Gå til innhold

Nettapoteket lillepille.com - noen som har erfaring?


Gjest lisa25

Anbefalte innlegg

Det er faktisk ekte varer. Har bestilt der jeg, og fikk en venninne som er farmasøyt til å sjekke. Det var akkurat samme som man får kjøpt på apoteket her.

Hvordan kan hun vite det? Noen av etterligningene er så "gode" at selv produsentene ikke kan fortelle om produktet er originalt før innholdet er grundig analysert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • emin

    12

  • Mary Poppins

    9

  • tiliti

    3

  • thinkerbell

    1

Mest aktive i denne tråden

Hvordan kan hun vite det? Noen av etterligningene er så "gode" at selv produsentene ikke kan fortelle om produktet er originalt før innholdet er grundig analysert.

Men hvis det er så likt at en farmasøyt ikke kan se forskjell hva har det da å si om det ikke er ekte vare?

Altså jeg mener hvis innholdet er helt likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis det er så likt at en farmasøyt ikke kan se forskjell hva har det da å si om det ikke er ekte vare?

Altså jeg mener hvis innholdet er helt likt.

Saken er jo selvfølgelig at det kun er innpakningen som er helt likt, innholdet kan være noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen erfaring med det, men er veldig nysgjerrig på om det er lov å bestille derfra.

Finnes det ikk en regel om at det ulovlig å innføre reseptbelagte midler til Norge (uten resept)? Kjøperen blir i så fall ansvarlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri opplevd at en lege har sjekket noe som helst av helsen min før utskrivning av resept på hormonell prevensjon.

Dårlige leger i så fall, ingen av mine venninner har heller noen gang fått sjekket noe, tilsammen har vi vel vært hos 7 leger som ikke sjekket noe slikt. Skulle tro det var sukkertøy de skrev ut.

Den ene venninna mi har bestemor, bestefar, en onkel og en far som døde av hjerteinfarkt i ung alder, og spurte selv om det hadde noe å si, men fikk beskjed om at det overhodet ikke spilte noen rolle.

?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dårlig lege.

Dårlige legeR i så fall, ingen av mine venninner har heller noen gang fått sjekket noe, tilsammen har vi vel vært hos 7 leger som ikke sjekket noe slikt. Skulle tro det var sukkertøy de skrev ut.

Den ene venninna mi har bestemor, bestefar, en onkel og en far som døde av hjerteinfarkt i ung alder, og spurte selv om det hadde noe å si, men fikk beskjed om at det overhodet ikke spilte noen rolle.

?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være dødelig for de som ikke kan bruke hormonell prevensjon og ikke vet det...

Hva med oss som bruker hormonell prevensjon fra før av og vet at vi kan bruke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de sjekker jo bare blodtrykk osv før man skal begynne med p-piller for første gang da. Veldig greit for de som allerede bruker, å kunne bestille på nett.

Enig med det.

Min lege sjekket ingenting, hverken blodtrykk eller spurte om sykdommer i familien da jeg begynte på p-piller. Har jo sjekket i ettertid i forbindelse med svangerskap og slikt da, men på 6-ukerskontrollen så ble det bare skrevet ut prevensjon uten nøyere sjekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Hva med oss som bruker hormonell prevensjon fra før av og vet at vi kan bruke det?

Kan ærlig talt ikke se hvorfor noen skulle ønske å bestille fra en side som er så på grensen til å være ulovlig. Håper legemiddelverket klarer å forby slike sider, da ingen er tjent med selvmedisinering.

I England er det et kjempeproblem at folk bestiller diverse legemidler på internett, veldig mange har blitt syke av det :/

JEG ville ikke støttet en side som selger livsfarlige piller til både ungdom og voksne. Men om du ikke ser det etiske problemet ved det, så vel..bestill. Du sparer kanskje noen kroner og disse grådige legene som ignorerer all legeetikk tjener masse penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå kan jeg fortelle at jeg har mottatt pakken min, fikk det jeg bestilte og alt ser bra ut.

Bare vær obs på at bruksanvisninga kun står på gresk og at det bare er ett p-pillebrett i pakken. Akkurat der dreit jeg litt på leggen...så jeg har bare ett brett med Yasmin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...