Gjest dina2 Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Har den siste tiden fått god sans for denne grønnsaken, men spiser den kun alene som en frukt. har forstått at den er populær i salater. Spiser du avokado? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Avokado er veldig godt som forrett. Da deler jeg den i to og fjerner steien. I hulrommet legger jeg rekesalat og renskede reker. Serveres med en sitronbåt på fatet. Kjempegodt! 0 Siter
Velouria Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Jepp, her spises avokado både i salater, som guacamole til en hel del retter, som forrett og som energikick til syke og småspiste barn. 0 Siter
den opprinnelige m&m Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Ja, det er godt i salater. F.eks. sammen med kylling, reker/skalldyr, eller i en tomatsalat. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Jepp! Jeg deler den ofte i to, hakker den opp, har litt finhakket løk oppi samt et hakket kokt egg pluss litt salt og pepper. Nyyydelig:) 0 Siter
libra Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Min favoritt er avocado med sitron dryppet på, samt salt og pepper. 0 Siter
tiliti Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Som guacamole eller skjært i biter og kombinert med salt/pepper/lime og løk på sandwich - med skinke, bacon, salat, tomat og/eller slike ting. Nam. 0 Siter
carmela Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Det er kjempegodt med avocado-milkshake! Bland avokadokjøtt pluss litt melk og sukker og mix i mixer til det blir en passe konsistens, nam! 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Nei.. Keg tror av og til at jeg liker avakado og kjøper det, men jeg liker det ikke. Bortsett fra guacemole. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.