Gå til innhold

Når man reiser i transit.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvordan det er når man reiser og må bytte fly i et annet land, neste fly går ikke før mange timer senere, kan jeg da reise inn til sentrum(Amsterdam) og gå og kikke litt og så reise tilbake til flyplassen for å rekke flyet? Hvordan blir det da med innsjekk, passkontroll o.s.v, jeg er jo sjekket inn for hele turen fra Bergen. Er det mulig å gå utenfor sikkerhetssonen, eller må jeg pent finne meg i å sitte på Schipol og glo hele dagen? Mye å ta seg til på Schipol da, men jeg har vært der så mange ganger før at det frister å gjøre noe annet.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har ihvertfall gjort det.

Jeg kom en gang fra USA til Amsterdam, og hadde ikke fly videre før 6 timer senere. Var veldig trøtt pga. jetlag, og fant ut at det var bedre å dra inn til byen og se seg omkring istedet for å sitte på flyplassen og være trøtt. (Turde ikke sove pga. håndbagasje osv.)

Det gikk fint det. Så lenge du har boardingkort, så kommer du jo inn gjennom sikkerhetssjekken.

Skrevet

Jeg har ihvertfall gjort det.

Jeg kom en gang fra USA til Amsterdam, og hadde ikke fly videre før 6 timer senere. Var veldig trøtt pga. jetlag, og fant ut at det var bedre å dra inn til byen og se seg omkring istedet for å sitte på flyplassen og være trøtt. (Turde ikke sove pga. håndbagasje osv.)

Det gikk fint det. Så lenge du har boardingkort, så kommer du jo inn gjennom sikkerhetssjekken.

Takk for svar! Husker du hvor lang tid det tok inn til byen? Tok du tog?

Skrevet

Tar ca 20 min med tog om jeg ikke husker feil.

Skrevet

Tar ca 20 min med tog om jeg ikke husker feil.

Takk :o)

Skrevet

Tok tog ja. Husker ikke hvor lang tid det tok, men ikke så veldig lang. 20 min kanskje? (Det begynner å bli veldig mange år siden...)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...