Gå til innhold

Kjørte med jakke over hodet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

skorpionfisken
Skrevet

Han er vel neppe smartere enn henne.

Hvordan skal det bli med Hilton-kjeden når hun overtar roret? Ikke alle arvinger kan ha både "looks and brain", slik som Celina Midelfart har.

Skrevet

Hvordan skal det bli med Hilton-kjeden når hun overtar roret? Ikke alle arvinger kan ha både "looks and brain", slik som Celina Midelfart har.

Mener du at Celina har brain??

Veeel, det synes jeg ikke det virker som det er mye av hos henne

skorpionfisken
Skrevet

Mener du at Celina har brain??

Veeel, det synes jeg ikke det virker som det er mye av hos henne

Ja det mener jeg. Hun har høy økonomisk utdannelse og styrer en kjempebedrift med overskudd år etter år.

Det skal litt til å arve en bedrift og etterpå gjøre den større. Mange pene unge arvinger kjører bedriften i grøfta fordi de er bortskjemte og har holdningen at penger skal man bruke og feste bort.

Annonse

Skrevet

Neppe hun som skal ta avgjørelsene der i gården når den tid kommer. Hun er ikke kjent for å være noe lyn.

Gjest Nånei, du
Skrevet

Ja det mener jeg. Hun har høy økonomisk utdannelse og styrer en kjempebedrift med overskudd år etter år.

Det skal litt til å arve en bedrift og etterpå gjøre den større. Mange pene unge arvinger kjører bedriften i grøfta fordi de er bortskjemte og har holdningen at penger skal man bruke og feste bort.

Du tror vel ikke hun styrer bedriften alene?? Hun har så mange rådgivere o.l, at det der er IKKE hennes fortjeneste.

skorpionfisken
Skrevet

Du tror vel ikke hun styrer bedriften alene?? Hun har så mange rådgivere o.l, at det der er IKKE hennes fortjeneste.

Det kan man vel si om de som leder alle større bedrifter. Men uansett så må det dyktig ledelse til. Det nytter ikke om rådgiverne er aldri så gode om ikke den som styrer skjønner hva den skal gjøre.

Men greit nok om du ikke er enig med meg. Jeg har i allefall sansen for dama, til tross for hvordan hun ser ut, så mener jeg hun er smart.

At hun er en katastrofe på kjærlighetsfronten er en annen sak, men jeg synes ikke man skal kalle henne dum bare derfor. Jeg har en kollega som er rasende dyktig, smart og pen. Hun er også singel, jeg tror det er fordi hun skremmer menn. De liker ikke dyktige og driftige damer.

Gjest Nånei, du
Skrevet

Det kan man vel si om de som leder alle større bedrifter. Men uansett så må det dyktig ledelse til. Det nytter ikke om rådgiverne er aldri så gode om ikke den som styrer skjønner hva den skal gjøre.

Men greit nok om du ikke er enig med meg. Jeg har i allefall sansen for dama, til tross for hvordan hun ser ut, så mener jeg hun er smart.

At hun er en katastrofe på kjærlighetsfronten er en annen sak, men jeg synes ikke man skal kalle henne dum bare derfor. Jeg har en kollega som er rasende dyktig, smart og pen. Hun er også singel, jeg tror det er fordi hun skremmer menn. De liker ikke dyktige og driftige damer.

Mitt inntrykk av henne har da absolutt ikke noe å gjøre med kjærlighetslivet hennes.

Skrevet

Det skal egentlig ikke så mye til om du har gode rådgivere, da styrer de ofte hele bedriften og lederen blir bare et ikon.

Jeg mener det er lett å skille intelligente personer fra normalt utstyrte, du ser og merker det lett på personen. Selv jeg som er "vanlig" ser at Celina ikke er spessielt smart, jeg sier ikke at hun er dum, men helt vanlig.

Og for å sammenligne, jeg ser lett at den nye dama til Røkke er mye smartere enn Celina.

Tar du sminken og stæsjen av Celina er hun ikke spessielt pen, men en helt vanlig norsk jente. Jeg synes forøvrig hun ser vanlig ut med sminken på også, hun har ingen utstråling og personlighet, bare kjedelig og vanlig i mine øyne.

Men penger har hun, og sløser og fester som alle andre kjendiser, rådyre merkeklær og reiser.Men det er da for all del hennes sak, hun gjør hva hun vil med sine penger uten av vi skal bry oss. Vi ville sikkert gjort det samme, oh yes!

Du skriver at hun har høy økonomisk utdannelse?

Da kan jeg fortelle deg at det er ingen sak å få det om du er rik, da kjøper du deg gode karakterer. Det er faktisk sant!

Jeg husker da saken om Kronprins Håkons(og andre kongeliges) utdannelse var oppe i pressen, da kom det frem at det var helt vanlig å fikse på karakterene til kongelige slik at de fikk gode papirer.

Det er helt sikkert likt hos rike kjendiser også, det er en god reklame for skolene å ha hatt kongelige og kjendiser som elever.Det gir klingende mynt i kassa, derfor ser de på det som lovlig juks.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...