selena Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 hei! jeg er en 21 år gammel jente som for et par måneder begynte å røyke. Jeg har også regelmessig tatt solarium de siste månedene men sluttet etter jeg så at kroppen min reagerte på det ved at jeg fikk hvit eksemsflekk på brystområdet. i det siste har jeg klødd veldig på det ene brystet, og det har vist seg å være en klump/kvise aktig formasjon jeg ikke har sett tidligere. kan dette være begynnelse på brystkreft eller bare en vanlig kvise? jeg kan ikke bestemme meg om jeg skal la den ligge eller undersøke hva det kan være. så vidt jeg vet er brystkreft heller uvanlig i min familie, men begge besteforeldrene mine på farssiden har dødd av lungekreft etter mange år med røyking. takknemlig for svar, mvh S 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205700-klump-p%C3%A5-brystet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.