Gå til innhold

Hvorfor er det slik...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det siste der er jeg også enig i - det er langt mer det enn faren for å bli gjenkjent...

Selv om de nekter hardnakket :)

Man blir jo ikke gjenkjent av noen i RL, om alt man skal gjøre er å fortelle meg hvor lite jeg bryr meg om sønnen min ;)

Fortsetter under...

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

30

• Prozak

12

• DarkPink

9

• favn

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Vel, jeg er usikker på om jeg kan kalle denne personen et troll. Eller om det er samme person. Men det er i alle fall _noen_ som alltid nevner sønnen min.

Akkurat det er naturligvis litt ubehagelig, siden en som mor gjerne vil forsvare seg og forklare hvorfor det en gjør er det beste for _sitt_ barn. Men jeg burde kanskje bare overse denne typen kritikk, når temaet ikke har noe med tråden å gjøre?

Ja, bare overse det og ikke svar. Det er nok noen som har oppdaget at det er et svakt punkt hos deg, og hogger etter det.

Jeg har ikke sett det du beskriver, (om deg og babyen din) men det foregår muligens mest på Småbarnforumet? Der er jeg uhyre sjelden, jeg "bor" mest på Åpent og Samliv. Innimellom sjekker jeg Meldinger når jeg husker det.

Skrevet

-sender DarkPink et mistenkelig blikk-

Hehe, wops. Den tanken tenkte jeg ikke engang =) Men ærlig talt, jeg hadde ikke orka å kritisere mitt eget glidemiddelforbruk i tre-fire ulike tråder... =)

Skrevet

Man må jo lese spm fra ikke-faste-nick! Ærlig talt, det finnes jo faktisk mennesker som trenger hjelp til et spm uten at de henger her daglig. Forumet er jo ikke laget for de som er her ofte.

Forskjell på å ikke svare et tåpelig innlegg fra ukjent nick, og på å ikke engang lese ny tråd med saklig spm fra samme!

Du trenger ikke rope.

Selvsagt kan/bør man lese spørsmål fra ikke-faste nick, men Glimtippers spørsmål handlet da vitterlig om folk som SVARER henne med ad hoc-nick. Og da var mitt tips at h*n ikke leser dem.

Gjest les her
Skrevet

Tips: Ikke les innlegg fra ikke-faste nick.

Men kanskje noen svarer anonymt fordi de forteller noe personlig i et svar?

Skrevet

Leiter å leiter etter tråder du har startet for å se hva denne anonyme henger seg opp i, men finner ingen tråder du har startet, iallefall ikke på lenge, gikk tilbake noen dager.

Nå leita jeg kun på småbarns-forumet, siden jeg regner med at det er der du holder til .... men kanskje du er et annet sted :o)

Annonse

Gjest Persille
Skrevet

Ikke sant? Og ikke bare er det vemmelse, men jeg mangler seksuell kontroll, er umoden og kjæresten min tenner ikke på meg...

Utrolig hva folk kan lese utav at mennesker bruker glidemiddel =)

*ler meg skakk*

Det er jo godt du innser problemet selv hvertfall da, slik at du når det går deg riktig ille vet hva det skyldes!

*fortsatt sjokkert, men skjelver bare litt nå*

Gjest Persille
Skrevet

Hehe, wops. Den tanken tenkte jeg ikke engang =) Men ærlig talt, jeg hadde ikke orka å kritisere mitt eget glidemiddelforbruk i tre-fire ulike tråder... =)

Link så vi kan lese og le da!

:)

Skrevet

Leiter å leiter etter tråder du har startet for å se hva denne anonyme henger seg opp i, men finner ingen tråder du har startet, iallefall ikke på lenge, gikk tilbake noen dager.

Nå leita jeg kun på småbarns-forumet, siden jeg regner med at det er der du holder til .... men kanskje du er et annet sted :o)

Jeg startet en tråd om adopsjon, der dukket hun/han opp. Jeg startet en tråd om migrenen min, der dukket hun han opp. Det har også skjedd på Åpent en gang, uten at jeg kan huske hva tråden handlet om en gang. Jeg startet en tråd på Foreldre-Småbarn om sønnen min spesielt, der dukket kritikeren opp.

