Aryane Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Jeg lurer på hvordan det er når man reiser og må bytte fly i et annet land, neste fly går ikke før mange timer senere, kan jeg da reise inn til sentrum(Amsterdam) og gå og kikke litt og så reise tilbake til flyplassen for å rekke flyet? Hvordan blir det da med innsjekk, passkontroll o.s.v, jeg er jo sjekket inn for hele turen fra Bergen. Er det mulig å gå utenfor sikkerhetssonen, eller må jeg pent finne meg i å sitte på Schipol og glo hele dagen? Mye å ta seg til på Schipol da, men jeg har vært der så mange ganger før at det frister å gjøre noe annet. 0 Siter
Nikki Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Jeg har ihvertfall gjort det. Jeg kom en gang fra USA til Amsterdam, og hadde ikke fly videre før 6 timer senere. Var veldig trøtt pga. jetlag, og fant ut at det var bedre å dra inn til byen og se seg omkring istedet for å sitte på flyplassen og være trøtt. (Turde ikke sove pga. håndbagasje osv.) Det gikk fint det. Så lenge du har boardingkort, så kommer du jo inn gjennom sikkerhetssjekken. 0 Siter
Aryane Skrevet 9. november 2005 Forfatter Skrevet 9. november 2005 Jeg har ihvertfall gjort det. Jeg kom en gang fra USA til Amsterdam, og hadde ikke fly videre før 6 timer senere. Var veldig trøtt pga. jetlag, og fant ut at det var bedre å dra inn til byen og se seg omkring istedet for å sitte på flyplassen og være trøtt. (Turde ikke sove pga. håndbagasje osv.) Det gikk fint det. Så lenge du har boardingkort, så kommer du jo inn gjennom sikkerhetssjekken. Takk for svar! Husker du hvor lang tid det tok inn til byen? Tok du tog? 0 Siter
cecily Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Takk for svar! Husker du hvor lang tid det tok inn til byen? Tok du tog? Tar ca 20 min med tog om jeg ikke husker feil. 0 Siter
Aryane Skrevet 9. november 2005 Forfatter Skrevet 9. november 2005 Tar ca 20 min med tog om jeg ikke husker feil. Takk ) 0 Siter
Nikki Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Takk for svar! Husker du hvor lang tid det tok inn til byen? Tok du tog? Tok tog ja. Husker ikke hvor lang tid det tok, men ikke så veldig lang. 20 min kanskje? (Det begynner å bli veldig mange år siden...) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.