Gå til innhold

sims-spill

Gjest dette funderer jeg på

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor kan jeg laste de ned?

Skrevet

Skal ikke disse kjøpes slik man gjør med andre spill?

Skrevet

Skal ikke disse kjøpes slik man gjør med andre spill?

jo for all del, men det går jo an å laste de ned og, slik som med alle andre spill;)

Skrevet

jo for all del, men det går jo an å laste de ned og, slik som med alle andre spill;)

Det er tyveri, og bør holdes i fora som er ment for distribusjon av stjålet, opphavsrettslig beskyttet materiale.

"....................................................."

Skrevet

Det er tyveri, og bør holdes i fora som er ment for distribusjon av stjålet, opphavsrettslig beskyttet materiale.

haha, ja det kom fra rette diskusjonspersjon;)

Skrevet

haha, ja det kom fra rette diskusjonspersjon;)

"haha, ja det kom fra rette diskusjonspersjon;)"

Ja? Har du noen tilfeller hvor jeg motsier det der? Jeg er vel heller en av de få her som påpeker det ulovlige ved å stjele på denne måten. Jeg har flere ganger påpekt idiotiet ved f.eks å stjele musikk fremfor å kjøpe den - det samme gjelder selvfølgelig programvare og spill.

Hvis du skal anklage meg for noe, så er det greit om du sjekker fakta først :-)

Skrevet

"haha, ja det kom fra rette diskusjonspersjon;)"

Ja? Har du noen tilfeller hvor jeg motsier det der? Jeg er vel heller en av de få her som påpeker det ulovlige ved å stjele på denne måten. Jeg har flere ganger påpekt idiotiet ved f.eks å stjele musikk fremfor å kjøpe den - det samme gjelder selvfølgelig programvare og spill.

Hvis du skal anklage meg for noe, så er det greit om du sjekker fakta først :-)

hehe. jeg bare leser alt det du skriver jeg;)

men poenget mitt her er at jeg veldig gjerne vil ha sims, men har ikke råd til å kjøpe det. jeg har aldri lastet ned noe før, så jeg kan vel ikke si det er så ofte det skjer;)

Skrevet

men poenget mitt her er at jeg veldig gjerne vil ha sims, men har ikke råd til å kjøpe det. jeg har aldri lastet ned noe før, så jeg kan vel ikke si det er så ofte det skjer;)

"hehe. jeg bare leser alt det du skriver jeg;)"

Og ut fra det, så får du det at jeg ikke er rette person til å moralisere om tyveri? Da er jeg jaggu imponert, gitt, for da har du lest noe hverken jeg eller noen andre kan ha lest.

"...................................................."

Lips1365380508
Skrevet

Det er ikke så lett å laste ned sims. Den er ganske stor, 3 gb(?), også trenger du crack, og diverse ting, som ikke er lett å finne.

Den koster sikkert 300 kr hvis du kjøper den nå, jeg fikk den av kjæresten, og han betalte 450, for et år siden eller noe. Det var sims 2 det da.

Skrevet

Det er jo snart jul :-) Kanskje nissen er ekstra snill i år?

Skrevet

Sims er ett dårlig laget spill.

De spillene som jeg har er det bestandig noe feil med.

Enten er søppelkassa borte,eller postkassa,simsene blir veldig gammel rett etter ungdommen.noen simmer vil ikke flytte hjemmenfra når de blir voksen,og div andre irriterende småting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...