Gå til innhold

Art Deko produkter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Cubus tror jeg.. oog et parfymeri.. som jeg ikke husker navnet på.. tror det er blått skilt, hehe åå så hjelpsom jeg er *host* ;)

Gjest Mrs. Dine
Skrevet

Cubus tror jeg.. oog et parfymeri.. som jeg ikke husker navnet på.. tror det er blått skilt, hehe åå så hjelpsom jeg er *host* ;)

Hehe. Estetique? Husker ikke hvilken farge de har da. Men er det et bra merke? Satt å så på Tv2 hjelper deg, og neglelakken fra Art Deko kom best i test. (Art Deco skrives det kanskje?)

Jeg er selv fornøyd med Nivea,men hvis Art Deco er bedre, så er den kanskje verdt å prøve.

Skrevet

Art Deco har mye bra. Estetique solgte Art Deco iallefall. Jeg liker at jeg kan kjøpe "miniesker" med øyeskygge og sette sammen farger selv i en større eske. Eye Base'n de har er knallgod når man skal legge en pen øyemakeup. Legger men den under skyggen så sitter makeupen hele kvelden.

Gjest Mrs. Dine
Skrevet

Art Deco har mye bra. Estetique solgte Art Deco iallefall. Jeg liker at jeg kan kjøpe "miniesker" med øyeskygge og sette sammen farger selv i en større eske. Eye Base'n de har er knallgod når man skal legge en pen øyemakeup. Legger men den under skyggen så sitter makeupen hele kvelden.

Åhja! Da så. Den trenger jeg også. en time etter at jeg har lagt øyeskygge, så er den blitt "stripet".

Takk, skal skjekke den ut ;)

Skrevet

Hehe. Estetique? Husker ikke hvilken farge de har da. Men er det et bra merke? Satt å så på Tv2 hjelper deg, og neglelakken fra Art Deko kom best i test. (Art Deco skrives det kanskje?)

Jeg er selv fornøyd med Nivea,men hvis Art Deco er bedre, så er den kanskje verdt å prøve.

Estetique kan det absolutt være, ja! :D

Jeg har bare brukt øyeskyggen, og syns denne er super. En del billige merker ender opp med å klumpe seg eller bare forsvinne i løpet av dagen/kvelden (jeg bruker bare øyeskygge på fest, har ikke tid til sminkerier om morran;), men denne holder stand :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...