Gå til innhold

Hvorfor er det slik...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slikt er unødvendig, og irriterende. Jeg tror det beste du kan gjøre, er å totalt ignorere slike innlegg.

Fortsetter under...

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

30

• Prozak

12

• DarkPink

9

• favn

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Problemet er ikke den ene gangen du skifter nick for å si deg uenig med noen...

Ibro blir etterhvert representativt for en del holdninger og stnadpunkter, etterhvert som du har vært her en stund. Og om du en gang har en dårlig da og slenger unødig dritt, er dette letter å akseptere og svelger, fordi vi vet hvordan du egentlig er - og vanligvis formulerer deg.

Men, dersom stadig nye og ukjente nick kommer med oppgulp og unødige kommentarer - så virker det mer som om det er bare på pur faen...

Skjønner du hva jeg mener? Jeg tror muligens ikke jeg klarte å formulere dette så bra :)

Joda, jeg skjønte det jeg!

Gjest Moderator
Skrevet

Men du skjønner hvorfor det ser sånn ut for oss?

Bare ukjente nick , alltid nick som matcher tema i tråden, og som terper på de samme tingene _hver eneste_ gang - og spesielt kritiserer oss som personer, ikke meninger eller tema.

Nei, jeg ser vel ikke helt hvorfor det er så nærliggende å tro at kun en person står bak alle disse kommentarene.

Gjest Persille
Skrevet

Nei, jeg ser vel ikke helt hvorfor det er så nærliggende å tro at kun en person står bak alle disse kommentarene.

Ikke nødvendigvis _kun_ én - men veldig veldig få hvertfall.

Som jeg sa så er det det samme de terper på hele tiden, de samme temaene, og de samme tingene ved oss som person.

Sønnen til Glimtipper, slemheten min - og glidemiddelet til DarkPink...

:)

Gjest Moderator
Skrevet

Ikke nødvendigvis _kun_ én - men veldig veldig få hvertfall.

Som jeg sa så er det det samme de terper på hele tiden, de samme temaene, og de samme tingene ved oss som person.

Sønnen til Glimtipper, slemheten min - og glidemiddelet til DarkPink...

:)

Det kan vel hende at dere selv fokuserer så mye på disse innleggene at stadig flere fristes til å delta i debatten.

Skrevet

Dette innlegget får dolprisen for årets mest dustete kommentar.

*overrekkes*

Enig.

Annonse

Skrevet

Det kan vel hende at dere selv fokuserer så mye på disse innleggene at stadig flere fristes til å delta i debatten.

Tipper det er du som kjeder deg, jeg.

Gjest Moderator
Skrevet

Tipper det er du som kjeder deg, jeg.

Det er jo også en mulighet...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...