Atene Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Jeg må levere inn leasing-utstyret mitt, og må kjøpe nytt. Ny PC er i hus. Nå må jeg ha skriver. Har ikke tenkt å bruke en formue; jeg sender bilder inn for fremkalling uansett. Men kanskje en kombinert skriver/scanner? Eller kanskje ikke ? Blir nye skrivere levert med blekk ? Jeg har en eldgammel Lexmark stående som forsåvidt fungerer, men jeg må kjøpe nytt blekk til den, og det kommer på mer enn en ny skriver av billigste sort... 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Nye skrivere blir levert med blekkpatroner som plutselig blir tomme. Sørg for å kjøpe en skriver hvor det er separate fargepatroner for hver enkelt farge. Canon har for eksempel skrivere hvor blekket ikke ruinerer deg. 0 Siter
Prozak Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Kombinert skriver, scanner etc. (multifunksjons maskiner) er dyre hvis kvaliteten skal være noe særlig. Hvis du ikke trenger alle funksjonen, vil du med fordel kunne kjøpe separate enheter. Scannere får man omtrent kastet etter seg, men man må likevel betale litt hvis man vil ha noe som er bedre enn "greit". Når det gjelder skriver, så ville jeg personlig kjøpt laserskriver, med mindre jeg hadde behov for å skrive mye i farger (fargelaser er dyrt). "............................................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.