Gå til innhold

Hvorfor er det slik...?

Anbefalte innlegg

Gjest Lykketyven
Skrevet

Nei, det finnes slike som deg. Og det er derfor jeg fortsetter å svare de uten fast nick. Men ved et eller annet punkt, når man blir lei av usaklige innlegg og latterlige argumenter, så vil man velge å overse alle man ikke kjenner til allerede. Og det vil jo gå utover deg, ikke sant...

At det går ut over meg er en kostnad jeg er villig til å ta, i motsetningen til hva det kan koste meg at en eller annen gal person velger meg til sitt neste offer ut fra hva vedkommende har funnet ut her.

Vi har alle våre grunner til å gjøre det vi gjør, og jeg synes egentlig du bare skal overse denne personen som tydeligvis ikke takler din/deres måte å leve på! :)

Fortsetter under...

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

30

• Prozak

12

• DarkPink

9

• favn

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Tullinger finnes det over alt, er sikkert mange representanter for arten her. Lev livet ditt og gjør som du vil - og gi pokkern i vedkommende.

Innimellom dukker det opp individer her inne som er ute etter noen av en eller annen tullete grunn, denne gangen er det du som "får det". Overser du det og ikke bryr deg blir det nok stilt.

Skrevet

Det kan dessverre hende at noen henger seg opp i én ting med et innlegg, og deretter fortsetter å henge seg etter deg.

Mange av oss har opplevd det. Bare å prøve å heve seg over det - selv om det holder hardt av og til.

Skrevet

Bare en liten ting til. Jeg har lagt merke til at mange her inne på DISKUSJONS-forum, ser ut til å forveksle uenighet med personlig angrep. Det er ikke noe slikt som har skjedd da? Har ikke lest de trådene du nevner jeg. Men noen tåler dårligere enn andre at andre dol'ere er uenig. Særlig i sensitive temaer, som går på ens personlighet og livsvalg.

Å si at en er uenig er ikke et angrep mot den er uenig med! Det er en meningsytring som ledd i en diskusjon. Og det er jo derfor det er startet diskusjonsforum, siden folk stort sett er uenige. De som ikke tåler uenighet må heller finne et forum hvor alle har samme interesser, slik at det blir litt roligere.

Uenighet er vel og bra - og tildels svært forfriskende!

Men noen av svarene Glimtipper har fått, har vært både usaklige og ufine.

Gjest Moderator
Skrevet

Her inne har vi psykiatri forum med alskens skremmende innlegg og pga dette forumet har vi nok en del brukere som ikke klarer å la andre være i fred og liker å ødelegge.

De får kanskje en god følelse når de klarer å styre over andre her inne, mens de i virkeligheten ikke klarer å se på folk!!

Tror psykiatri skulle vært skillt ut fra dol og fått egen tumleplass alene.

Her tør jeg virkelig ikke å ha mitt nick stående på nåværende tidspunkt for da er det garantert at noen suger seg fast på meg.

Det stemmer ikke at det er brukerne av psykiatriforumet som pleier å lage trøbbel på de andre foraene.

Gjest Moderator
Skrevet

Det er en del psykiatritilfeller på dol.

Det er bare å bli vant til det, og skjelle dem ut hvis du føler for det. :)

Dette er en påstand som blant annet du kommer med fra tid til annen. Det er imidlertid ikke slik at de som bruker forum for psykiatri lager noe mer trøbbel på andre fora enn det andre brukere gjør. Vår erfaring er at det er "vanlige" folk som fra tid til annen finner stor glede i å kverulere og lage bråk på doktoronline. Oppmerksomhet ser ut til å virke tiltrekkende for noen og enhver.

Annonse

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Her inne har vi psykiatri forum med alskens skremmende innlegg og pga dette forumet har vi nok en del brukere som ikke klarer å la andre være i fred og liker å ødelegge.

De får kanskje en god følelse når de klarer å styre over andre her inne, mens de i virkeligheten ikke klarer å se på folk!!

Her tør jeg virkelig ikke å ha mitt nick stående på nåværende tidspunkt for da er det garantert at noen suger seg fast på meg.

Det er helt andre fora som utmerker seg negativt på DOL (og kanskje burde vært et annet sted).

Gjest Moderator
Skrevet

Kan virkelig en og samme person ha så mye tid til overs? ;)

Det er ingen grunn til å tro at kun er person står bak de innleggene du sikter til.

Skrevet

Det er ingen grunn til å tro at kun er person står bak de innleggene du sikter til.

Takk for svar :) Fint å høre :)

Skrevet

Eller, hva er det jeg sier... Det betyr i så fall at det er _flere_ personer som har hengt seg fullstendig opp i sønnen min ;)

Gjest Forstå det den som kan
Skrevet

Eller, hva er det jeg sier... Det betyr i så fall at det er _flere_ personer som har hengt seg fullstendig opp i sønnen min ;)

Hvorfor må du fortelle om sønnen din i det hele tatt??

Skrevet

Hvordan vet dere hvilke nick som er faste og ikke faste? Det kan dere vel umulig vite! Alle nye blir altså beskyldt for å være ikke-faste da? For det er jo nick dere ikke har sett før.

La nå folk 'nicke' som de vil! Det her er et ANONYMT nettsted, ikke det virkelige liv.

Dette er veldig enkelt:

Du signerer som det passer deg.

Jeg leser det som passer meg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dette er en påstand som blant annet du kommer med fra tid til annen. Det er imidlertid ikke slik at de som bruker forum for psykiatri lager noe mer trøbbel på andre fora enn det andre brukere gjør. Vår erfaring er at det er "vanlige" folk som fra tid til annen finner stor glede i å kverulere og lage bråk på doktoronline. Oppmerksomhet ser ut til å virke tiltrekkende for noen og enhver.

Jeg tror ikke de verste befinner seg på psykiatriforumet, så den var ikke myntet på dem.

Annonse

Skrevet

Hvorfor må du fortelle om sønnen din i det hele tatt??

Hvorfor skal jeg ikke fortelle om sønnen min?

Skrevet

Det er en del psykiatritilfeller på dol.

Det er bare å bli vant til det, og skjelle dem ut hvis du føler for det. :)

Jeg vil nok heller påstå at det er en del plageånder som ferdes på andre fora som -burde- funnet psykiatriforum.

Og holdt seg der.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg vil nok heller påstå at det er en del plageånder som ferdes på andre fora som -burde- funnet psykiatriforum.

Og holdt seg der.

Men det var det jeg mente.

Jeg mente aldri å skylde på brukerne av psykiatriforumet. De er langt friskere enn enkelte andre her inne.

Skrevet

Men det var det jeg mente.

Jeg mente aldri å skylde på brukerne av psykiatriforumet. De er langt friskere enn enkelte andre her inne.

Hehe - mange av dem er ihvertfall langt mer "normale".

Men joda, istemmer. 100%.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det er helt andre fora som utmerker seg negativt på DOL (og kanskje burde vært et annet sted).

Hmm, la meg gjette. Sexualforumet?

Skrevet

Tror nok du skyter på feil blink der gitt.

At mange av plageåndene nok burde vært brukere av psykiatriforumet er en annen sak ;-)

Skrevet

Og holdt seg der.

"Jeg vil nok heller påstå at det er en del plageånder som ferdes på andre fora som -burde- funnet psykiatriforum."

Det spørs om psykatriforumet er i stand til å gjøre så veldig mye for enkelte :-) Og er det et sted psykopater kan ødelegge, så er det der.

"......................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...