Gå til innhold

Her sitter jeg fyllesjuk og blakk..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

hehe.. hadde jeg ikke vært like blakk som deg skulle jeg spandert noen runder på deg imorra:)

;-) Takker! Og ønsker om spontane helbredelser av din lommebokogså. Det er kjipt å være pengelens.

• Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

43

• Gimmick

6

• Osiris

4

• Katt-ja

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tusen takk! :-)

Joda, det går nok over,men tenk så teit å drikke seg full FØR bursdagen da..Spandere måtte jeg og..:-I Så både fyllesjuken og den tomme lommeboka har utspring i det samme, kan en si..;-)

Men det kan jo bli gøy i morgen for det, jeg regner virkelig med at jeg er bedre da.

Men Laguna, det er artig å være litt dum en gang i mellom. Tror du at du vil huske de snusfornuftige øyeblikkene når du en gang sitter på gamlehjemmet? Det tror ikke jeg.

Skrevet

;-) Takker! Og ønsker om spontane helbredelser av din lommebokogså. Det er kjipt å være pengelens.

Takk:) 12 dager igjen:(.. men skapene er fulle av mat og jeg har en god seng så det får holde.. hehe:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Gratulerer så meget med den kommende dagen.

Måtte du klare å styre unna gatens olme hull det nærmeste året. :)

laguna1365380434
Skrevet

Men Laguna, det er artig å være litt dum en gang i mellom. Tror du at du vil huske de snusfornuftige øyeblikkene når du en gang sitter på gamlehjemmet? Det tror ikke jeg.

Nei, sikkert ikke..;-) Men det kunne nok med fordel hvert litt flere av dem fordet..(De snusfornuftige dagene altså..) Jeg har rett og slett litt dårlig impulskontroll..;-)

laguna1365380434
Skrevet

Gratulerer så meget med den kommende dagen.

Måtte du klare å styre unna gatens olme hull det nærmeste året. :)

Tusen takk! :-) Det var et nyttig og hyggelig ønske..Kneet verker nemlig fortsatt når det er kaldt ute..Og jeg trenger defintivt ikke nærmere peil på hvordan det ser ut inni flere kommunale hull og kummer, det greier seg fint som det er..;-)

Skrevet

Tusen takk! :-) Det var et nyttig og hyggelig ønske..Kneet verker nemlig fortsatt når det er kaldt ute..Og jeg trenger defintivt ikke nærmere peil på hvordan det ser ut inni flere kommunale hull og kummer, det greier seg fint som det er..;-)

*knis* hva har du gjort? dette har jeg ikke fått med meg?

laguna1365380434
Skrevet

*knis* hva har du gjort? dette har jeg ikke fått med meg?

Teit historie..Jeg ramlet ned i en åpen kum/hull da jeg var ute i sommer..Sånn svusj, så sto jeg der nede og hang liksom..Og knakk kneet vondt på to steder..:-o

Men jeg ble reddet av kjekk mann, og alt ordnet seg på beste vis, igrunn. Men det var dumt å reise på nachspiel og ikke pålegevakten..Det har jeg plukket opp til en annen gang..;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Med mine fingre krysset har du nok i hvert fall lykken såpass med deg at du ikke tramper ned i noen hull i din 33. sesong. :)

Skrevet

Teit historie..Jeg ramlet ned i en åpen kum/hull da jeg var ute i sommer..Sånn svusj, så sto jeg der nede og hang liksom..Og knakk kneet vondt på to steder..:-o

Men jeg ble reddet av kjekk mann, og alt ordnet seg på beste vis, igrunn. Men det var dumt å reise på nachspiel og ikke pålegevakten..Det har jeg plukket opp til en annen gang..;-)

*ler* unnskyld.. festlig, men kummer skal jo ikke stå åpne og om det er mørkt og man er litt full er det ekstra ille:=) Godt du ikke forsvant i avløpet;)

laguna1365380434
Skrevet

Med mine fingre krysset har du nok i hvert fall lykken såpass med deg at du ikke tramper ned i noen hull i din 33. sesong. :)

Takker og bukker igjen! :-) Du får melde fra når din neste bursdag kommer og jeg skal sørge for en nyttig velsignelse i retur!

:-)

Skrevet

Gratler så masse litt på forskudd! :o)

Men skal ikke du sitte på flyet snart? :-|

Skrevet

Du burde anmeldt kommunen for å la sånne hull stå åpne! Det er jo kjempeskummelt

Gjest Persille
Skrevet

Hæppi børsdaæi tu ju! Hæppi børsdæi tu ju! Hæppi børsdæi tu Lagunaaaa!!! Hæppi børsdæi tu ju!

:)

laguna1365380434
Skrevet

*ler* unnskyld.. festlig, men kummer skal jo ikke stå åpne og om det er mørkt og man er litt full er det ekstra ille:=) Godt du ikke forsvant i avløpet;)

Jupp, det var fint..Dessuten var den ikke SÅ dyp, men det var ille nok sånn ca 1.60ish dyp og det luktet grønnjævlig nedi der..Og jeg måtte ha hjelp opp, jeg hadde aldri kommet opp for egen maskin, da hadde jeg vel stått der enda..;-)

Det var skikkelig ærerikt, skal jeg fortelle deg..reddet av super kjekking, fra et høl som stinka av piss, full av blod og gørr..;-)

Men den SKULLE ikke være åpen. Jeg ligger i forhandlinger med kommunen,de skal betale bukse og lege, men ting tar tid.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

gratulerer med dagen om 70 minutt!

Egentlig burde jeg holde meg våken bare for å kunne gratulere deg, men jeg er redd jeg ikke er utholdende nok :(

laguna1365380434
Skrevet

Du burde anmeldt kommunen for å la sånne hull stå åpne! Det er jo kjempeskummelt

Jeg drev og styret litt med det, men endte med morskt brev og at jeg får dekket litt til tøy og lege..Også har de murt igjen faenskapet..Men den var midt på en gangsti, dritfarlig og plent umulig å se i mørket!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Gratulerer med dagen om en time og ti minutter :-)

Der kom du meg så vidt i forkjøpet, selv om vi angir samme tid!

Skrevet

Jupp, det var fint..Dessuten var den ikke SÅ dyp, men det var ille nok sånn ca 1.60ish dyp og det luktet grønnjævlig nedi der..Og jeg måtte ha hjelp opp, jeg hadde aldri kommet opp for egen maskin, da hadde jeg vel stått der enda..;-)

Det var skikkelig ærerikt, skal jeg fortelle deg..reddet av super kjekking, fra et høl som stinka av piss, full av blod og gørr..;-)

Men den SKULLE ikke være åpen. Jeg ligger i forhandlinger med kommunen,de skal betale bukse og lege, men ting tar tid.

Huff, synes jeg ser det..:( De må jo betale, men som sagt, det er jo kommunen og der tar ting tid!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...