Gjest Flystripa Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 En stor grønn chevrolet. Du er beskjeden ;o) 0 Siter
Maggi Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Du er beskjeden ;o) Det er ikke mannen min helt enig i. Jeg skal vise ham hva flystripa synes, jeg. ;o) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Det er ikke mannen min helt enig i. Jeg skal vise ham hva flystripa synes, jeg. ;o) *ler* 0 Siter
astridny Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Diamant ring. Nye klær (de jeg har er altfor store) Scrapping tang som denne her. http://www.camillasbutikk.no/productdetails.php?product=671&kategori=72&subkategori=88 Eller gavekort på denne scrappebutikken. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Hva skulle nå det være da? Hmm... Jeg er veldig heldig her i livet, så det er ikke så mye mer jeg vil ha. Bortskjemt og "rik" er en annen måte å si det på. Trenger litt kjærlighet jeg. Skal si til gubben at jeg trenger en 20 sekunders lang klem hver dag i jula. Jeg kan sende over noen klemmer fra min sambo for han er så klengete og gir "ørti" klemmer daglig. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Denne: http://www.sefar.no/ombremmen.html *Hehe* Han fikk tipset i sommer, men jeg tviler på at han har husket det. ) Gullsmykke fikk jeg tidliger ei høst da han kom hjem fra sjøen så det blir det ikke... Første jula med ny kjæreste - spennende må vite! ) Aner jo ikke hvor familien hans pleier å legge lista ang. gaver, skjønt etter at jeg fikk flatskjerm til bursdagen min etter at vi hadde vært sammen en mnd burde jeg kanskje ikke grue meg til jul? ;o) Neida, jeg er ikke storforlangende. Gleder meg mest til at vi to skal feire nyttårsfaten alene på en hytte på fjellet jeg. Det skal bli koselig det! ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Løpesko og gavekort på klær! Hvis jeg skal være litt mindre beskjeden, så ønsker jeg meg plasmaskjerm til stua, ny salong og salongbord til stua og ny spisestue ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Denne: http://www.sefar.no/ombremmen.html *Hehe* Han fikk tipset i sommer, men jeg tviler på at han har husket det. ) Gullsmykke fikk jeg tidliger ei høst da han kom hjem fra sjøen så det blir det ikke... Første jula med ny kjæreste - spennende må vite! ) Aner jo ikke hvor familien hans pleier å legge lista ang. gaver, skjønt etter at jeg fikk flatskjerm til bursdagen min etter at vi hadde vært sammen en mnd burde jeg kanskje ikke grue meg til jul? ;o) Neida, jeg er ikke storforlangende. Gleder meg mest til at vi to skal feire nyttårsfaten alene på en hytte på fjellet jeg. Det skal bli koselig det! ) Glem endelig ikke å stå opp av senga ved midnatt da ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Glem endelig ikke å stå opp av senga ved midnatt da ;-) *Fnis* Hvorfor det? En salutt hører vel nyttårsfeiringen til? ;o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 *Fnis* Hvorfor det? En salutt hører vel nyttårsfeiringen til? ;o) Haha, gjett hva/hvem jeg kommer til å tenke på ved inngangen til det nye året! 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Haha, gjett hva/hvem jeg kommer til å tenke på ved inngangen til det nye året! *Uskyldsgrønt blikk* Hva/hvem da? ;o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 *Uskyldsgrønt blikk* Hva/hvem da? ;o) Ja, no kan du lure no!! 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Et stk. Canon EOS 350D, takk ;O) 0 Siter
Gjest kjedelig men nyttig Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Penger, penger, penger, - for det er det jeg trenger! Ting har jeg _mer enn_ nok av! 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 En koselig julaften. Og et nytt snowboard hadde vært kult ;-) 0 Siter
thinkerbell Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Det er ikke så viktig hva det er, men hvem det blir gitt av og hvorfor. Jeg ønsker meg noe som varer. Et minne av den personen som gir meg det. Og noe som den personen har valgt ut med tanke på å gjøre meg ..glad. Får jeg det... da blir jeg lykkelig. (Et SylTYNT klassisk/rent armbånd i hvitt gull (kan ta til takke med SylTYNT diamant armbånd også *host*), UTEN dilldalfjas, står som nummer 2 på listen. Men får jeg det?? ALDRI!! *trygler nissen* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 En-stens diamantring i madonna innfatning står øverst på ønskelisten denne gangen. Også trenger jeg ny Bergans jakke. Ellers ønsker jeg meg en hyggelig jul med familien :0) 0 Siter
Gjest Min tante ønsker seg Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 3 uker til Dubai på første klasse. Og gullring med sten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.