Mary Poppins Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 3 uker til Dubai på første klasse. Og gullring med sten. Sats på Dubai, det kan anbefales 0 Siter
Gjest Sabeltanna Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 At adopsjonsprosessen skal ta fart:) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Allværsjakke, nytt vaffeljern, tivoliradio og vaskehjælp... 0 Siter
Freya Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Ønsker meg bærbar PC, men det er nok lite trolig at jeg får det. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Bøker, vin, filmer og musikk er alltid bankers gaver til meg. Dessuten ønsker jeg meg skøyter, badeolje, bilderammer og øredobber. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Det er ikke så viktig hva det er, men hvem det blir gitt av og hvorfor. Jeg ønsker meg noe som varer. Et minne av den personen som gir meg det. Og noe som den personen har valgt ut med tanke på å gjøre meg ..glad. Får jeg det... da blir jeg lykkelig. (Et SylTYNT klassisk/rent armbånd i hvitt gull (kan ta til takke med SylTYNT diamant armbånd også *host*), UTEN dilldalfjas, står som nummer 2 på listen. Men får jeg det?? ALDRI!! *trygler nissen* Jeg ønsker meg boken om Liv Ullmann også... bare for å ha nevnt det liksom. Og lange varme ullsokker. Og påfyll av parfymen til Arden `provocative woman`. Og et stort, varmt og langt skjerf. I tilfelle nissen leser på dol.. Jeg har vært så snill i år. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Allværsjakke, nytt vaffeljern, tivoliradio og vaskehjælp... herregud. allværsjakke??? 0 Siter
thinkerbell Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 En koselig julaften. Og et nytt snowboard hadde vært kult ;-) jøss. klarer du å stå på sånn? Jeg faller bare jeg ser på det. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 herregud. allværsjakke??? Jah? 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 jøss. klarer du å stå på sånn? Jeg faller bare jeg ser på det. Det er kjempegøy! :-) Lærte det i vinter, og -noen- (hehe...) fall ble det ;-) Men så digger jeg fart og spenning da, er jo noe av det som gjør det gøy, at man tar litt risker liksom :-) Ha en fin kveld 0 Siter
thinkerbell Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Jah? jeg liker ikke allværsjakker, det var igrunnen bare det . (det bryr du det vel igrunnen fletta om) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.