cecily Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Beklager å måtte skuffe deg, men jeg tror neppe at det vil gå. En blir sterkere av å trene styrke, men i første fase vil ikke muskelen bli så utrolig mye større og fastere, men den eksisterende muskelen vil utnyttes bedre som den allerede er. Det er først i andre og påfølgende faser at muskelen selv blir større og fastere. Men start i dag allikevel, så blir det nok bedre til julekjolen skal på ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 "Men trøst deg med at akkurat det du beskriver er et ganske vanlig "problem" hos kvinner :-)" Det forklaringen har jeg ikke tenkt å godta sånn med det første;) Vel, det er litt begrenset med apparater her. Ikke som på SATS. Men jeg har tatt den der "brystgreia", hvor jeg presser armene frem (om du skjønner) Det var merket av med rødt (på bildet) på de musklene (tricepsene?) som er slappe hos meg. Den setter jeg på 15 kilo. Får håpe det hjelper litt, selv om jeg ikke er stiv der. Det er bicepsene som er stive. Jeg har forresten 18 dager på meg. Ikke 14 som jeg først sa. Det hjelper litt;) "Jeg har forresten 18 dager på meg. Ikke 14 som jeg først sa. Det hjelper litt;)" Joda, men ikke forvent særlig resultater på så kort tid likevel :-) Jeg regner med apparatet du mener er peck-deck? Det trener jo hovedsaklig brystmusklene. "....................................." 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 "Jeg har forresten 18 dager på meg. Ikke 14 som jeg først sa. Det hjelper litt;)" Joda, men ikke forvent særlig resultater på så kort tid likevel :-) Jeg regner med apparatet du mener er peck-deck? Det trener jo hovedsaklig brystmusklene. "....................................." Ja det trener brystmusklene, men bildet viser (merket av med rødt) at jeg trener baksiden av armene også. Men det er kanskje ikke den mest effektive måten å trene de musklene på. Armhevinger greier jeg ikke. Har ikke nubbesjangs. 0 Siter
cecily Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Ja det trener brystmusklene, men bildet viser (merket av med rødt) at jeg trener baksiden av armene også. Men det er kanskje ikke den mest effektive måten å trene de musklene på. Armhevinger greier jeg ikke. Har ikke nubbesjangs. Legg deg på ryggen med en stang i hendene, grep parallellt med skuldre. Armene parallellt opp langs kroppen med albuene pekende fra ansiktet, dvs 90 grader bøy i albuene. Bevegelsen er å føre stangen ned mot pannen og opp igjen til 90 grader bøy i albuene. Superduper øvelse for triceps. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Legg deg på ryggen med en stang i hendene, grep parallellt med skuldre. Armene parallellt opp langs kroppen med albuene pekende fra ansiktet, dvs 90 grader bøy i albuene. Bevegelsen er å føre stangen ned mot pannen og opp igjen til 90 grader bøy i albuene. Superduper øvelse for triceps. Tenk om jeg mister stanga? 0 Siter
Prozak Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Ja det trener brystmusklene, men bildet viser (merket av med rødt) at jeg trener baksiden av armene også. Men det er kanskje ikke den mest effektive måten å trene de musklene på. Armhevinger greier jeg ikke. Har ikke nubbesjangs. " Armhevinger greier jeg ikke. Har ikke nubbesjangs." Joda, det gjør du. Du begynner med å ta de fra kneet, d.v.s at du har knærne i bakken, og vipper opp og ned på dem. "..........................................." 0 Siter
cecily Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Tenk om jeg mister stanga? *lol* Da får du vondt i panna. hehe. c",) 0 Siter
Prozak Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Legg deg på ryggen med en stang i hendene, grep parallellt med skuldre. Armene parallellt opp langs kroppen med albuene pekende fra ansiktet, dvs 90 grader bøy i albuene. Bevegelsen er å føre stangen ned mot pannen og opp igjen til 90 grader bøy i albuene. Superduper øvelse for triceps. Har du prøvd med smalt grep i stedet for skulderbredt? Det tar gjerne litt bedre :-) "......................................." 0 Siter
cecily Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Legg deg på ryggen med en stang i hendene, grep parallellt med skuldre. Armene parallellt opp langs kroppen med albuene pekende fra ansiktet, dvs 90 grader bøy i albuene. Bevegelsen er å føre stangen ned mot pannen og opp igjen til 90 grader bøy i albuene. Superduper øvelse for triceps. Du kan selvfølgelig strekke armene helt ut også. *dunke seg i hodet* Men bevegelsen blir den samme. Fra strake armer ned til panna via 90 grader i albuene. Viktig å holde armene samlet inn mot kroppen og ha grep parallellt med skuldre. 0 Siter
cecily Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Har du prøvd med smalt grep i stedet for skulderbredt? Det tar gjerne litt bedre :-) "......................................." Det gjør det, men nybegynnere anbefales å ha grep som jeg sa. KK har tross alt ikke lyst til å få stanga i hodet har jeg skjønt ;-) 0 Siter
