Gå til innhold

se på many faces of...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Hun der har stått for mye foran speilet og smilt til seg selv. Hun synes nok hun ser mest sexy ut med den uttrykket der. Skjelden å se mennesker med kun ett ansiktsuttrykk, men der har du ett.

Gjest en link
Skrevet

Hun der har stått for mye foran speilet og smilt til seg selv. Hun synes nok hun ser mest sexy ut med den uttrykket der. Skjelden å se mennesker med kun ett ansiktsuttrykk, men der har du ett.

Nemlig! Bare det samme.

Skrevet

Man har vel bare ett ansiktsuttrykk pr. bilde da, og det er enkelt å se at dette er samme bildet av hodet som er manipulert på de forskjellige kroppsbildene

Skrevet

Man har vel bare ett ansiktsuttrykk pr. bilde da, og det er enkelt å se at dette er samme bildet av hodet som er manipulert på de forskjellige kroppsbildene

Er det det? Jeg var sikker på at hun bare står slik hver gang hun blir fotografert. Kanskje hun har lært at hun ser penest ut fra denne vinkelen...?

Skrevet

Jeg syns ikke det var lett å se om bildene var manipulert, så raskt som de skiftet.

Derimot kjente jeg igjen ansiktsuttrykket, det er jo nettopp sånn hun veldig ofte ser ut!

Klart at de som har lagd serien har plukket ut bilder der hun har så likt uttrykk som mulig (det er mer enn nok å ta av), og satt dem sammen slik at ansiktene blir like store og på samme sted.

Annonse

Skrevet

Neida, for øynene forandrer seg fra bilde til bilde.

Skrevet

Er det? Mulig det. Jeg har ikke sett noe annet ansiktsuttrykk på henne jeg, så for meg kunne bildene like gjerne vært ekte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...