trøtte Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 hallo jeg er helt grønn når det gjelder data så jeg må ha det inn med teskjeer ) Skulle ha brent noen bilder over på cd. har prøvd men får det ikke til Det samme gjelder når jeg prøver å brenne musikk over på cd. Det står at det ikke er spor på cd Bruker windows utforsker 0 Siter
Higgen Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Jeg vil anbefale deg å bruke et brenneprogram som f.eks: "Roxio Easy CD creator" eller "Nero burning ROM". Grunnen til å bruke slike programmer er at de har svært mange funksjoner og er svært enkel å bruke. Problemet med Windows Explorer/utforsker er at denne stort sett er til for å brenne data-filer. Dvs. det er laget for å flytte filer fra en maskin til en annen vha en cd. Det er selvfølgelig en del flere aspekter ved dette, men for å gjøre en lang historie kort, anbefaler jeg deg å skaffe deg et dedikert brenneprogram som de over... 0 Siter
trøtte Skrevet 9. november 2005 Forfatter Skrevet 9. november 2005 Jeg vil anbefale deg å bruke et brenneprogram som f.eks: "Roxio Easy CD creator" eller "Nero burning ROM". Grunnen til å bruke slike programmer er at de har svært mange funksjoner og er svært enkel å bruke. Problemet med Windows Explorer/utforsker er at denne stort sett er til for å brenne data-filer. Dvs. det er laget for å flytte filer fra en maskin til en annen vha en cd. Det er selvfølgelig en del flere aspekter ved dette, men for å gjøre en lang historie kort, anbefaler jeg deg å skaffe deg et dedikert brenneprogram som de over... takker for hjelpem hvet du hva disse programmene koster og eller kan en laste de ned fra nettet?? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 takker for hjelpem hvet du hva disse programmene koster og eller kan en laste de ned fra nettet?? Nero: http://www.nero.com/eng/index.html Du kan laste ned demo og bruke en stund, og liker du det kan du bestille det via nettet. Det koster noen kroner, men er verdt det. Regnes som det beste av de beste når det gjelder brenning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.