Speak Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Regner med at det er øverste delen av armen du mener. Den som liksom henger og dingler under. En øvelse er fantastisk her. Den heter dips og kan gjøres veldig enkelt. Stå foran en stol, krakk e.l. Den bør være stødig, og ikke for høy. Sett hendene på kanten (med fingrene utenfor). Strekk beina ut foran deg slik at du hviler på armene. Bøy/strekk armene slik at kroppen går ned ned og opp. Om dette blir for tungt kan du bøye beina. (Sette beina litt nærmere rumpa) Vanskelig å forklare, men håper du forstår. Om du får forbedring på bare 14 dager vet jeg ikke, men øvelsen er fantastisk enkel og effektiv. Ta 10-15 ganger og utfør dette i 3 omganger hver dag. Tar bare noen minutter. 0 Siter
favn Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Uff, sånne flappete armer er skrekken. Det skal jeg ALDRI ha. Nå skjønner jeg selvsagt at du overdriver for å spre litt humør her, men hvis du vil trene armene og få synlige resultater, trenger du lenger tid enn 14 dager. Masse fine øvelser som konser på biceps, triceps og skuldre dersom du investerer i etpar manualer på noen passe kilo. Google. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Uff, sånne flappete armer er skrekken. Det skal jeg ALDRI ha. Nå skjønner jeg selvsagt at du overdriver for å spre litt humør her, men hvis du vil trene armene og få synlige resultater, trenger du lenger tid enn 14 dager. Masse fine øvelser som konser på biceps, triceps og skuldre dersom du investerer i etpar manualer på noen passe kilo. Google. Ja jeg forstår at jeg trenger mer enn 14 dager, men litt fastere kan dem vel bli ihvertfall. Skal uansett forsette så de blir bedre til sommeren. Jeg vet hvordan de kan bli. Har greid det før. Neida, jeg overdriver ikke, eller kanskje litt;o) Kommer helt an på hvordan du ser det for deg. Du har nok sett noen som er verre;) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Regner med at det er øverste delen av armen du mener. Den som liksom henger og dingler under. En øvelse er fantastisk her. Den heter dips og kan gjøres veldig enkelt. Stå foran en stol, krakk e.l. Den bør være stødig, og ikke for høy. Sett hendene på kanten (med fingrene utenfor). Strekk beina ut foran deg slik at du hviler på armene. Bøy/strekk armene slik at kroppen går ned ned og opp. Om dette blir for tungt kan du bøye beina. (Sette beina litt nærmere rumpa) Vanskelig å forklare, men håper du forstår. Om du får forbedring på bare 14 dager vet jeg ikke, men øvelsen er fantastisk enkel og effektiv. Ta 10-15 ganger og utfør dette i 3 omganger hver dag. Tar bare noen minutter. Takk for tips. Ja det er øverste delen.Nedover er armen helt fin den;) 0 Siter
favn Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Ja jeg forstår at jeg trenger mer enn 14 dager, men litt fastere kan dem vel bli ihvertfall. Skal uansett forsette så de blir bedre til sommeren. Jeg vet hvordan de kan bli. Har greid det før. Neida, jeg overdriver ikke, eller kanskje litt;o) Kommer helt an på hvordan du ser det for deg. Du har nok sett noen som er verre;) De blir ikke fastere av at du bruker tastaturet flittig ;-) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 De blir ikke fastere av at du bruker tastaturet flittig ;-) He,he men jeg er nødt til å bruke tastaturet flittig på jobb hver eneste dag. Da kan jeg like god svinse innom her og taste litt også 0 Siter
Speak Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Takk for tips. Ja det er øverste delen.Nedover er armen helt fin den;) Fortell litt om det virker for deg også:-) Og lykke til. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Fortell litt om det virker for deg også:-) Og lykke til. Jeg får komme med rapport om 14 dager Hi hi. Synes allerede de kjennes bedre ut i da jeg. Tror ikke det skal så mye til for at de blir bedre iom at det er så lite fett på dem.Hadde vært verre om musklene var skjult under masse fett. 0 Siter
favn Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 He,he men jeg er nødt til å bruke tastaturet flittig på jobb hver eneste dag. Da kan jeg like god svinse innom her og taste litt også Det er uansett bedre enn ingenting, helt sikkert. 0 Siter
Babette Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 "Men - du må jo begynne :-)" He he, ja det er det jeg må. Nå har jeg begynt, og nå er jeg allerede her.*ler* Dette ble en meget slapp begynnelse.Treningssenteret ligger 2.min bort gata da men. 20 min på tredemølle, og så 3 forskjllige apparater for bryst rygg armer.Gjentatte ganger, til jeg ikke greide mer. Jeg er faktisk helt stiv i bicepsene nå. Men det skal bli bedre etterhvert. Har trent gjennom mange år da (fra og til), og det bør være min 30 min på tredemølle ihverfall. Men det var ihverfall en start;) Men du, hvordan får jeg trent baksiden av armene? Der er der det henger har jeg funnet ut. Når jeg bøyer armen, henger og dingler det.Er det fett dette da? Og jeg som er så tynn. Jeg skjønner det bare ikke. Problemet er vel slappe muskler, ikke fett? Du kan jo pule vettet av mannen din, der du ligger øverst og støtter deg på armene. Finfin styrketrening for overarmene. Alternativet er langermet kjole. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.