laguna1365380434 Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 ..Og blir i tillegg enda eldre om et par timer.. :-o Gratulasjoner (eller hva man nå egentlig skal kalle det..;-)) mottas med takk! Siden samboer har flyttet ut er det ingen her til å gratulere meg kl 12.. I såfall,tusen takk!! :-) *utgammel og forlatt* 0 Siter
Freya Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Gratulerer med dagen! Håper du får det fint tross alt. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 Gratulerer med dagen! Håper du får det fint tross alt. Takk! :-) Morgendagen blir forhåpentligvis bedre..I dag har jeg bare ligget på sofaen og okket meg..Kom i fare for å bli svinefullsammen med en kompis i går..Og leiligheten ser ut som en svinesti.. Men jeg har fått mystisk pakkelapp ipostyen, det er kult! :-) 0 Siter
Gyda Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Gratulerer så mye med dagen som kommer! Håper den blir uforglemmelig! Klem fra 0 Siter
tuss&troll Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Har nok lagt meg kl 12, så derfor gratulerer jeg deg med dagen nå ). Ta deg to paracet/ibux, så hjelper iallefall fyllesyken litt ). Hva du kan gjøre med bankkontoen din kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med ? JOO sender mange bursdagsklemmer og ønsker om at du får mange lottolapper i gave i morgen, og at du tar 1.premien (sammen med meg da) på lørdagen ) ((((((( klem til deg ))))))))) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 Gratulerer så mye med dagen som kommer! Håper den blir uforglemmelig! Klem fra Tusen takk! :-) Den bør i allefall bli kulere enn denne..;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 Har nok lagt meg kl 12, så derfor gratulerer jeg deg med dagen nå ). Ta deg to paracet/ibux, så hjelper iallefall fyllesyken litt ). Hva du kan gjøre med bankkontoen din kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med ? JOO sender mange bursdagsklemmer og ønsker om at du får mange lottolapper i gave i morgen, og at du tar 1.premien (sammen med meg da) på lørdagen ) ((((((( klem til deg ))))))))) Tusen takk! :-) Og vinner jeg stort,er det klart jeg deler..Dolfest med champagne eller noe.. :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Jeg synes aldri synd på folk som er fyllesjuke. Men - noe prematurt: Gratulerer :-) "......................................" 0 Siter
Osiris Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Gratulerer med dagen! *bursdagsklem* Utgammel er du ikke før du er 90 så du har lenge igjen som ung enda! ) Fyllesyka går over, og du får helt sikkert noen penger i bursdagsgave. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 Jeg synes aldri synd på folk som er fyllesjuke. Men - noe prematurt: Gratulerer :-) "......................................" Takk! :-) Men hvorfor synes du ikke synd på oss fyllesjuke? Det ER synd på meg, nemlig..;-) Særlig fordi det er min egen skyld..;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 Gratulerer med dagen! *bursdagsklem* Utgammel er du ikke før du er 90 så du har lenge igjen som ung enda! ) Fyllesyka går over, og du får helt sikkert noen penger i bursdagsgave. Tusen takk!:-) Fyllesjuken bør jo ha gått sin vei til i morgen, og kanskje kommer det en krone eller tre rullende min vei..Også fant jeg mystisk pakkelapp i posten, det var ganske spennende, så det blir sikkert fint til slutt allikevel. Takk for bursdagsklem. :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 Hva med amerikaneren? Håper han mailer og gratulerer..Jeg HAR sagt når jeg har bursdag..;-) 0 Siter
Gjest Fixativ Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Håper han mailer og gratulerer..Jeg HAR sagt når jeg har bursdag..;-) Er han så ustabil da? Gratulerer iallefall men med hvor mange år? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 Er han så ustabil da? Gratulerer iallefall men med hvor mange år? 32 stykker..:-o 0 Siter
Gimmick Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Fullesjuk er aldri godt og frasen er som regel; aldri mer.. men men det er gøy og da:) Får håpe du får litt penger imorra:) Gratulerer så mye med dagen! Håper du får en enestående dag!! 0 Siter
Gjest Fixativ Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 32 stykker..:-o Rettelse:Kondolerer! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 Fullesjuk er aldri godt og frasen er som regel; aldri mer.. men men det er gøy og da:) Får håpe du får litt penger imorra:) Gratulerer så mye med dagen! Håper du får en enestående dag!! Tusen takk! :-) Joda, det går nok over,men tenk så teit å drikke seg full FØR bursdagen da..Spandere måtte jeg og..:-I Så både fyllesjuken og den tomme lommeboka har utspring i det samme, kan en si..;-) Men det kan jo bli gøy i morgen for det, jeg regner virkelig med at jeg er bedre da. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 Rettelse:Kondolerer! ;-) Ikke sant? Jeg vet sannelig ikke om slikt er noe å feire egentlig.. :-) 0 Siter
Gimmick Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Tusen takk! :-) Joda, det går nok over,men tenk så teit å drikke seg full FØR bursdagen da..Spandere måtte jeg og..:-I Så både fyllesjuken og den tomme lommeboka har utspring i det samme, kan en si..;-) Men det kan jo bli gøy i morgen for det, jeg regner virkelig med at jeg er bedre da. hehe.. hadde jeg ikke vært like blakk som deg skulle jeg spandert noen runder på deg imorra:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.