Gå til innhold

Jeg er så sliten..

Anbefalte innlegg

Nå er jeg sliten nå! Jeg har mareritt, våkner med hodepine og er svett og sliten. Så kommer sønnen min inn og krever full oppmerksomhet. Så skal jeg vaske og rydde slik at huset ser ok ut. deretter er det husvask. Egentlig skulle jeg vert på skolen, men guttungen min har fått brennkopper, så jeg holder meg hjemme med han. Han kan jo ikke i barnehagen da! Jeg tenker. Da jeg var 12 ble jeg seksuelt misbrukt av en 33 åring. Hvorfor????!!!?? Hvorfor akkurat meg!!?? Når det finnes så uendelig mange på hans egen alder, men likevel skulle han ødelegge mitt liv. Jeg skal gifte meg om 5 måneder. Jeg orker ikke noe. Jeg har bestilt lokale og kirke, men det er det eneste. Jeg har ikke overskudd til det! Jeg har venner, men jeg klarer ikke å støtte meg til de. Jeg skal klare meg selv! Jeg sovner i klasserommet. Jeg er så trøtt og sliten! Jeg oppfordrer alle som chatter på nettet! Ikke stol på noen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/205341-jeg-er-s%C3%A5-sliten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Vet ikke helt hva jeg skal skrive. Håper du får noen hvilepunkter utover dagen, men det er vel ikke så lett med sykt barn!

Tror ikke det går an å forstå. Jeg gjør det iallfall ikke! Noen er bare - skulle sagt syke, men det dekker det liksom ikke.

Han du skal gifte deg med, orker du støtte deg til han? Ingen klarer alt alene, men vet hvor vannskelig det kan være. Er liksom tryggere å klare seg selv!

Håpefulle tanker sendes!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...