Gå til innhold

Kinarestaurant Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som husker hva den kinarestauranten som ligger i veita bak Husfliden heter? Snakker om Trondheim her altså

Fortsetter under...

Skrevet

I veita bak Husfliden?

Er det ikke Golden Dragon i Søndre gate du tenker på da, der hvor man må gå opp ei trapp for å komme til restauranten?

Skrevet

"Veita"? Jeg trodde "veita" betydde "jenta" jeg.... *forvirra*

Skrevet

I veita bak Husfliden?

Er det ikke Golden Dragon i Søndre gate du tenker på da, der hvor man må gå opp ei trapp for å komme til restauranten?

Er ikke det China House? Jeg liker meg der. De har god buffet.

Skrevet

Veitj er jente, noe jeg aldri kommer til å venne meg til, for jeg syns det høres ut som et skikkelig skjellsord ala fitte eller noe :P *innflytta*

Veit er ei sånn lita, trang gate, er veiter overalt jo! (hadde aldri hørt det ordet før jeg flytta hit heller;)

Annonse

Skrevet

Veitj er jente, noe jeg aldri kommer til å venne meg til, for jeg syns det høres ut som et skikkelig skjellsord ala fitte eller noe :P *innflytta*

Veit er ei sånn lita, trang gate, er veiter overalt jo! (hadde aldri hørt det ordet før jeg flytta hit heller;)

Aha, nå jeg fått med meg forskjellen iallefall :-)

Bestevenninna mi fra trøndelag snakker ofte om "litj-veitja" eller noe i den dur...

Skrevet

Kina Garden. Nyyyydelig mat og ypperlig service!

Det var navnet ja! Ja de har nydelig mat, men når man skal avtale å møte noen som ikke er kjent i byen der så er det kjekt å ha navnet på plassen.

Takk skal du ha!

Skrevet

I veita bak Husfliden?

Nei, det er ikke den i Søndre jeg mener. I veita bak Husfliden ligger en liten en som Lillemus huska navnet på, den heter Kina Garden eller China Garden. De har veldig god mat, og kjempebillige lunsjretter.

Skrevet

Når vi trøndere snakker om ei lita jente sier vi "veitj" med tjukk t. Ei veit er ei trang gate, i Bergen kaller de det smug. Jeg skjønner at det kan være lett å bli forvirret. :o)

Skrevet

Når vi trøndere snakker om ei lita jente sier vi "veitj" med tjukk t. Ei veit er ei trang gate, i Bergen kaller de det smug. Jeg skjønner at det kan være lett å bli forvirret. :o)

Idag har jeg iallefall lært noe nytt :-)

Skrevet

Er ikke det China House? Jeg liker meg der. De har god buffet.

Hehe.. mange år siden jeg har vært der, mulig det har byttet navn. Den gang het det Golden Dragon i alle fall.

Skrevet

Nei, det er ikke den i Søndre jeg mener. I veita bak Husfliden ligger en liten en som Lillemus huska navnet på, den heter Kina Garden eller China Garden. De har veldig god mat, og kjempebillige lunsjretter.

Ok :) Det må jeg sjekke i løpet av natta...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...