TAUG Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hei. Jeg sluttet på p-pille i august og har etter det hatt 2 blødninger i en 31 dagers syklus. Sist menstruasjon fikk jeg søn 23 okt og fikk kraftig eggløsningsslim på syklusdag nr 15, 6 nov.Temp sank med 0.2 gr Samme dag var livmortappen på sitt høyeste og åpen. Hadde videre el-slim mandag og bare litt på tirs. i dag ons falt temperaturen min med hele o.5 gr og livmortappen har sunket og er hardere og mer lukket. I følge en eggløsningskalkulator, så skal jeg først ha eggløsning i dag, noe som kan stemme med kvaliteten på slimet i dag tidlig. kan dette stemme? Hvorfor var livmortappen min da så lukket? Hvorfor skjer en evt eggløsning hele 3 dager etter at tuppen var på det høyeste? Har hatt samleie i 10 dager inkl i går. kan vi ha klart det? Ønsker svært en graviditet. Har ellers ikke hatt uregelmessig mens og smerter ved mens osv. Har ett barn på 11 mnd. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205509-manglende-eggl%C3%B8sning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.