mAd Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Cubus tror jeg.. oog et parfymeri.. som jeg ikke husker navnet på.. tror det er blått skilt, hehe åå så hjelpsom jeg er *host* 0 Siter
Gjest Mrs. Dine Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Cubus tror jeg.. oog et parfymeri.. som jeg ikke husker navnet på.. tror det er blått skilt, hehe åå så hjelpsom jeg er *host* Hehe. Estetique? Husker ikke hvilken farge de har da. Men er det et bra merke? Satt å så på Tv2 hjelper deg, og neglelakken fra Art Deko kom best i test. (Art Deco skrives det kanskje?) Jeg er selv fornøyd med Nivea,men hvis Art Deco er bedre, så er den kanskje verdt å prøve. 0 Siter
Osiris Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Art Deco har mye bra. Estetique solgte Art Deco iallefall. Jeg liker at jeg kan kjøpe "miniesker" med øyeskygge og sette sammen farger selv i en større eske. Eye Base'n de har er knallgod når man skal legge en pen øyemakeup. Legger men den under skyggen så sitter makeupen hele kvelden. 0 Siter
Gjest Mrs. Dine Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Art Deco har mye bra. Estetique solgte Art Deco iallefall. Jeg liker at jeg kan kjøpe "miniesker" med øyeskygge og sette sammen farger selv i en større eske. Eye Base'n de har er knallgod når man skal legge en pen øyemakeup. Legger men den under skyggen så sitter makeupen hele kvelden. Åhja! Da så. Den trenger jeg også. en time etter at jeg har lagt øyeskygge, så er den blitt "stripet". Takk, skal skjekke den ut 0 Siter
mAd Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Hehe. Estetique? Husker ikke hvilken farge de har da. Men er det et bra merke? Satt å så på Tv2 hjelper deg, og neglelakken fra Art Deko kom best i test. (Art Deco skrives det kanskje?) Jeg er selv fornøyd med Nivea,men hvis Art Deco er bedre, så er den kanskje verdt å prøve. Estetique kan det absolutt være, ja! Jeg har bare brukt øyeskyggen, og syns denne er super. En del billige merker ender opp med å klumpe seg eller bare forsvinne i løpet av dagen/kvelden (jeg bruker bare øyeskygge på fest, har ikke tid til sminkerier om morran;), men denne holder stand 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.