SCFC Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Hei, jeg er en mann på 31 som opplevde noe merkelig her en kveld. Jeg har vel en normalt bra helse, med skikkelige måltider og litt (for lite) trening. Har tidligere vært veldig godt trent, men har nok slappet av de senere år. Denne kvelden drev jeg med litt renhold inni et skap, og hadde sittet på knærne en stund, bøyd inni skapet. Så ringer telefonen og jeg tar den og reiser meg opp på knørne. Med ett blir jeg svimmel (noe jeg blir en gang i blant hvis jeg reiser meg fort opp) men det går over. Men en annen ting som intraff var rykninger i midt på brystet, og i armene. Jeg greide ikke å kontrollere det, rykningene bare fortsatte i ca 10 sekunder. Armene ristet, og det hele var en veldig merkelig følelse. Jeg hadde ingen kontroll over det, og når det var over var det en merkelig følelse i kroppen. Hva kan dette ha vært? mvh urolig31 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.