Gå til innhold

Berserk i undertøysforretning.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, dette handler ikke om en knivdesperado eller lignende, men rett og slett om megselv. :)

Idag kjente jeg at det var skikkelig kjipt å akkurat ha blitt "the big three-o". Så jeg reiste til byen og gikk fullstendig bananas og handlet masse undertøy for den nette sum av 5985,- Sikkert ikke det smarteste jeg har gjort med hensyn til økonomien, men jeg har jo fått så mye bra undertøy så det er jo godt for noe. Bare litt synd jeg ikke har en elsker eller kjæreste å vise det frem til, hmm..

Men jeg vet iallefall at det jg har under er hot, hot, hot, så da kan det være samme faen med alle andre :)

Jeg tør liksom ikke innrømme for familien og nære venner at jeg har brukt så mye penger på undertøy, for jeg vet at de syns det er galskap, men jeg må jo fortelle det til noen.

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Velouria

27

• ShitDiddelyDo

6

• flisa

5

• mariaflyfly

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Se på det som en bursdagsgave til deg selv :o) Ingen andre enn vi her på Dol som trenger og vite hva det kostet ;-)

Gratulerer med overstått!!!

Skrevet

Se på det som en bursdagsgave til deg selv :o) Ingen andre enn vi her på Dol som trenger og vite hva det kostet ;-)

Gratulerer med overstått!!!

Takk og takk :)

Skrevet

Takk og takk :)

Blir det vann og brød resten av måneden? ;)

Skrevet

Jeg har to spørsmål:

1. Hva er "the big three-o"?

2. Hvordan i svarte helvetes rableverden går det an å svi av nesten 6 lapper på undertøy?

Ikke det at jeg mener det er galt, men selv betaler jeg lissom 100 kroner for 2 boksere en gang i året. :o

Skrevet

Jeg har to spørsmål:

2. Hvordan i svarte helvetes rableverden går det an å svi av nesten 6 lapper på undertøy?

Ikke det at jeg mener det er galt, men selv betaler jeg lissom 100 kroner for 2 boksere en gang i året. :o

Tipper det betyr 30 år?

Skrevet

Tipper det betyr 30 år?

Åja...

Oki, da forstår jeg rablinga.

Men hvis hun hadde vært litt smart hadde hun heller gått for å bli 29 et par ganger til. :)

Skrevet

Blir det vann og brød resten av måneden? ;)

Nei, ikke helt. Jeg har hittil fått ca 3000,- i pengegaver til bursdagen, så reelt har jeg bare brukt tre lapper av mine egne penger.

Skrevet

Åja...

Oki, da forstår jeg rablinga.

Men hvis hun hadde vært litt smart hadde hun heller gått for å bli 29 et par ganger til. :)

Eller 20 10, altså tjue ti, som kameraten min erklærte at han var i sin 30-årsdag.

Skrevet

Klart det er galskap! Men tenk så kjedelig det må være å aldri være litt gal. Man kan godt gjøre sånne ting litt oftere syns nå jeg.

Skrevet

Jeg har to spørsmål:

Det er selvsagt 30, og jeg er ikke smart, så derfor ble jeg ikke 29 engang til. :(

Det er like lett å bruke 6000 på undertøy som på for eksempel film, musikk og sko. Og siden jeg kjøpte undertøy på et sted som en bh ikke koster 69,50 ruller pengene ganske raskt. Men det er verdt det (tror jeg) for alt sitter som et skudd og er delig å ha på seg selvom det er "hot stuff".

Skrevet

Klart det er galskap! Men tenk så kjedelig det må være å aldri være litt gal. Man kan godt gjøre sånne ting litt oftere syns nå jeg.

High five!

Kanskje jeg skal ta et skoraid i morgen, eller kanskje jeg skal vente litt? *grubler*

Gjest mipjenta
Skrevet

Nei, ikke helt. Jeg har hittil fått ca 3000,- i pengegaver til bursdagen, så reelt har jeg bare brukt tre lapper av mine egne penger.

Snakk om å skjemme seg bort ;)

Skulle gjerne gjort det sjøl! Kanskje en dag.. Du merker nok at det sitter bedre enn billig undertøy!

Hvilket merke/butikk handlet du?

Skrevet

High five!

Kanskje jeg skal ta et skoraid i morgen, eller kanskje jeg skal vente litt? *grubler*

Jeg syns det er best å spre slike shoppingutskeielser slik at man rekker å nyte galskapen. *lol*

Skrevet

Det er selvsagt 30, og jeg er ikke smart, så derfor ble jeg ikke 29 engang til. :(

Det er like lett å bruke 6000 på undertøy som på for eksempel film, musikk og sko. Og siden jeg kjøpte undertøy på et sted som en bh ikke koster 69,50 ruller pengene ganske raskt. Men det er verdt det (tror jeg) for alt sitter som et skudd og er delig å ha på seg selvom det er "hot stuff".

Menn tenker bare bil og teknikk, DET kan dem bruke penger på med god samvittighet =)

Skrevet

Snakk om å skjemme seg bort ;)

Skulle gjerne gjort det sjøl! Kanskje en dag.. Du merker nok at det sitter bedre enn billig undertøy!

Hvilket merke/butikk handlet du?

En sånn undertøysbutikk som bare selger undertøy, ikke noen kjede. Merker, Adecita, Chantelle og Allumette. Veldig gode og dyre greier.

Skrevet

Du får iføre deg undertøyet og legge ut et bilde, så skal jeg avgjøre om det er verdt det eller ikke. :)

Skrevet

Menn tenker bare bil og teknikk, DET kan dem bruke penger på med god samvittighet =)

Sant nok, og musikk og film er de (også) gode til å bruke penger på, iallefall de gutta jeg kjenner.

Skrevet

Du får iføre deg undertøyet og legge ut et bilde, så skal jeg avgjøre om det er verdt det eller ikke. :)

Yeah right! ;)

Skrevet

Eller 20 10, altså tjue ti, som kameraten min erklærte at han var i sin 30-årsdag.

Han burde vel egentlig ha sagt 20 11 for å være litt pirkete?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...