Gå til innhold

Orker ikke mer

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hvorfor jeg skriver nå, men har det ikke helt greit for tiden.

Mange tanker som svirrer oppi hodet, men orker ikke gripe fatt i noe.

Er fryktelig sliten...

Har tatt kontakt med et hjelpe senter her hvor jeg bor, men de har ikke mulighet til å sette opp samtale med meg mer enn hver 14'de dag.

Vet at jeg bør være takknemlig for den hjelpen jeg får.

Er bare det at 1 time hver fjortende dag er føles så lite, og så kunstig.

Jeg vet at det er egoistisk av meg å føle det jeg føler, men skulle bare ønske at jeg hadde noen som kunne vert der for meg når jeg virkelig trengte det.

Skulle ønske jeg hadde noen som kunne være der nåe alle tankene kom.

Noen som var glad i meg, og prioriterte meg.

Skulle ønske at det var noen som kunne si at de forstod hva jeg går gjennom, som kunne holde rundt meg å beskytte meg.

Skulle ønske at noen kunne si at alt skulle gå bra, at alt kom til å ordne seg...

Ikke bare hver 14'de dag men hver gang jeg trengte å høre det.

Er kanskje greit nok for dem som har noen andre å støtte seg til enn dem de har søkt hjelp hos, men har ikke det...

Er ganske tragisk av meg å ønske disse tingene, hvorfor kan jeg ikke bare godta at jeg er alene om det. Hvorfor han jeg ikke klare å akseptere at jeg ikke kommer til å få det jeg ønsker!!

Er egentlig det jeg ønsker mest, det at jeg kan godta at jeg ikke kommer til å få det jeg ønsker.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/205543-orker-ikke-mer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke egoistisk å ønske, bare veldig forståelig! Jeg tenker at man kan ønske hva man vil uten å være egoistisk! Det er først når man begynner å kreve at man kan snakke om egoisme! Tenker jeg da.

Men uansett, vet hvordan det er å egentlig trenge noen hele tiden men måtte klare seg selv for det meste. Glad for at du har søkt hjelp og fått noe. Det er en begynnelse.

Men vet du har det tøfft! Har tenkt mye på deg selvom jeg ikke har skrevet før. Du fikk så gode svar av andre og har vært mye på bunnen i dte siste. Bedre i kveld heldigvis!

Lykke til!! Ønsker deg godt!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/205543-orker-ikke-mer/#findComment-1476176
Del på andre sider

Det er ikke egoistisk å ønske, bare veldig forståelig! Jeg tenker at man kan ønske hva man vil uten å være egoistisk! Det er først når man begynner å kreve at man kan snakke om egoisme! Tenker jeg da.

Men uansett, vet hvordan det er å egentlig trenge noen hele tiden men måtte klare seg selv for det meste. Glad for at du har søkt hjelp og fått noe. Det er en begynnelse.

Men vet du har det tøfft! Har tenkt mye på deg selvom jeg ikke har skrevet før. Du fikk så gode svar av andre og har vært mye på bunnen i dte siste. Bedre i kveld heldigvis!

Lykke til!! Ønsker deg godt!!

takk for svaret :-)

Vet egentlig ikke helt hva jeg skal skrive.

Har liksom gått tom for ord, var lettere å fortelle her inne før om hva som har skjedd men nå er det verre får ikke til å skrive noen ting om hva som hendte eller hva jeg føler rundt det.

Så da er det ikke helt lett å skrive noe her inne heller, men er ofte inne å leser da! og så har jeg vel klart å skrive litt på en knudrete måte en gang i blandt.

Skulle ønske jeg kunne skrive mer om hvordan jeg har det, men får det ikke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/205543-orker-ikke-mer/#findComment-1476629
Del på andre sider

Hei kjære du!

Er en stund siden jeg har vært innom her nå... Har tenkt på deg og lurt på hvordan du har det.

Så bra at du har tatt kontakt med et støtte-senter! Skjønner veldig godt at du ønsker deg mer enn bare en time hver fjortende dag. Du trenger mer enn det! Men flott at du klarer å ta imot det du får..

Forresten er det ikke en negativ, egoistisk tanke å ønske seg noen som er der for deg og er glad i deg. Det er en utrolig sunn tanke! Det er kjempeflott at du tenker sånne tanker! Det betyr at noen i deg vil ta vare på deg - og det er bra! Men det er selvfølgelig veldig veldig vondt å kjenne seg alene! Jeg tror ikke vi mennesker er skapt for å klare oss alene... Men vi er utrolig sterke når vi må være det. Hold ut! Jeg tror virkelig at du har bedre tider i møte hvis du klarer å fortsette å lengte etter og kjempe for å få det bedre!

Dette høres kanskje llitt rart ut...jeg kjenner deg jo ikke i det hele tatt. Men likevel så kjenner jeg varme for deg inni meg, når jeg tenker på deg. Det hjelper jo ikke deg når du trenger noen hos deg, men kanskje deg kan varme deg bittelitt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/205543-orker-ikke-mer/#findComment-1477472
Del på andre sider

Oi... Nå så jeg akkurat at dette innlegget er skrevet 11 oktober, ikke november som er i dag...

Er visst litt trøtt og ukonsentrert.

Ja,ja. Jeg mente det jeg skreiv til deg i alle fall!

Eh...det er nå jeg roter. Leser datoen feil vei. Nå har jeg skjønt det...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/205543-orker-ikke-mer/#findComment-1477508
Del på andre sider

Annonse

Oi... Nå så jeg akkurat at dette innlegget er skrevet 11 oktober, ikke november som er i dag...

Er visst litt trøtt og ukonsentrert.

Ja,ja. Jeg mente det jeg skreiv til deg i alle fall!

tusen takk var fint at du svarte meg uansett.

klarer ikke skrive så mye for tiden, om min egen sak og problemer så blir mest å svare andre, og prøve å hjelpe der jeg kan :-)

Var lettere å skrive her før :-/

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/205543-orker-ikke-mer/#findComment-1477877
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...