Gå til innhold

Hjelp! Dårlig av alkohol..

Anbefalte innlegg

Gjest mipjenta
Skrevet

Håper det er noen der ute som har tips til meg.. Før drakk jeg alkohol hver helg, og ble "normal" fyllesyk.. Nå drikker jeg sjeldnere, og kan bli skikkelig dårlig. Uansett mengde! Kan drikke 4-5 øl, og måtte spy.. Sist jeg koste meg med ca 4 halvlitere ute, sleit jeg med dårlig mage i 4 dager etterpå.. Må legge til at jeg aldri blir full, så det har ikke noe med det å gjøre.. Rekker ikke bli full før jeg blir dårlig! Det er skikkelig kjipt.. Noen som har et forslag til noe jeg feks kan spise for å opprette en slags "balanse" i magan?

Takk for svar:)

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Freya

10

• ShitDiddelyDo

3

• Osiris

2

• DarkPink

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Prøv Zyrtec! Det hjalp iallfall for meg. Jeg kunne drikke og aldri bli fyllesyk tidligere, men så plutselig begynte jeg å bli skikkelig dårlig dagen derpå.

Noen tipset meg om å ta Zyrtec før man drikker, og det var en skikkelig halleluja-opplevelse. :)

Gjest slutt å drikk alkohol da vel
Skrevet

Enkelt tips :o)

slutt å drikk da vel, skjønner ikke hvorfor du absolutt må drikke alkohol.

Gjest hvorfor må du det da?
Skrevet

Hvorfor må du drikke så mye da? Det er mange som koser seg uten å drikke særlig med alkohol. En halvliter øl holder for mange, andre velger å drikke alkoholfritt.

Hvem sammenlikner du deg egentlig med?

Skrevet

Prøv Zyrtec! Det hjalp iallfall for meg. Jeg kunne drikke og aldri bli fyllesyk tidligere, men så plutselig begynte jeg å bli skikkelig dårlig dagen derpå.

Noen tipset meg om å ta Zyrtec før man drikker, og det var en skikkelig halleluja-opplevelse. :)

Får man det reseptfritt på apoteket? Er det dyrt?

Skrevet

Dersom det bare er øl du blir dårlig av og at du hele tida blir dårlig i magen så kan det være gjæra i ølet du reagerer på. Har du sjekka deg for candida?

Gjest Flystripa
Skrevet

Hva er Zyrtek? *blande meg inn i tråden*

Skrevet

Reseptfritt, ja. Husker ikke helt hva det koster, men dyrt er det ikke. Selv har jeg brukt det mot elveblest, men fy så trøtt jeg blir av tablettene :-/

Litt kjedelig å sovne fra hele festen kanskje? *hehe*

Skrevet

Ja det gjør du, men de er dyre.

10 tabletter koster nesten 100 kroner tror jeg.

Her har vi en allergiker i huset, fikk 100 tabletter for ca 150 kroner.

De fungerer iallefall for fyllesyke, vet ikke om de virker for problemet til trådstarteren.

Noen får bivirkninger med tabletten, forferdelig trøtte, føler de ikke blir edrue dagen derpå og angst bl.a.

Skrevet

Hva er Zyrtek? *blande meg inn i tråden*

allergitabletter

Skrevet

10 tabletter koster 70 kr reseptfritt.

Skrevet

Reseptfritt, ja. Husker ikke helt hva det koster, men dyrt er det ikke. Selv har jeg brukt det mot elveblest, men fy så trøtt jeg blir av tablettene :-/

Litt kjedelig å sovne fra hele festen kanskje? *hehe*

:o) vi har forskjellig syn på prisen tydligvis.

10 tabletter for ca 100 mener jeg, syns det er dyrt jeg. Iallefall når allergikere får 100 tabletter for ca 150

Skrevet

Jeg anbefaler også Zyrtec, hadde det på samme måte som deg, hang nærmest over doskåla etter bare et par øl, og jeg var seriøst bestemt på å gi opp alkohol for alltid ;P

Skrevet

Ja det gjør du, men de er dyre.

10 tabletter koster nesten 100 kroner tror jeg.

Her har vi en allergiker i huset, fikk 100 tabletter for ca 150 kroner.

De fungerer iallefall for fyllesyke, vet ikke om de virker for problemet til trådstarteren.

Noen får bivirkninger med tabletten, forferdelig trøtte, føler de ikke blir edrue dagen derpå og angst bl.a.

Uups, kosta det så mye.. Trodde det var billigere jeg... Uansett er det jo ikke så dyrt hvis man må ta en hver gang man skal på fylla (med midre man er relativt ofte på fylla da ;))

Skrevet

Uups, kosta det så mye.. Trodde det var billigere jeg... Uansett er det jo ikke så dyrt hvis man må ta en hver gang man skal på fylla (med midre man er relativt ofte på fylla da ;))

Det er absolutt verdt det! Betaler gladelig en 70-lapp ekstra for å slippe å stå med hodet i skåla en hel dag etterpå.

Skrevet

Det er absolutt verdt det! Betaler gladelig en 70-lapp ekstra for å slippe å stå med hodet i skåla en hel dag etterpå.

Jeg er heldigvis aldri fyllesjuk, jeg :-)

Skrevet

Jeg er heldigvis aldri fyllesjuk, jeg :-)

Heldiggris!

Vel, jeg fester ikke så ofte lenger, så en pakke Zyrtec til alkoholen kan jeg faktisk unne meg. :)

Skrevet

:o) vi har forskjellig syn på prisen tydligvis.

10 tabletter for ca 100 mener jeg, syns det er dyrt jeg. Iallefall når allergikere får 100 tabletter for ca 150

Men dyrt i bruk mot fyllesjuke er det jo ikke, med mindre man er fyllesjuk flere ganger i måneden da ;-)

Skrevet

Heldiggris!

Vel, jeg fester ikke så ofte lenger, så en pakke Zyrtec til alkoholen kan jeg faktisk unne meg. :)

Drikker jeg mye blir jeg fyllesjuk jeg også, men det blir heller lite drikking på meg... Jeg tar gjerne et glass rødvin eller to på fest, men hater å bli full. Dvs. jeg blir ikke full, bare kvalm ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...