen er vel Kanskje etter hvert komme seg videre i livet.. Tida får vise.. Har lært meg å ta en dag av gangen og se hva som skjer.. *liten klem fra meg* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205169-til-de-som-evt-husker-djevel/#findComment-1480370 Del på andre sider Flere delingsvalg…
taraz Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Ta deg en kveld der du setter av kvelden til det du hadde tenkt.. slå av mobil, og la kvelden kun dreie seg om Djevel.. tror kanskje du har godt av d.. kan være godt for bearbeidelsen sin del.. Så utrolig fint gjort av favorittartisten hennes og komme og synge da! d er jo veldig imponerendes i grunn! Og ja.. Ho satt nok og fulgte me en eller annen plass.. og tror d betydde mye.. Skal være vondt når de man er gla i blir borte, spesielt når man tar livet sitt.. Er fryktelig vondt.. Men er sjelegla for at du klarer å se det fra hennes side.. Og minnene vil ingen kunne ta fra deg, du vil alltid ha henne me i hjerte og tankene! Er ikke alltid d å ta livet av seg er egoistisk.. du har rett i d.. av og til blir det for vansklig for noen og leve.. noen ganger er faktisk personen så ødlagt at livet kun blir en lang lidelse.. og da må den personen selv få velge... grusomt vondt.. men enig med deg i at d kan være til d beste i noen få tilfeller.. Men gjør fullt ut like vondt for de som sitter igjen.. Og man har lov å bruke den tida man trenger på å sørge..! Jeg sliter litt fortida, og er innlagt på ei ungdomsavdeling.. Hva dette vil føre med seg aner jeg ikke.. Men prøver å se fremover, og kanskje få bearbeid litt av fortida.. Mye nytt å tilpasse seg, mye folk og nye situasjoner som jeg ikke helt takler ennå... Ikke vandt med å ha folk rundt meg hele tida slik d blir på avdelinga, så blir litt små sprø og temmlig frustrert til tider.. Men planen er vel Kanskje etter hvert komme seg videre i livet.. Tida får vise.. Har lært meg å ta en dag av gangen og se hva som skjer.. *liten klem fra meg* Kjære Pingla mi da.... Vil at du skal ha det bra jeg ... alltid!!! Fint du ser at du må ta en dag av gangen, det er ingen annen måte å gjøre det på (er min erfaring i hvert fall). Håper alt ordner seg for deg snart (og alle andre her inne). Dere fortjener virkleig ikke dette. Jeg bare ber dere... ikke gjør som djevel... Vi skjønner valget hennes veldig godt, Vi rundt henne hadde aldri orket å kjempe så lenge som det hun gjorde. Men ikke gjør som hun gjorde... Få hjelp tidlig i stede, ikke la det som skjedde bli en hemmelighet du ikke tør fortelle til noen. Det ødelegger så mye... Store klemmer til alle. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205169-til-de-som-evt-husker-djevel/#findComment-1480428 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingla Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Kjære Pingla mi da.... Vil at du skal ha det bra jeg ... alltid!!! Fint du ser at du må ta en dag av gangen, det er ingen annen måte å gjøre det på (er min erfaring i hvert fall). Håper alt ordner seg for deg snart (og alle andre her inne). Dere fortjener virkleig ikke dette. Jeg bare ber dere... ikke gjør som djevel... Vi skjønner valget hennes veldig godt, Vi rundt henne hadde aldri orket å kjempe så lenge som det hun gjorde. Men ikke gjør som hun gjorde... Få hjelp tidlig i stede, ikke la det som skjedde bli en hemmelighet du ikke tør fortelle til noen. Det ødelegger så mye... Store klemmer til alle. klarer meg jeg vettu mye styr, men tilpasser meg.. ta vare på deg selv vennen min..! husk at du er et fantastisk verdifult menneske! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205169-til-de-som-evt-husker-djevel/#findComment-1485753 Del på andre sider Flere delingsvalg…
taraz Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 klarer meg jeg vettu mye styr, men tilpasser meg.. ta vare på deg selv vennen min..! husk at du er et fantastisk verdifult menneske! Det er du også, ta vare på deg selv... håper virkelig det ordner seg for deg snart. Du er et fantastisk herlig menneske!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205169-til-de-som-evt-husker-djevel/#findComment-1487759 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.