Gjest togli Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Stemmer! Chet Morton, hvis jeg ikke husker helt feil. En smålubben fyr som bare var snill og grei men som ikke alltid hang helt med i svingene. Ja! Han husker jeg godt. Kanskje jeg identifiserte meg littegrann med han ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Jeg er på din alder... Uups, mulig foreldrene mine ikke var helt med i tiden ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Ja! Han husker jeg godt. Kanskje jeg identifiserte meg littegrann med han ;-) Jeg tror de fleste identifiserte seg langt mer med ham enn med perfekte Joe og Frank. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Jeg tror de fleste identifiserte seg langt mer med ham enn med perfekte Joe og Frank. Godt mulig det var derfor ;-) Frank og Joe var det de perfekte gutta het, ja! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Godt mulig det var derfor ;-) Frank og Joe var det de perfekte gutta het, ja! De var det. Og så hadde de en bemerkelsesverdig evne til aldri å bli spesielt mye eldre. Nesten litt skummelt. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Ja, Hardyguttene lånte jeg også av onkelen min. Spennende bøker! Var det ikke en litt sånn klumsete fyr i de bøkene som het Chet? Eller blander jeg kanskje sammen med noen andre bøker nå.... Ja! Og så var det vel en Biff? Husker jeg syntes det navnet var ustyrtelig morsomt. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 De var det. Og så hadde de en bemerkelsesverdig evne til aldri å bli spesielt mye eldre. Nesten litt skummelt. *hehe* Stemmer det, ja... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Ja! Og så var det vel en Biff? Husker jeg syntes det navnet var ustyrtelig morsomt. Der datt navnet Biff Gordon nedi huet mitt, men det høres nesten for utrolig ut til å være sant.. Det var vel ikke det han het?? 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Er det sant? Jeg trodde han het... Franklin W. Dixon, eller noe sånt? Jeg leste forresten litt Frøken Detektiv og Fem på Eventyr (eller hva det nå var serien het igjen...) også. Jepp. Beklager å ødelegge dine barndoms leseopplevelser med denne avsløringen, men det er helt sant. ) Franklin W. Dixon er kollektivt psevdonym for Leslie Robert Catchcart McFarlane, Harriet S. Adams, Edward L. Stratemeyer og Andrew E. Svenson. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Der datt navnet Biff Gordon nedi huet mitt, men det høres nesten for utrolig ut til å være sant.. Det var vel ikke det han het?? *ler* Nei, han het Biff Hooper.. Sjekka på en amerikansk hardygutteneside. Hvor i huleste fikk jeg Biff Gordon fra ;-) Kanskje jeg tenkte på Lyn Gordon? *hehe* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Jepp. Beklager å ødelegge dine barndoms leseopplevelser med denne avsløringen, men det er helt sant. ) Franklin W. Dixon er kollektivt psevdonym for Leslie Robert Catchcart McFarlane, Harriet S. Adams, Edward L. Stratemeyer og Andrew E. Svenson. Hehe, kult. Det ante jeg faktisk ikke, men det forklarer i hvert fall hvordan de kunne dytte ut bok på bok på bok i svært mange år. 0 Siter
Gjest glad i å lese Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Joda, hvis du bruker riktig stavemåte på forfatterens navn så har de noen: SAXEGAARD, ANNIK Jeg var nok litt trøtt da jeg skrev innlegget i går. ) Det er de bøkene, for jeg husker Ina i Innsbruck. :-) 0 Siter
Platina Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Min favoritt var Mio min Mio. Ja, jeg vil nesten si den er min favoritt fortsatt. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Den hemmelige hagen, Matilda, Heidi, Anne fra Bjørkely, Gurobøkene (jeg ville også spille fiolin!) og Brødrene Løvehjerte husker jeg best. leste også en serie som het Elisabeth-serien. OM en ung jente som var barnevernsbarn som hadde en drøm om å bli konsertpianist. Ble så fasinert av den serien og personen at jeg lærte meg å spille piano jeg også. Men konsertpianist ble jeg aldri:) 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Hmm, nei - tror ikke det var Bing. Det var en bokserie med sci-fi-noveller. det var ikke "elektriske eventyr", sciense fiction historier? husker at jeg la min elsk på den boka 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 leste også en serie som het Elisabeth-serien. OM en ung jente som var barnevernsbarn som hadde en drøm om å bli konsertpianist. Ble så fasinert av den serien og personen at jeg lærte meg å spille piano jeg også. Men konsertpianist ble jeg aldri:) Jeg blei heller aldri noen kløpper på fele. Men da jeg slutta, og broren min begynte, var da jeg forsto at jeg kanskje ikke hadde vært så ille alikavel. 0 Siter
Aryane Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Du bare MÅÅ være like gammel som meg :-) (35) hehe....er 36! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 hehe....er 36! Og jeg fyller 36 rett over nyåret, så jeg hadde _nesten_ rett ;-) 0 Siter
Hawkwind Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Oh, er den bra? Husker ikke helt - er vel på linje med de fleste andre bøkene hans - grei bok, men ikke på høyde med Amasone-trilogien. 0 Siter
Gjest Masahiro Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Frøken Detektiv, Fem-serien, Hardyguttene, Roald Dahl, Katitzi-bøkene m.fl. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.