Gå til innhold

Det nye nicket ble "Ulvinnen Lurulf"

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

12

• amber sun

7

• flisa

1

• Gyda

1

Mest aktive i denne tråden

Det var nettet igjen gitt.

*poof* så var den borte.

Nå håper jeg det skal stabilisere seg her :)

Men når sant skal sies har jeg ikke hatt det store behovet for nett de siste dagene, to netter med mrxx var nok til å slå meg helt ut ;)

Naa er det bare fire dager til jeg er tilbake, og vil ha mine netter med mrxx igjen. Saa du faar nyte den ekstra natten mens du kan ;)

Og joda, han innfrir ja, hehe. Det er jo ikke for ingenting vi er saa ivrige paa dette abonnementet, da. *s*

*teller ned til jeg er tilbake*

Naa er det bare fire dager til jeg er tilbake, og vil ha mine netter med mrxx igjen. Saa du faar nyte den ekstra natten mens du kan ;)

Og joda, han innfrir ja, hehe. Det er jo ikke for ingenting vi er saa ivrige paa dette abonnementet, da. *s*

*teller ned til jeg er tilbake*

Har vært borte i 3 dager og måtte lese mine egne innlegg for å se hva du svarte på, og nå lurer jeg på om jeg var full da jeg skrev de andre 2 innlegene her.. har skrevet så mye feil at det er helt flaut hehe.

Du kommer tilbake imorgen etter hva jeg skjønner, så da får mrxx være din imorgen, og min idag for jeg regner med at lurulf har hatt han nå som vi begge har vært borte.

Må si at det er litt vemodig å gi fra seg ørvighets stillingen men så lenge jeg fortsett er Bondpike så er det egentlig greit ;)

Hatt en fin tur? :)

Gjest Ulvinnen Lurulf

Har vært borte i 3 dager og måtte lese mine egne innlegg for å se hva du svarte på, og nå lurer jeg på om jeg var full da jeg skrev de andre 2 innlegene her.. har skrevet så mye feil at det er helt flaut hehe.

Du kommer tilbake imorgen etter hva jeg skjønner, så da får mrxx være din imorgen, og min idag for jeg regner med at lurulf har hatt han nå som vi begge har vært borte.

Må si at det er litt vemodig å gi fra seg ørvighets stillingen men så lenge jeg fortsett er Bondpike så er det egentlig greit ;)

"for jeg regner med at lurulf har hatt han nå som vi begge har vært borte."

*Gliser* Og gjett om jeg har storkost meg!

Jeg ser at du benyttet anledningen til å fordele mrxx, nå på tampen av Øvrighetsvikariatet ditt.

Godt jobba :-)

Annonse

"for jeg regner med at lurulf har hatt han nå som vi begge har vært borte."

*Gliser* Og gjett om jeg har storkost meg!

Jeg ser at du benyttet anledningen til å fordele mrxx, nå på tampen av Øvrighetsvikariatet ditt.

Godt jobba :-)

;-) Jeg gleder meg til inatt jeg og. Har nok en eksamen imorgen, og trenger en dose mrxx for å kunne få tankene over på litt andre baner inatt.

Gjest Ulvinnen Lurulf

;-) Jeg gleder meg til inatt jeg og. Har nok en eksamen imorgen, og trenger en dose mrxx for å kunne få tankene over på litt andre baner inatt.

Det blir en høydare :)

Men siden du skal ha eksamen i morgen, må vi sørge for at du ikke blir helt utslitt.

Derfor vil jeg tilby meg å overta mrxx etter et par timer - høres det bra ut?

Det blir en høydare :)

Men siden du skal ha eksamen i morgen, må vi sørge for at du ikke blir helt utslitt.

Derfor vil jeg tilby meg å overta mrxx etter et par timer - høres det bra ut?

