Gjest KariKruskakli Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Problemet er vel slappe muskler, ikke fett? Du kan jo pule vettet av mannen din, der du ligger øverst og støtter deg på armene. Finfin styrketrening for overarmene. Alternativet er langermet kjole. "Du kan jo pule vettet av mannen din, der du ligger øverst og støtter deg på armene. Finfin styrketrening for overarmene" He he, da må han holde ut lenge, om det skal hjelpe noe særlig;o) "Alternativet er langermet kjole" Nei, jeg har funnet en kjole som satt "smokk" ellers. Men høye støvletter blir jeg dritsexy *host, host* (hadde det bare ikke vært for armene) Dessuten kan jeg ikke bare gi opp heller, vet du;) 0 Siter
Babette Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 "Du kan jo pule vettet av mannen din, der du ligger øverst og støtter deg på armene. Finfin styrketrening for overarmene" He he, da må han holde ut lenge, om det skal hjelpe noe særlig;o) "Alternativet er langermet kjole" Nei, jeg har funnet en kjole som satt "smokk" ellers. Men høye støvletter blir jeg dritsexy *host, host* (hadde det bare ikke vært for armene) Dessuten kan jeg ikke bare gi opp heller, vet du;) Nei, ikke gi opp, men uansett hva du måtte finne på av øvelser, tviler jeg på at du ser noen som helst forskjell etter 14 dager. Men det kommer jo dager etter julebordet. Generelt sett er det mye vanskeligere å reparere enn å forebygge, men umulig er det selvsagt ikke. Neste år har du Marit Bjørgen-armer! Dæven, har du sett de flotte musklene hennes? Hun er bare råflott. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Nei, ikke gi opp, men uansett hva du måtte finne på av øvelser, tviler jeg på at du ser noen som helst forskjell etter 14 dager. Men det kommer jo dager etter julebordet. Generelt sett er det mye vanskeligere å reparere enn å forebygge, men umulig er det selvsagt ikke. Neste år har du Marit Bjørgen-armer! Dæven, har du sett de flotte musklene hennes? Hun er bare råflott. Ja, hun er flott og sympatisk;) Nei, jeg tviler vel på det jeg også. I kveld har jeg tenkt å trene, men i dag har jeg så vondt i armene at det spørs om jeg greier å gjøre så mange armøvelser. Fy, så vondt det gjør. Greier ikke å rette ut armene en gang. Og det er på innsiden av albuen jeg har vondt. Det er verre i dag enn går jo. Og så har jeg vondt på feil plass. Var ikke der jeg skulle trene meg opp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.