Kim84 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Hei Nina.. Jeg er en gutt på 21 år som har i de siste dagene hatt magebesvær. Det begynnte på fredag etter et måltid. Da kjendte jeg at det hadde bygget seg opp luft, helt nede i mellom ribbebena, og nedenfor, rett under ribbebena på høyre side. Dette visste seg og bli værre og værre utover kvelden, og når nattens mørke kom, så hadde jeg vanvittige smerter i dette området. Det var konstant verk, som ikke gjikk over før jeg sovnet ca 06.00 lørdags morgen. I dagene etter har jeg kjendt at luftboblen er der ennå, men har ikke hatt noen store smerter i sammenheng med dette. Har kun merket at jeg ikke kan jogge, eller bevege meg raskt, der dette skaper smerter (sting lignende). I dag er det tirsdag og når jeg stod opp hadde jeg igjenn desse smertene, men nå har de nesten som en sammenheng med når jeg puster. Det er altså som et press midt i mellom ribbebena, som gjør vondere når jeg puster djupt inn, eller djupt ut. Kostholdet mitt er bra, normalt vil jeg si, og jeg har et sunt forhold til alkohol. Røyker av og til, snuser fast. Har du noen ide om hva dette kan være. Er det nødvendig og gå videre med det mon tro? MVH Kim 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205383-magebesv%C3%A6r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.