Gå til innhold

Verre i høst enn ellers?

Anbefalte innlegg

Gjest LucySky

Til alle med revmatiske lidelser og fibromyalgi som slumper til å lese her: Jeg bor på Østlandet, og etter mange år med en forholdsvis "rolig" fibromyalgi har jeg vært helt satt ut av smerter fra slutten av agust og til nå.

Det er helt uvant for meg, det virker nesten uavhengig av hva jeg gjør og nå lurer jeg på om været har noe med det å gjøre, de utrolig mange lavtrykkene som har stått i kø, og den høye luftfuktigheten.

Jeg har hygrometer på veggen i stua, og den har stått dønn på 80 med untak av to-tre deilige dager i begynnelsen av oktober da det var litt frost ute og bare førtifem på hygrometeret.

Jeg skal til lege snart, og trenger å vite om det bare er meg som har vært verre i høst, eller om det er flere der ute som nokså sikkert har hatt forverring de siste månedene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/205516-verre-i-h%C3%B8st-enn-ellers/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bor i Trondheim og har opplevd at høsten har vært bedre enn normalt. Litt uvant med såpass mye plussgrader i november at det fortsatt blomstrer på terassen!

Men jeg kjenner nå at vinteren er i anmarsj. Mandag kom jeg meg ikke ut i det hele tatt, greide knapt få på meg klær før i 12-tida, og det er førsta gang i høst

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...