Gjest PMS-guri Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 er så deppa kommer på kant med alle for tiden. Og jeg aner ikke om det er pga at jeg utstråler noe som gjør folk sure og irriterte på meg. Eller om de ikke er irriterte og sure men at jeg er hyperfølsom for det minste Det føles som om menneskene forandrer seg når jeg har PMS, at de blir ekle og ute etter å ta meg. Hvordan kan jeg vite om menneskene virkelig er irriterte og sure eller om det er mine hormoner som forandrer virkelighetsoppfatningen min? 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Hehe, du tror vel ikke at andre folk endrer seg fordi du har PMS? Hehe, nei det er nok du som er kvassere/mer fintfølende når du har PMS:-) 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Hva er mest sannsynlig tror du? Selv opplever jeg at samboeren min blir irriterende masete, ertete, påståelig og kravstor hver gang jeg skal ha mensen. Men det er nok meg og min PMS som slår ut for det skal vel godt gjøres at han blir et troll bare fordi han fornemmer at nå kommer mensen snart. Ellers i månedet oppfører han seg helt greit pussig nok. Kanskje det egentlig er han som har PMS? 0 Siter
Gjest PMS-guri Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Hva er mest sannsynlig tror du? Selv opplever jeg at samboeren min blir irriterende masete, ertete, påståelig og kravstor hver gang jeg skal ha mensen. Men det er nok meg og min PMS som slår ut for det skal vel godt gjøres at han blir et troll bare fordi han fornemmer at nå kommer mensen snart. Ellers i månedet oppfører han seg helt greit pussig nok. Kanskje det egentlig er han som har PMS? det er litt vanskeligere å bedømme når det er mennesker du ikke treffer ofte og ikke kan sammenlikne Er denne nye veninnen en skikkelig bitch? Eller er det jeg som har PMS? Kan jo hende at de også er kvasse og irriterte fra før og at jeg senser det ekstra mye pga hormonforandringene? 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Hva er mest sannsynlig tror du? Selv opplever jeg at samboeren min blir irriterende masete, ertete, påståelig og kravstor hver gang jeg skal ha mensen. Men det er nok meg og min PMS som slår ut for det skal vel godt gjøres at han blir et troll bare fordi han fornemmer at nå kommer mensen snart. Ellers i månedet oppfører han seg helt greit pussig nok. Kanskje det egentlig er han som har PMS? "Kanskje det egentlig er han som har PMS?" He he, det har jeg lurt på også. Egentlig er vel tiden inne for meg også nå, men har heldigvis ikke merket noe denne måneden. Kanskje fordi jeg er så oppmerksom på det nå og går rundt og liksom er smørblid for ikke å provosere frem noe? 0 Siter
Prozak Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 "Kanskje det egentlig er han som har PMS?" He he, det har jeg lurt på også. Egentlig er vel tiden inne for meg også nå, men har heldigvis ikke merket noe denne måneden. Kanskje fordi jeg er så oppmerksom på det nå og går rundt og liksom er smørblid for ikke å provosere frem noe? Har jeg vært usannsynlig heldig når jeg aldri har vært sammen med noen som har endret seg noe særlig på den måten? PMS-symptomer kjenner jeg utelukkende fra familie og bekjente. "....................................." 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Har jeg vært usannsynlig heldig når jeg aldri har vært sammen med noen som har endret seg noe særlig på den måten? PMS-symptomer kjenner jeg utelukkende fra familie og bekjente. "....................................." Jeg vet ikke om du har vært heldig;) Jeg har ikke helt funnet ut hva som er hva hos meg. Jeg føler nok at jeg kan være litt premenstruell, men det går som regel helt fint om jeg ikke blir terget. Det har hendt at mensen har kommet fullstendig overrsakende på meg. Nå f.eks merker jeg ingeting selv om jeg vet at tiden er der. Mannen min er blid som en sol og da er jeg det også 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Jeg vet ikke om du har vært heldig;) Jeg har ikke helt funnet ut hva som er hva hos meg. Jeg føler nok at jeg kan være litt premenstruell, men det går som regel helt fint om jeg ikke blir terget. Det har hendt at mensen har kommet fullstendig overrsakende på meg. Nå f.eks merker jeg ingeting selv om jeg vet at tiden er der. Mannen min er blid som en sol og da er jeg det også Aldri hatt PMS. Egentlig syns jeg de siste dagene rett før vanligvis er finere enn de rett etter. Mer sexye. Store pupper, blankt hår. Av og til plaget av at puppene er vonde, ja, men humøret som ellers er bra labilt blir ikke mer labilt rett før, snarere tvert om. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Aldri hatt PMS. Egentlig syns jeg de siste dagene rett før vanligvis er finere enn de rett etter. Mer sexye. Store pupper, blankt hår. Av og til plaget av at puppene er vonde, ja, men humøret som ellers er bra labilt blir ikke mer labilt rett før, snarere tvert om. Hos meg er det motsatt ja;) Rett før mensen føler jeg meg oppblåst og jeg veier en kilo mer enn jeg vanligvis gjør. Like etter mensen er magen flat og fin. Puppene er små hele tiden, men det har jeg lært meg å leve med;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.