Gå til innhold

Hvorfor er det slik...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det slik at i hver eneste tråd jeg skriver, spesielt om jeg har startet den, så er det en anonym person som skal svare meg uhøflig? Kjennetegnet er at hun/han absolutt skal snakke om at jeg jobber og ikke er hjemme med min tre måneder gamle sønn, uansett om det har noe med saken å gjøre.

Er det en fanatisk kristen som føler seg truet av den nye kvinnerollen? Er det noen som er misunnelig? Bare en psyko som er besatt av sønnen min og hans velvære? Av meg?

Hvis du er der ute, kjære anonyme trådvenn, gi meg et hint!

Fortsetter under...

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

30

• Prozak

12

• DarkPink

9

• favn

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tror det er en person som er ute etter å "ta" hver person med fast nick her.

Du har en sønn på 3 mnd og jobber (gud forby!!), Persille er stygg og ekkel, og jeg bruker glidemiddel og massasjedusj... =p

Prøv å ikke ta deg nær av det og bare overse det, det er helt sikkert bare en eller annen med et så tomt liv at de bruker tiden sin på å forsure det for andre.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Er det nå jeg skal gi deg en klem og be deg ikke irritere deg over trollene her?

Skrevet

Du har en sønn på 3 mnd og jobber (gud forby!!), Persille er stygg og ekkel, og jeg bruker glidemiddel og massasjedusj... =p

Prøv å ikke ta deg nær av det og bare overse det, det er helt sikkert bare en eller annen med et så tomt liv at de bruker tiden sin på å forsure det for andre.

Hm... Mulig at det er slik. Men finnes det virkelig noen med _så_ mye ledig tid?

Skrevet

Er det nå jeg skal gi deg en klem og be deg ikke irritere deg over trollene her?

Ja takk :)

Nå stresser de ikke meg, men skulle gjerne hatt en forklaring på slik merkelig oppførsel. Interessant fra et psykiatrisk ståsted. NHD ville nok likt å vite det ;)

Annonse

Gjest Persille
Skrevet

Hva?? Glidemiddel og massasjedusj?? Det er det verste!!

*brekker seg i vemmelse og får sjokkartede skjelvinger*

:)

Skrevet

Tips: Ikke les innlegg fra ikke-faste nick.

Synes du?

Det blir kanskje litt drøyt. Jeg har ikke noe i mot anonyme nick, i utgangspunktet. Selv om jeg helst hadde sett at de brukte et fast nick alle de gangene de ikke kommer med personlige opplysninger. Som tross alt er de aller fleste, da de stort sett bare angriper andre ;)

Skrevet

Kanksje du har samme fan som meg?

Kan virkelig en og samme person ha så mye tid til overs? ;)

Skrevet

Synes du?

Det blir kanskje litt drøyt. Jeg har ikke noe i mot anonyme nick, i utgangspunktet. Selv om jeg helst hadde sett at de brukte et fast nick alle de gangene de ikke kommer med personlige opplysninger. Som tross alt er de aller fleste, da de stort sett bare angriper andre ;)

Jeg synes ikke det er drøyt. Det er enkelt.

Gjest Persille
Skrevet

Kan virkelig en og samme person ha så mye tid til overs? ;)

Tja, det ser sånn ut :)

Vi kan jo starte en ny trend? Konsekvent ikke svare nick vi ikke kjenner til?

Men da kommer det vel en ny tråd om at det bare er de faste som får svar igjen...

Skrevet

Tips: Ikke les innlegg fra ikke-faste nick.

Man må jo lese spm fra ikke-faste-nick! Ærlig talt, det finnes jo faktisk mennesker som trenger hjelp til et spm uten at de henger her daglig. Forumet er jo ikke laget for de som er her ofte.

Forskjell på å ikke svare et tåpelig innlegg fra ukjent nick, og på å ikke engang lese ny tråd med saklig spm fra samme!

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Ja takk :)

Nå stresser de ikke meg, men skulle gjerne hatt en forklaring på slik merkelig oppførsel. Interessant fra et psykiatrisk ståsted. NHD ville nok likt å vite det ;)

Jeg har hatt noen troll etter meg jeg også, men heldigvis ikke konsekvent.

Min erfaring er at de gir seg når man slutter å svare. De er som små unger som bråker for å få oppmerksomhet.

Derfor setter jeg pris på når andre tipser meg om at det er et troll som er på ferde, det er ikke alltid jeg ser det selv med en gang.

Skrevet

Hm... Mulig at det er slik. Men finnes det virkelig noen med _så_ mye ledig tid?

Tja. Jeg hadde hatt tid til det hvis jeg ville =)

Skrevet

Tja, det ser sånn ut :)

Vi kan jo starte en ny trend? Konsekvent ikke svare nick vi ikke kjenner til?

Men da kommer det vel en ny tråd om at det bare er de faste som får svar igjen...

Jeg svarer gjerne de som starter en anonym tråd, på grunn av personlige opplysninger.

Men hvorfor svarer man andre med et anonymt navn? Det vil jeg gjerne vite. Da er det ikke fare for gjenkjennelse. Man er bare for feige til å stå for en mening fra den ene dagen til den andre.

Gjest Persille
Skrevet

Jeg svarer gjerne de som starter en anonym tråd, på grunn av personlige opplysninger.

Men hvorfor svarer man andre med et anonymt navn? Det vil jeg gjerne vite. Da er det ikke fare for gjenkjennelse. Man er bare for feige til å stå for en mening fra den ene dagen til den andre.

Det siste der er jeg også enig i - det er langt mer det enn faren for å bli gjenkjent...

Selv om de nekter hardnakket :)

Skrevet

Hva?? Glidemiddel og massasjedusj?? Det er det verste!!

*brekker seg i vemmelse og får sjokkartede skjelvinger*

Ikke sant? Og ikke bare er det vemmelse, men jeg mangler seksuell kontroll, er umoden og kjæresten min tenner ikke på meg...

Utrolig hva folk kan lese utav at mennesker bruker glidemiddel =)

Skrevet

Jeg har hatt noen troll etter meg jeg også, men heldigvis ikke konsekvent.

Min erfaring er at de gir seg når man slutter å svare. De er som små unger som bråker for å få oppmerksomhet.

Derfor setter jeg pris på når andre tipser meg om at det er et troll som er på ferde, det er ikke alltid jeg ser det selv med en gang.

Vel, jeg er usikker på om jeg kan kalle denne personen et troll. Eller om det er samme person. Men det er i alle fall _noen_ som alltid nevner sønnen min.

Akkurat det er naturligvis litt ubehagelig, siden en som mor gjerne vil forsvare seg og forklare hvorfor det en gjør er det beste for _sitt_ barn. Men jeg burde kanskje bare overse denne typen kritikk, når temaet ikke har noe med tråden å gjøre?

Skrevet

Tja. Jeg hadde hatt tid til det hvis jeg ville =)

-sender DarkPink et mistenkelig blikk-

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...