Gjest Helledussen Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Nå maser jeg litt igjen....Skal gifte meg, som sikkert noen har fått med seg, og i den forbindelse er jeg nå på jakt etter GODE sminke-produkter for den store dagen. Nå trenger jeg råd fra alle dere sminke-glade damer: Hvilken mascara er den beste, som holder seg fint en hel dag og ikke drysser? (Jeg liker ikke vannfast, bruker heller en sånn "forseglingsmascara" over den vanlige slik at den vanlige blir vannfast...eh....) I parfymeriene sier de at jeg bør gå for Diorshow eller en til Lancome...Hva mener dere? Og det nest-viktigste, hvis ikke viktigst...Hva slags underlag bruker jeg? Forlsag til merker som dekker bra, men samtidig er naturlige? Så håper jeg dere kommer ut med alt dere vet om bra merker:-) Takker! 0 Siter
sprelline1365380900 Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 vil og anbefale Diorshow. Har prøvd andre merker, men det er den beste. Er kjempefornøyd!! Til underlag, vet jeg det er mange som er fornøyd med KANEBO pudder. Selv blie jeg litt blank av det utover kvelden,men tror mer det har noe med min hudtype å gjøre. Kanebo leppestifter synes jeg sitter lenge. Lykke til!!! 0 Siter
DarkPink Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Jeg bruker Oriflame, men det blir ikke solgt i butikkene, da må du kjenne noen som kjenner noen.. =) Foundation sliter jeg veldig med å finne selv, fordi jeg er så lys i huden, men jeg har hørt av andre at Maybelline sin skal være god. Når det gjelder Mascara er Diorshow min suverene favoritt. Jeg har forsøkt mange merker, men ingen gir så vanvittig store og flotte vipper som denne. Når det gjelder dryssing er vel det viktigste at du kjøper deg en ny før anledningen, så du ikke bruker en gammel og tørr en. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Diorshow kan jeg ihvertfal anbefale. Når det gjelder foundation så bruker jeg en jeg bestiller fra USA (www.skinstore.com, Jane Iredale), lagd av bare mineraler og ser kjempe fin ut og naturlig ut hele dagen. Den kommer i pulver form og påføres med kost. Men ellers er det masse bra foundation på markedet, spør i parfymeri, forklar hva slags hudtype du har så finner de nok en bra en til deg. Spør også om et par testere først og prøv de i noen dager før du bestemmer deg for noe endelig. Lykke til 0 Siter
Gjest Madagaskar Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Sverger til Kanebo sin sminke..både maskara , foundation, pudder osv.. Oriflame er god på øyenskygge som sitter lenge faktisk. Ble overrasket! 0 Siter
matildes mor Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Diorshow bruker jeg og er kjempefornøyd.Spør i et parfymeri angående foundation. Selv bruker jeg et "to i ett"pudder fra kanebo.Sitter som et skudd,ser naturlig ut og varer hele kvelden. 0 Siter
Osiris Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Dette er jo en stor dag, så hvorfor ikke spandere på deg å få lagt makeup hos en sminkør den dagen? 0 Siter
Gjest Et lite råd. Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 For all del, eksperimenter med sminke leeeenge før bryllupet, så du ikke ender opp med å stresse med å sminke deg, og kommer forsent til bryllupet ;p 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Henger meg også på anbefalingen om Diorshow, selv om jeg sverga til Kanebo før. Og bruk noen kroner på å la en som kan det legge makeup på en sånn dag! 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Det var frisøren som sminket meg. 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Det var frisøren som sminket meg. Det var knall! Man ser jo ikke ut på håret (luggen) etter å ha vært hos hudpleier. En som fikser frisyren etterpå, eller kombi, var et godt tips. Uansett ikke lurt å starte med uprøvde produkter for en slik dag. 0 Siter
Gjest Liker å se velstelt ut Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Jeg er veldig fornøyd med et merke som heter Zanzuel (norsk merke). Det er ikke så veldig dyrt, og så er det veldig holdbart og behagelig på. Man kan få kjøpt en og en øyenskygge feks - det koster langt under hundrelappen pr stk. Kjempefine foundations, pudder, dekk-krem, maskara - ja, hele pakka med det en måtte trenge. Jeg ba om en time hos en som forhandler Zanzuel sminke og hudpleieprodukter. Ble sminket kjempefint og med andre farger og på andre måter enn jeg selv gjør til vanlig. Det var helt herlig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.