Og dette er vel alle trådene jeg har startet, tror jeg ;)

Gjest Persille
Skrevet

Jeg startet en tråd om adopsjon, der dukket hun/han opp. Jeg startet en tråd om migrenen min, der dukket hun han opp. Det har også skjedd på Åpent en gang, uten at jeg kan huske hva tråden handlet om en gang. Jeg startet en tråd på Foreldre-Småbarn om sønnen min spesielt, der dukket kritikeren opp.

Og dette er vel alle trådene jeg har startet, tror jeg ;)

Der er jo ikke bare der da, det er i de trådene jeg har vært også - om henting i barnehage og sykedager til barn...

I hvertfall som jeg har registrert og tenkt over.

Skrevet

Man må jo lese spm fra ikke-faste-nick! Ærlig talt, det finnes jo faktisk mennesker som trenger hjelp til et spm uten at de henger her daglig. Forumet er jo ikke laget for de som er her ofte.

Forskjell på å ikke svare et tåpelig innlegg fra ukjent nick, og på å ikke engang lese ny tråd med saklig spm fra samme!

Enig med deg. Og hvis man ikke svarer på ukjente nick kan man jo risikere å utelukke nye DOLere som gjerne vil være seriøse.

Skrevet

Hehe :) Det er mistenksomme tider, vet du, DarkPink ;)

Nei, nei, vi får vel bare avfinne oss med at noen mennesker alltid vil forbli feige. Trist at de forbeholder seg retten til å angripe de faste ang. samme sak, over flere tråder, men at de selv skal forbli anonyme (slik at man ikke kan se noen sammenheng...).

Skrevet

Der er jo ikke bare der da, det er i de trådene jeg har vært også - om henting i barnehage og sykedager til barn...

I hvertfall som jeg har registrert og tenkt over.

Å ja, det er sant. Mange forskjellige (?) anonyme som skulle snakke om det i barnehage-tråden.

Annonse

Skrevet

Enig med deg. Og hvis man ikke svarer på ukjente nick kan man jo risikere å utelukke nye DOLere som gjerne vil være seriøse.

Jeg har fått så mye dritt og seksuell trakassering fra anonyme at jeg måtte sette strek.

Håper det er greit for dere *ironi*

Skrevet

Jeg har fått så mye dritt og seksuell trakassering fra anonyme at jeg måtte sette strek.

Det kan være veien vi alle må gå. Synd for DOL, men da burde kanskje Webmaster tenke på å begrense muligheten for nickløse personer.

Skrevet

Jeg tvinger deg ikke til noe.. :-)

Jeg gidder heller ikke svare tåpelige anonyme nick som bare kverrulerer, er usakelige eller frekke. men jeg leser gjerne innlegg fra "anonyme" nick og svarer hvis de er seriøse.

Gjest bort med psyk.
Skrevet

Her inne har vi psykiatri forum med alskens skremmende innlegg og pga dette forumet har vi nok en del brukere som ikke klarer å la andre være i fred og liker å ødelegge.

De får kanskje en god følelse når de klarer å styre over andre her inne, mens de i virkeligheten ikke klarer å se på folk!!

Tror psykiatri skulle vært skillt ut fra dol og fått egen tumleplass alene.

Her tør jeg virkelig ikke å ha mitt nick stående på nåværende tidspunkt for da er det garantert at noen suger seg fast på meg.

Gjest Persille
Skrevet

Her inne har vi psykiatri forum med alskens skremmende innlegg og pga dette forumet har vi nok en del brukere som ikke klarer å la andre være i fred og liker å ødelegge.

De får kanskje en god følelse når de klarer å styre over andre her inne, mens de i virkeligheten ikke klarer å se på folk!!

Tror psykiatri skulle vært skillt ut fra dol og fått egen tumleplass alene.

Her tør jeg virkelig ikke å ha mitt nick stående på nåværende tidspunkt for da er det garantert at noen suger seg fast på meg.

Bra poeng - det har jeg ikke tenkt på...

Gjest Persille
Skrevet

Det kan være veien vi alle må gå. Synd for DOL, men da burde kanskje Webmaster tenke på å begrense muligheten for nickløse personer.

Enig!

Skrevet

Du trenger ikke rope.

Selvsagt kan/bør man lese spørsmål fra ikke-faste nick, men Glimtippers spørsmål handlet da vitterlig om folk som SVARER henne med ad hoc-nick. Og da var mitt tips at h*n ikke leser dem.

Åh, da misforstod jeg deg. Jeg trodde du ikke leste nye tråder som var fra ukjente nick, jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...