KaVa Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Slikt er unødvendig, og irriterende. Jeg tror det beste du kan gjøre, er å totalt ignorere slike innlegg. 0 Siter
Gjest ibro Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Problemet er ikke den ene gangen du skifter nick for å si deg uenig med noen... Ibro blir etterhvert representativt for en del holdninger og stnadpunkter, etterhvert som du har vært her en stund. Og om du en gang har en dårlig da og slenger unødig dritt, er dette letter å akseptere og svelger, fordi vi vet hvordan du egentlig er - og vanligvis formulerer deg. Men, dersom stadig nye og ukjente nick kommer med oppgulp og unødige kommentarer - så virker det mer som om det er bare på pur faen... Skjønner du hva jeg mener? Jeg tror muligens ikke jeg klarte å formulere dette så bra Joda, jeg skjønte det jeg! 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Men du skjønner hvorfor det ser sånn ut for oss? Bare ukjente nick , alltid nick som matcher tema i tråden, og som terper på de samme tingene _hver eneste_ gang - og spesielt kritiserer oss som personer, ikke meninger eller tema. Nei, jeg ser vel ikke helt hvorfor det er så nærliggende å tro at kun en person står bak alle disse kommentarene. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Nei, jeg ser vel ikke helt hvorfor det er så nærliggende å tro at kun en person står bak alle disse kommentarene. Ikke nødvendigvis _kun_ én - men veldig veldig få hvertfall. Som jeg sa så er det det samme de terper på hele tiden, de samme temaene, og de samme tingene ved oss som person. Sønnen til Glimtipper, slemheten min - og glidemiddelet til DarkPink... 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Ikke nødvendigvis _kun_ én - men veldig veldig få hvertfall. Som jeg sa så er det det samme de terper på hele tiden, de samme temaene, og de samme tingene ved oss som person. Sønnen til Glimtipper, slemheten min - og glidemiddelet til DarkPink... Det kan vel hende at dere selv fokuserer så mye på disse innleggene at stadig flere fristes til å delta i debatten. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Dette innlegget får dolprisen for årets mest dustete kommentar. *overrekkes* Enig. 0 Siter
DarkPink Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Det kan vel hende at dere selv fokuserer så mye på disse innleggene at stadig flere fristes til å delta i debatten. Tipper det er du som kjeder deg, jeg. 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Tipper det er du som kjeder deg, jeg. Det er jo også en mulighet... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.