Gjest filidelfia Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Har veldig stiv muskulatur og ensykdom som heter scheuerman, for litt over to uker siden fikk jeg en kink nede i korsryggen og har vært sykemeldt siden det, er begynt på behandling hos fysioterapeut, men kinken er forsatt smertefull når jeg bøyer ryggen. Ser ut som jeg er nødt til å ringe legen i morgen å be om enda ei uke sykemelding, jobber i barnehage, så det blir mye bøying av det. noen flere som har opplevd at en kink sitter så lenge i? 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 De sier at vanlige kink går over etter tre uker. Slemmere kink kan ta lang tid. 0 Siter
Gjest filedelfia Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 De sier at vanlige kink går over etter tre uker. Slemmere kink kan ta lang tid. ok, jeg leste en plass her på dol at de ga seg etter 4 dager til to uker. men om det er normalt at de sitter så lenge i er det jo ikke noe å bekymre seg over:) 0 Siter
Gjest Nødvendig? Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 ok, jeg leste en plass her på dol at de ga seg etter 4 dager til to uker. men om det er normalt at de sitter så lenge i er det jo ikke noe å bekymre seg over:) Må du sykemeldes om du bare har vondt når du bøyer deg? Sikkert mye du kan gjøre likevel! 0 Siter
Gjest filedelfia Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Må du sykemeldes om du bare har vondt når du bøyer deg? Sikkert mye du kan gjøre likevel! du jobber ikke i barnehage skjønner jeg? 0 Siter
Gjest Nødvendig? Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 du jobber ikke i barnehage skjønner jeg? Har gjort det en gang og fikk selv problemer med ryggen. Var aldri aktuelt å sykemelde meg. Smurte mat, satt sammen med ungene når de tegnet o.l. 0 Siter
Gjest filedelfia Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Har gjort det en gang og fikk selv problemer med ryggen. Var aldri aktuelt å sykemelde meg. Smurte mat, satt sammen med ungene når de tegnet o.l. ok, da hadde du nok ikke så smertefull kink som meg. 0 Siter
Gjest Nødvendig? Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 ok, da hadde du nok ikke så smertefull kink som meg. Bare så ille at jeg måtte opereres etter en stund. 0 Siter
Gjest hmmvar det lurt? Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Bare så ille at jeg måtte opereres etter en stund. så du pinte deg helt til operasjon var eneste utvei?? 0 Siter
Gjest filedelfia Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Bare så ille at jeg måtte opereres etter en stund. åja, du er ute etter heder og ære:) Å "så flink du var som presset deg å gå på jobb" . Jeg er ute etter å bli frisk, ikke presse meg på jobb før ryggen er bra. Om du leste innlegget mitt ordentlig hadde du sett at jeg lurte på om det er normalt at en kink sitter så lenge i og ikke om jeg burde gå på jobb. Dessuten hadde jeg følt meg bra nok til å være på jobb, hadde jeg selvsagt vært der. Det trenger ikke du fortelle meg. 0 Siter
Gjest Nødvendig? Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 så du pinte deg helt til operasjon var eneste utvei?? Pinte ikke meg selv i det hele tatt. Gikk på jobb og gjorde det jeg klarte. Operasjon var nødvendig fordi det bl.a hindret meg i å trene. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 åja, du er ute etter heder og ære:) Å "så flink du var som presset deg å gå på jobb" . Jeg er ute etter å bli frisk, ikke presse meg på jobb før ryggen er bra. Om du leste innlegget mitt ordentlig hadde du sett at jeg lurte på om det er normalt at en kink sitter så lenge i og ikke om jeg burde gå på jobb. Dessuten hadde jeg følt meg bra nok til å være på jobb, hadde jeg selvsagt vært der. Det trenger ikke du fortelle meg. filedelfia, du gjør rett i å ta vare på deg selv. bli hjemme til du kan fungere greit igjen. jeg ønsker deg god bedring. Du er verdifull for barna 0 Siter
Gjest filedelfia Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Pinte ikke meg selv i det hele tatt. Gikk på jobb og gjorde det jeg klarte. Operasjon var nødvendig fordi det bl.a hindret meg i å trene. ok, mitt forrige innlegg var kanskje litt unødvendig krasst, beklager det. Men ble litt provosert av at du skulle vite om jeg følte meg bra nok til å gå på jobb, som jeg sa ville jeg ha vært der om jeg følte meg bra nok. 0 Siter
Gjest hmmvar det lurt? Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Pinte ikke meg selv i det hele tatt. Gikk på jobb og gjorde det jeg klarte. Operasjon var nødvendig fordi det bl.a hindret meg i å trene. synes at man skal respektere hverandre og gi støtte heller enn negativ tilbakemelding. så bra at du ble frisk! så får vi ønske at filedelfia også blir det igjen!! 0 Siter
Gjest filedelfia Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 filedelfia, du gjør rett i å ta vare på deg selv. bli hjemme til du kan fungere greit igjen. jeg ønsker deg god bedring. Du er verdifull for barna Takk for det:) 0 Siter
Gjest filedelfia Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 synes at man skal respektere hverandre og gi støtte heller enn negativ tilbakemelding. så bra at du ble frisk! så får vi ønske at filedelfia også blir det igjen!! Takk for omtanken:) 0 Siter
cecily Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Bare så ille at jeg måtte opereres etter en stund. Dummeste jeg har hørt! En operasjon av en kink? Hahahahahaha. Du snakker som du har vett til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.