Gjest LucySky Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Jeg var innom en bekjent forleden og på kjøkkenet sto en liten, kvadratisk treboks som var radio (merke Tivoli). På veien hjem kom jeg på at jeg har sett den nevnt her på DOL, og nå så jeg den i julegaveønskene her på eldre innlegg også. Den lille firkantgreia der, hva er det som gjør den så fin? Egentlig er jeg i markedet for en hendig, liten ny radio, for den jeg har er gammel, og plastaktig og altfor lett, den velter alltid når jeg tar den med meg rundt. Dårlig er den også, til å sende alt annet enn P1 og P2 og jazzradioen og masse pip og hyl. 0 Siter
Freya Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Fordi de er små og nette, og har en kjempebra lyd. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Den har en helt utrolig bra lyd. Samtidig som den er liten og lett. Tror den koster rundt 12-1500. Anbefales. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Hvorfor tivoli-radio er så populært? Pga designen. God lyd er nærmest bare en bonus (får like gode radioer til en mye billigere pris). 0 Siter
Gjest trenger også radio Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Hvorfor tivoli-radio er så populært? Pga designen. God lyd er nærmest bare en bonus (får like gode radioer til en mye billigere pris). Hvilke? 0 Siter
dette var nå min mening Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Jeg liker også Tivoli-radioen godt! Det er fordi den er søt, litt gammeldags, men på samme tid moderne og med enkel og ren design 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.