Det var et lurt ressonement - for din del ;)

Men joda du har nok rett, jeg kan ikke bli helt utslutt før en viktig eksamen. Så du skal få ham i et par timer inatt :)

Gjest Ulvinnen Lurulf

Det var et lurt ressonement - for din del ;)

Men joda du har nok rett, jeg kan ikke bli helt utslutt før en viktig eksamen. Så du skal få ham i et par timer inatt :)

:)

Jeg er fortsatt veldig lur - og takknemlig som jeg akkurat har skrevet til deg i en annen tråd :)

Jada, hatt en avslappende ferie ja. Men jeg fant ut at to uker er litt i lengste laget, jeg er altfor rastloes til aa kunne gjoere ingenting i to uker. Saa jeg er KJEMPEKLAR for aa komme tilbake og faa litt liv og roere igjen!

Og ikke minst...faa nettene mine med mrxx igjen, hehe. *S*

Du har etter hva jeg forstaar paa lurulf gjort en fabelaktig jobb som vikar for meg som ene delen av Oevrigheta, det skal du ha, hehe. :-D Bra du fortsatt er Bondpike da, det er forever, hehe. :)

Du er vel med paa fredag du ogsaa, forresten? :) Gleder meg til aa kunne bruke internett uten aa sjekke minuttelleren her ved siden av pcén, og uten aa maatte putte paa nye Euro hele tiden *stoenn* (det gaar jaevlig treigt her...)

Snakkes!

Jada, hatt en avslappende ferie ja. Men jeg fant ut at to uker er litt i lengste laget, jeg er altfor rastloes til aa kunne gjoere ingenting i to uker. Saa jeg er KJEMPEKLAR for aa komme tilbake og faa litt liv og roere igjen!

Og ikke minst...faa nettene mine med mrxx igjen, hehe. *S*

Du har etter hva jeg forstaar paa lurulf gjort en fabelaktig jobb som vikar for meg som ene delen av Oevrigheta, det skal du ha, hehe. :-D Bra du fortsatt er Bondpike da, det er forever, hehe. :)

Du er vel med paa fredag du ogsaa, forresten? :) Gleder meg til aa kunne bruke internett uten aa sjekke minuttelleren her ved siden av pcén, og uten aa maatte putte paa nye Euro hele tiden *stoenn* (det gaar jaevlig treigt her...)

Snakkes!

To uker kan fort bli i det lengste laget ja - helt enig der. Og to uker uten mrxx må jo nesten være på grensen til utholdelig ;)

Godt at lurulf er fornøyd med jobben jeg har gjort som del av øvrigheten.

Men hva skjer på fredag? Noe jeg ikke har fått med meg?

Annonse

Gjest M.Angelica

To uker kan fort bli i det lengste laget ja - helt enig der. Og to uker uten mrxx må jo nesten være på grensen til utholdelig ;)

Skravlekveld! Alkohol er med i bildet (eller skal jeg si vinduet ;)

"Og to uker uten mrxx må jo nesten være på grensen til utholdelig ;)"

Ihvertfall paa grensen til UUTholdelig, hehe. ;)

Fredag er det skravlekveld paa msn! Med masse vin til!

Vi er en del som skal vaere med, haaper du kan ogsaa da! *s* Lurulf er med, og mange flere. :)

"Og to uker uten mrxx må jo nesten være på grensen til utholdelig ;)"

Ihvertfall paa grensen til UUTholdelig, hehe. ;)

Fredag er det skravlekveld paa msn! Med masse vin til!

Vi er en del som skal vaere med, haaper du kan ogsaa da! *s* Lurulf er med, og mange flere. :)

Oi det hørtes moro ut, regner med at jeg blir på det. Er så lenge siden jeg har vært med på skravlekveld, har dere avtalt noe tidspunkt? :0)

Kult!

Har forresten kjøpt den lidl-kjeksa nå.. Den var ikke såå god da. Kanskje jeg kjøpte feil type sjokolade?

Den er drit god da! ;)

Kjøpte du med mørk sjokolade? Den med lys er ikke så god. Har du kjøpt riktig?

De er kanskje ikke så spennende, men jeg synes den mørke sjokoladetrekket, kombinert med butterkjeksen er dødsgod.:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...