Gå til innhold

Slank og premenstruell

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 37 somre, jeg har 2 barn på 11 og 3 og lever i et godt parforhold med mannen min. Jeg har slitt med for mange kilo etter det siste svangerskapet, jeg er 170 og veier pr. idag 78,8 kg. Mannen min og jeg ønsker oss veldig et barn til, men føler at jeg da bør være lettere før et påbegynt svangerskap. Jeg har slanket meg noen kilo de siste ukene ved å spise riktig og trimme. Jeg har også vært VELDIG premenstruell det meste av mitt voksne liv og da spesiellt etter at jeg fikk barn. Det utviklet seg til angst og depresjon før hver mens og hadde til slutt egentlig bare en god uke i måneden. Jeg snakket med legen min og fikk heldigvis hjelp... Han anbefalte meg Fontex og etter at jeg begynte på det fikk jeg livet i gave på nytt!!! Jeg ble meg selv igjen rett og slett,dette ble også påpekt av mine nærmeste. Ingen angst og depresjonene gikk sakte men sikkert over. Da vi bestemte oss for å få vårt tredje barn måtte jeg slutte med Fontex sa legen min, hvilket jeg gjorde. Istedet begynte jeg på Reductil som kunne få meg til å gå lettere ned før et påbegynt svangerskap. Det må sies at jeg har meget god appetitt og Reductil har hjulpet masse på det så nå går jeg sakte men sikkert ned. MEN, jeg er begynt å bli veldig premenstruell igjen og jeg lurer da på om jeg kan kombinere Fontex og Reductil til jeg har ønsket vekt og så stopper for å prøve å bli gravid. Har jo ikke så altfor lang tid på meg heller da alderen begynner å si sitt, men vi har veldig lyst på et barn til.....Barna også!!! Venter spent på svar!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/205329-slank-og-premenstruell/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...