Gjest en link Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 paris hilton. Morsomt! http://www.hedonistica.com/ 0 Siter
Platina Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Hun der har stått for mye foran speilet og smilt til seg selv. Hun synes nok hun ser mest sexy ut med den uttrykket der. Skjelden å se mennesker med kun ett ansiktsuttrykk, men der har du ett. 0 Siter
Gjest en link Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Hun der har stått for mye foran speilet og smilt til seg selv. Hun synes nok hun ser mest sexy ut med den uttrykket der. Skjelden å se mennesker med kun ett ansiktsuttrykk, men der har du ett. Nemlig! Bare det samme. 0 Siter
Gjest mæmi Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Hun der har stått for mye foran speilet og smilt til seg selv. Hun synes nok hun ser mest sexy ut med den uttrykket der. Skjelden å se mennesker med kun ett ansiktsuttrykk, men der har du ett. Man har vel bare ett ansiktsuttrykk pr. bilde da, og det er enkelt å se at dette er samme bildet av hodet som er manipulert på de forskjellige kroppsbildene 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Man har vel bare ett ansiktsuttrykk pr. bilde da, og det er enkelt å se at dette er samme bildet av hodet som er manipulert på de forskjellige kroppsbildene Er det det? Jeg var sikker på at hun bare står slik hver gang hun blir fotografert. Kanskje hun har lært at hun ser penest ut fra denne vinkelen...? 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Man har vel bare ett ansiktsuttrykk pr. bilde da, og det er enkelt å se at dette er samme bildet av hodet som er manipulert på de forskjellige kroppsbildene Jeg syns ikke det var lett å se om bildene var manipulert, så raskt som de skiftet. Derimot kjente jeg igjen ansiktsuttrykket, det er jo nettopp sånn hun veldig ofte ser ut! Klart at de som har lagd serien har plukket ut bilder der hun har så likt uttrykk som mulig (det er mer enn nok å ta av), og satt dem sammen slik at ansiktene blir like store og på samme sted. 0 Siter
cecily Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Man har vel bare ett ansiktsuttrykk pr. bilde da, og det er enkelt å se at dette er samme bildet av hodet som er manipulert på de forskjellige kroppsbildene Neida, for øynene forandrer seg fra bilde til bilde. 0 Siter
Platina Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Man har vel bare ett ansiktsuttrykk pr. bilde da, og det er enkelt å se at dette er samme bildet av hodet som er manipulert på de forskjellige kroppsbildene Er det? Mulig det. Jeg har ikke sett noe annet ansiktsuttrykk på henne jeg, så for meg kunne bildene like gjerne vært ekte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.