Gå til innhold

ang tidl. innlegg om kjedelig sex


mentira

Anbefalte innlegg

Jippi!!

Om noen husker mine lange utbroderende innlegg fra tidligere om kjedelig sex. Jeg var litt fortvilet over en mann som ikke var helt villig til å eksperimentere noe særlig. - og jeg begynte å bli lei den vanlig in-out-in-out

Men nu! Jeg tok det såvidt opp (atter en gang) på ferietur. Og i går lå vi på sofaen og pratet litt. Han var på telttur med en kompis forrige helg. Denne kompisen har akkurat gjort det slutt med damen sin. Jeg tror hun blant annet var litt for 'vill i senga' for ham...

Anyway, på teltturen hadde de vært enige om at jenter ofte er de som har lyst til å utvide sexmønsteret...hehe

Hva mener dere om det?

I alle fall: Han spurte meg i går (på en intim og fryktelig sexy måte), om hva jeg kan tenke meg å prøve ut. "Vi kan prøve alt du har lyst til"

Hæ?! Jeg er bare så dritheldig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, nå har det seg sånn i mitt forhold, og for så vidt i mine tidligere forhold, at det er jeg som står for spenningen i sexlivet. JEG har alltid vært den som har funnet på nye spennende ting, og gjerne vært litt dristig. Mennene virker litt mer rolig, og på meg virker det som at det holder for de å ligge i sengen og få tømt seg.

Jeg har diskutert dette med flere av mine veninner, og de er enige med meg. Mennene er ikke så fryktelig opptatt av å komme seg ut av soverommet, om du forstår hva jeg mener.

Nå sier jeg ikke at det er sånn det er i alle tilfeller, langt i fra. Folk er forskjellige, men de erfaringene jeg og mine veninner har, er stort sett at det er jentene som har størst ønske om å utvide spekteret.

I mitt tilfelle så har jeg gått fra en mann nettopp pga at han ikke ville ut av soverommet. Sex betyr mer for meg enn som så, så jeg gjør alt jeg kan for å få typen min med på det meste, og nå er jeg såpass heldig at han blir med på det.

Er ikke helt sikker på om dette var i nærheten av det du lurte på, men jeg gjorde et forsøk.

Det var forresten fint å høre at det har ordnet seg for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå har det seg sånn i mitt forhold, og for så vidt i mine tidligere forhold, at det er jeg som står for spenningen i sexlivet. JEG har alltid vært den som har funnet på nye spennende ting, og gjerne vært litt dristig. Mennene virker litt mer rolig, og på meg virker det som at det holder for de å ligge i sengen og få tømt seg.

Jeg har diskutert dette med flere av mine veninner, og de er enige med meg. Mennene er ikke så fryktelig opptatt av å komme seg ut av soverommet, om du forstår hva jeg mener.

Nå sier jeg ikke at det er sånn det er i alle tilfeller, langt i fra. Folk er forskjellige, men de erfaringene jeg og mine veninner har, er stort sett at det er jentene som har størst ønske om å utvide spekteret.

I mitt tilfelle så har jeg gått fra en mann nettopp pga at han ikke ville ut av soverommet. Sex betyr mer for meg enn som så, så jeg gjør alt jeg kan for å få typen min med på det meste, og nå er jeg såpass heldig at han blir med på det.

Er ikke helt sikker på om dette var i nærheten av det du lurte på, men jeg gjorde et forsøk.

Det var forresten fint å høre at det har ordnet seg for deg!

JEG har vært med ei jente som det var noe "futt" i, mens de andre har vært veldig kjedelige og uvillige til å kjøre annet enn "standard" opplegg. Hos meg dør følelsene hvis ikke jenta gir av hele seg, slik som jeg prøver på. Det varmer å høre at det finnes jenter med futt i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Vel, nå har det seg sånn i mitt forhold, og for så vidt i mine tidligere forhold, at det er jeg som står for spenningen i sexlivet. JEG har alltid vært den som har funnet på nye spennende ting, og gjerne vært litt dristig. Mennene virker litt mer rolig, og på meg virker det som at det holder for de å ligge i sengen og få tømt seg.

Jeg har diskutert dette med flere av mine veninner, og de er enige med meg. Mennene er ikke så fryktelig opptatt av å komme seg ut av soverommet, om du forstår hva jeg mener.

Nå sier jeg ikke at det er sånn det er i alle tilfeller, langt i fra. Folk er forskjellige, men de erfaringene jeg og mine veninner har, er stort sett at det er jentene som har størst ønske om å utvide spekteret.

I mitt tilfelle så har jeg gått fra en mann nettopp pga at han ikke ville ut av soverommet. Sex betyr mer for meg enn som så, så jeg gjør alt jeg kan for å få typen min med på det meste, og nå er jeg såpass heldig at han blir med på det.

Er ikke helt sikker på om dette var i nærheten av det du lurte på, men jeg gjorde et forsøk.

Det var forresten fint å høre at det har ordnet seg for deg!

Dette er individuelle greier. Du hører vel til de typer kvinner som har mye fantasier, mange lyster. Videre antar jeg at du er nokså lidenskapelig av deg, forholdsvis åpen og innstilt på variasjon og spenning. Du har med andre ord seksuell musikalitet. Gratulerer. Håper du finner en kar som korresponderer til dine behov. Da kan det bli sus i serkene.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Grünfeld

lege/psykiater/professor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...