Gjest filidelfia Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Har veldig stiv muskulatur og ensykdom som heter scheuerman, for litt over to uker siden fikk jeg en kink nede i korsryggen og har vært sykemeldt siden det, er begynt på behandling hos fysioterapeut, men kinken er forsatt smertefull når jeg bøyer ryggen. Ser ut som jeg er nødt til å ringe legen i morgen å be om enda ei uke sykemelding, jobber i barnehage, så det blir mye bøying av det. noen flere som har opplevd at en kink sitter så lenge i? 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 De sier at vanlige kink går over etter tre uker. Slemmere kink kan ta lang tid. 0 Siter
Gjest filedelfia Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 De sier at vanlige kink går over etter tre uker. Slemmere kink kan ta lang tid. ok, jeg leste en plass her på dol at de ga seg etter 4 dager til to uker. men om det er normalt at de sitter så lenge i er det jo ikke noe å bekymre seg over:) 0 Siter
Gjest Nødvendig? Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 ok, jeg leste en plass her på dol at de ga seg etter 4 dager til to uker. men om det er normalt at de sitter så lenge i er det jo ikke noe å bekymre seg over:) Må du sykemeldes om du bare har vondt når du bøyer deg? Sikkert mye du kan gjøre likevel! 0 Siter
Gjest filedelfia Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Må du sykemeldes om du bare har vondt når du bøyer deg? Sikkert mye du kan gjøre likevel! du jobber ikke i barnehage skjønner jeg? 0 Siter
Gjest Nødvendig? Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 du jobber ikke i barnehage skjønner jeg? Har gjort det en gang og fikk selv problemer med ryggen. Var aldri aktuelt å sykemelde meg. Smurte mat, satt sammen med ungene når de tegnet o.l. 0 Siter