Gjest Flystripa Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Ja, jeg er selv tom for ideer... 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Smulestøvsuger, potetskreller og boksåpner til å feste på veggen. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 dvd-spiller ny fjernkontroll, staffeli, blekkpatroner digitalkamera og fred på jord:) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Smulestøvsuger, potetskreller og boksåpner til å feste på veggen. Ikke av mannen din vel? Da kan dere heller kjøpe det i fellesgave til dere begge fra julenissen f.eks;) 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Ikke av mannen din vel? Da kan dere heller kjøpe det i fellesgave til dere begge fra julenissen f.eks;) Nei gubben nei? Hehe... sku tatt seg ut. Har nevnt det for mamma og svigers. Så blir det vel felles til både meg og sambis, for det er jo til huset liksom. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Nei gubben nei? Hehe... sku tatt seg ut. Har nevnt det for mamma og svigers. Så blir det vel felles til både meg og sambis, for det er jo til huset liksom. Ja, det var det jeg mente;) 0 Siter
Atene Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Skriver, høyttalere til pc'en, reisehøyttalere til iPod'en, lilla skinnhansker. Og bor til drillen, og tommestokk. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Hmmm...nytt digitalkamera som tar bilder på under et sekund Ring i hvit gull med en diamant eller fem... Mobil D500 el. 750i Gensere, bukser, undertøy... Timer til neglpleie, fotpleie ol. Fanken...rå jeg var i år a... 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Ja, det var det jeg mente;) Det er jo litt annet å ønske seg noe fra julenissen og av svigers da. *kverufant* 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Smulestøvsuger, potetskreller og boksåpner til å feste på veggen. Kjære Åsemor! Ønsker du deg ikke noe til DEG SELV, da?! 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Kjære Åsemor! Ønsker du deg ikke noe til DEG SELV, da?! Hva skulle nå det være da? Hmm... Jeg er veldig heldig her i livet, så det er ikke så mye mer jeg vil ha. Bortskjemt og "rik" er en annen måte å si det på. Trenger litt kjærlighet jeg. Skal si til gubben at jeg trenger en 20 sekunders lang klem hver dag i jula. 0 Siter
Gjest kan ikke skrive nicket mitt nå Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Vet ikke hva jeg ønsker meg selv, men fant akkurat ut at jeg skal kjøpe gåstaver til søsteren min. Søsteren kjenner nicket mitt her inne så jeg 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Jeg ønsker meg pulsklokke til å ha på hånden, ny mobil, en pepperkvern og så er det vel ikke å forakte med noen flotte smykker 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Å! Nå kom jeg på noe jeg ønsker meg!!! Nye joggesko - dyre og gode, hehe. Og sånn Pilates saker, dvd og sånn... 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Det er jo litt annet å ønske seg noe fra julenissen og av svigers da. *kverufant* Jeg trodde det var samme sak;) *også kverulant* 0 Siter
Velouria Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Bøker, weekend til Barcelona, hudpleie o.l, sko (selvsagt, det får jeg aldri nok av), jakke, hudpleieprodukter, musikk, film, teater og konsertbilletter, tja.. jeg ønsker meg stort sett det samme hvert år, så jeg er ikke så vanskelig, også ønsker jeg meg barnevakt på nyttårsaften fordi jeg er bedt på en fest som er sååå vanskelig å motstå. 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Jeg trodde det var samme sak;) *også kverulant* Da er du heldig med svigersene dine, tror jeg. 0 Siter
Aryane Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 3 uker i Thailand... Men for å være litt mer moderat så ønsker jeg meg en jerngryte, en damppkoker, hudpleieprodukter, et bilde av en kunstner jeg ikke husker hva heter, en ny vinterjakke.... 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Da er du heldig med svigersene dine, tror jeg. Bare tuller;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.