subaru27 Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Hei Etter en fyllekveld i sommer oppdaget jeg i ettertid et par blemmer bak penishodet ved strengen.Kan ikke huske at jeg lå med noen,men tvilen kom.Tok alle mulig slags tester,men doktoren mente at dette kun var talgkjertler.Klarte ikke slå meg til ro,ble henvist til urolog og fikk samme diagnose..Er fortsatt nervøs for hva jeg kan ha gjort i fylla-sliter med angst og depresjoner pga dette.Går på Cipralex 10mg.pga angsten. Hiv og hepatitt testene jeg tok var ca 7-8 uker etter hendelsen deretter tok jeg en ny test etter ca 15-16 uker.Testene var av type CPR(hvor man påviser viruset) på HIV,og CPR og antistoff på hepatitt testen.Alle prøvene var negative begge gangene..Men jeg er fortstt usikker.Har ingen symptomer annet enn litt tørr hals(som doktern mener skyldes cipralex)Dokteren mener at disse prøvene idag er såpass bra at jeg ikke burde bekymre meg,iallefall ikke etter så lang tid som 15-16uker etter eventuell smitte.Tror egentlig selv at det er psyken min som plager meg..Har ringt alle jeg var med på fest,og ingen sier at de har sett meg med noen jente.Festen var en helt vanlig bygdefest på østlandet.Hva mener du? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205656-hiv-test/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Det høres egentlig at dine problemer sitter mellom ørene. Du må ha vært ganske sterkt beryset hvis du overhodet ikke husker om du har ligget med noen eller ei. Tror du at i en slik tilstand du var i stand til å få til en samleie? Det høres tvilsomt. Jeg har selvfølgelig ikke muligheter til å fjerndiagnostisere blemmene på penishodet. Det kan muligens være herpes, men du ville etter all sannsynlighet hatt andre symptomer også. Talgkjertler, som dine leger diagnostiserte høres ganske sann synlig, de forekommer meget ofte. Når alle tewstene dine var negative synes jeg at du kan godt slappe av. Bare en kommentar til testene: CRP er en test som blir positiv ved betennelse, bl.a. blir det sterkt positiv ved bakterielle infeksjoner. Men den er uspesifikk og kan være positiv ved andre tilsrander også. Slapp av! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205656-hiv-test/#findComment-1476953 Del på andre sider Flere delingsvalg…
subaru27 Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Det høres egentlig at dine problemer sitter mellom ørene. Du må ha vært ganske sterkt beryset hvis du overhodet ikke husker om du har ligget med noen eller ei. Tror du at i en slik tilstand du var i stand til å få til en samleie? Det høres tvilsomt. Jeg har selvfølgelig ikke muligheter til å fjerndiagnostisere blemmene på penishodet. Det kan muligens være herpes, men du ville etter all sannsynlighet hatt andre symptomer også. Talgkjertler, som dine leger diagnostiserte høres ganske sann synlig, de forekommer meget ofte. Når alle tewstene dine var negative synes jeg at du kan godt slappe av. Bare en kommentar til testene: CRP er en test som blir positiv ved betennelse, bl.a. blir det sterkt positiv ved bakterielle infeksjoner. Men den er uspesifikk og kan være positiv ved andre tilsrander også. Slapp av! Takk for svar Jeg mente Hiv og Hepatitt test etter PCR metoden-ikke CRP som jeg skrev-skrev feil... Har bare fått disse sykdommene på hodet,og har vanskelig til å få det til å slippe.. Men jeg burde vel være rimelig sikker da jeg tok testene først etter 7-8 uker,og så etter 15-16 uker.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205656-hiv-test/#findComment-1478092 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.