Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere fotgjengere visste hvor mange nær-døden-opplevelser dere har hatt i høst!?

Vær så snill, ferdes dere ute er det klin umulig å se dere.

Bruk refleks!

:)

Da SEES vi

Fortsetter under...

Lips1365380508
Skrevet

Ja, og de som går turer med barnevogn, værsåsnill å sett refleks på barnevogna også, ikke bare på deg selv.

Her en dag var det en som gitt tur med barnevogn og et barn rundt nakken. Bare barnet hadde refleks. Det var umulig å se hva slags "gjenstand" det var før jeg var like ved de.

Uansvarlig spør du meg!

Skrevet

Her brukes det refleks.

Vil ikke en gang tenkte på hva som kan skje om vi ikke synes.

Den lille hunden vår har også refleks på seg når vi er ute på tur om kvelden.

Fin oppfordring du kommer med! Gjelder både fotgjengere og syklister (og små søte bissevover)

Skrevet

Ok, da vet vi det!

Fint nick forresten, alt med fix er fint =)

Skrevet

Ja!

Det er skummelt å kjøre bil i mørket når det er så vanskelig å se mennesker.

Selv har jeg refleks på både barnevogna og meg selv, men har enda ikke gått ute så sent denne høsten.

Annonse

ikke fast nick
Skrevet

Ja, det er dumt å ikke bruke refleks! Spesielt når de også er kledd i mørke klær.

Har tom. halsbånd med refleks på katta, jeg!

Skrevet

Jeg skulle akkurat til å skrive et liknende innlegg selv.

Men jeg kan bli flinkere. Tenker ofte på det at når jeg kjører bil, irriterer jeg meg over folk uten refleks. Ofte bruker jeg ikke refleks selv... *fy, org! Klask på lanken*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...