Gå til innhold

svimmelhet + rykninger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er en mann på 31 som opplevde noe merkelig her en kveld. Jeg har vel en normalt bra helse, med skikkelige måltider og litt (for lite) trening. Har tidligere vært veldig godt trent, men har nok slappet av de senere år. Denne kvelden drev jeg med litt renhold inni et skap, og hadde sittet på knærne en stund, bøyd inni skapet. Så ringer telefonen og jeg tar den og reiser meg opp på knørne. Med ett blir jeg svimmel (noe jeg blir en gang i blant hvis jeg reiser meg fort opp) men det går over. Men en annen ting som intraff var rykninger i midt på brystet, og i armene. Jeg greide ikke å kontrollere det, rykningene bare fortsatte i ca 10 sekunder. Armene ristet, og det hele var en veldig merkelig følelse. Jeg hadde ingen kontroll over det, og når det var over var det en merkelig følelse i kroppen.

Hva kan dette ha vært?

mvh urolig31

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...