Gå til innhold

Magesår e.l

Anbefalte innlegg

Hei

Eg er ein gutt på 18 år som går på vidaregåande skule. Det har vorte ein del kaffidrikking det siste året, og på grunn av dette starta eg dette skuleåret å ta med meg termos, slik at eg skulle sleppe å betale så mykje.

I byrjinga hadde eg ein 0,5 liter termos, og drakk denne som regel opp i løpet av ein dag. Men i forrige veke ein dag gløymde eg denne termosen på skulen. Derfor måtte ta med meg ein anna, større termos neste dag (0,75l). Etter det byrja eg å bruke den større termosen.

Med andre ord har eg auka inntaket kaffi per dag i vekedagane frå den normale halvliteren til 0,75 l.

I går på skule merka eg at magen ikkje likte dette så godt. Eg droppa den siste koppen og drakk heller litt vatn. I dag tidleg merka eg det endå bedre, ved at eg kjenner små smerter nede til venstre for navlen. Veit ikkje kva som ligg der, men noko må det no vere som tek skade av dette.

Eg kan jo sjølvsagt ikkje seie at det er kaffidrikkinga mi som er svaret på kvifor eg har fått litt vondt, men det verkar rimeleg for meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/205414-mages%C3%A5r-el/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...