Gjest dette funderer jeg på Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 hvor kan jeg laste de ned? 0 Siter
Gjest tjohoo Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Skal ikke disse kjøpes slik man gjør med andre spill? 0 Siter
Gjest dette funderer jeg på Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Skal ikke disse kjøpes slik man gjør med andre spill? jo for all del, men det går jo an å laste de ned og, slik som med alle andre spill;) 0 Siter
Prozak Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 jo for all del, men det går jo an å laste de ned og, slik som med alle andre spill;) Det er tyveri, og bør holdes i fora som er ment for distribusjon av stjålet, opphavsrettslig beskyttet materiale. "....................................................." 0 Siter
Gjest dette funderer jeg på Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Det er tyveri, og bør holdes i fora som er ment for distribusjon av stjålet, opphavsrettslig beskyttet materiale. "....................................................." haha, ja det kom fra rette diskusjonspersjon;) 0 Siter
Prozak Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 haha, ja det kom fra rette diskusjonspersjon;) "haha, ja det kom fra rette diskusjonspersjon;)" Ja? Har du noen tilfeller hvor jeg motsier det der? Jeg er vel heller en av de få her som påpeker det ulovlige ved å stjele på denne måten. Jeg har flere ganger påpekt idiotiet ved f.eks å stjele musikk fremfor å kjøpe den - det samme gjelder selvfølgelig programvare og spill. Hvis du skal anklage meg for noe, så er det greit om du sjekker fakta først :-) "....................................................." 0 Siter
Gjest dette funderer jeg på Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 "haha, ja det kom fra rette diskusjonspersjon;)" Ja? Har du noen tilfeller hvor jeg motsier det der? Jeg er vel heller en av de få her som påpeker det ulovlige ved å stjele på denne måten. Jeg har flere ganger påpekt idiotiet ved f.eks å stjele musikk fremfor å kjøpe den - det samme gjelder selvfølgelig programvare og spill. Hvis du skal anklage meg for noe, så er det greit om du sjekker fakta først :-) "....................................................." hehe. jeg bare leser alt det du skriver jeg;) men poenget mitt her er at jeg veldig gjerne vil ha sims, men har ikke råd til å kjøpe det. jeg har aldri lastet ned noe før, så jeg kan vel ikke si det er så ofte det skjer;) 0 Siter
Prozak Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 hehe. jeg bare leser alt det du skriver jeg;) men poenget mitt her er at jeg veldig gjerne vil ha sims, men har ikke råd til å kjøpe det. jeg har aldri lastet ned noe før, så jeg kan vel ikke si det er så ofte det skjer;) "hehe. jeg bare leser alt det du skriver jeg;)" Og ut fra det, så får du det at jeg ikke er rette person til å moralisere om tyveri? Da er jeg jaggu imponert, gitt, for da har du lest noe hverken jeg eller noen andre kan ha lest. "...................................................." 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Det er ikke så lett å laste ned sims. Den er ganske stor, 3 gb(?), også trenger du crack, og diverse ting, som ikke er lett å finne. Den koster sikkert 300 kr hvis du kjøper den nå, jeg fikk den av kjæresten, og han betalte 450, for et år siden eller noe. Det var sims 2 det da. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 hehe. jeg bare leser alt det du skriver jeg;) men poenget mitt her er at jeg veldig gjerne vil ha sims, men har ikke råd til å kjøpe det. jeg har aldri lastet ned noe før, så jeg kan vel ikke si det er så ofte det skjer;) Det er jo snart jul :-) Kanskje nissen er ekstra snill i år? 0 Siter
astridny Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Sims er ett dårlig laget spill. De spillene som jeg har er det bestandig noe feil med. Enten er søppelkassa borte,eller postkassa,simsene blir veldig gammel rett etter ungdommen.noen simmer vil ikke flytte hjemmenfra når de blir voksen,og div andre irriterende småting. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.