ShitDiddelyDo Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Yeah right! Dårlig! Men jeg synes ikke det er galskap å gå amok i en eller annen forretning. Det er bare sunt i ny og ne. Forsto bare plutselig at dameundertøy kan koste flesk. 0 Siter
Freya Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Å, så kult! Den planen må jeg gjemme til min tredveårsdag. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Dårlig! Men jeg synes ikke det er galskap å gå amok i en eller annen forretning. Det er bare sunt i ny og ne. Forsto bare plutselig at dameundertøy kan koste flesk. Og det er kun for dere... Jeg fikk litt panikk ang. undertøy en stund, etter at jeg leste en undersøkelse hvor en stor andel av guttene syntes det var turn off om undertøyet til jenta ikke matchet. Men så kom jeg på at jeg hadde synes en gutt som droppet sex på grunn av undertøy som ikke matchet, var en stor turn off for meg. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Kjempebra idè! I stedet for å sette deg ned og sippe, som en annen Bridget Jones wannabe, så går du og gjør noe positivt for å føle deg sexy. Du er et geni 0 Siter
Åsemor Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Wow! Men det var sikkert en god følelse der og da. Skal ut på undertøysraid en gang når jeg har sluttet å amme, men tror det blir H&M og Lindex, så jeg kommer neppe opp i samme summer. 0 Siter
Åsemor Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Han burde vel egentlig ha sagt 20 11 for å være litt pirkete? Hva er logikken i det da? 0 Siter
Aryane Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Hehe.....kunne gjort akkurat det samme selv, der er terapi når man føler seg deppa! Kos deg med undertøyet, og hvem vet.....kanskje finner du snart en du kan vise det til ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Det var et godt tips. Jeg får nemlig totalt hetta ved tanken på at jeg blir 30 om et par mnd og ikke ennå har finni ut hva jeg skal bli når jeg blir stor. 0 Siter
flisa Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 SYKT! ...men sikkert herlig likevel :-) 0 Siter
flisa Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Du får iføre deg undertøyet og legge ut et bilde, så skal jeg avgjøre om det er verdt det eller ikke. Til og med mine kjedelige hverdagsbh'er i fotball-cup - koster bortimot 300,- så om man slår seg litt løs blir det fort noen kroner. Pupper er vanskeligere enn køddær serru! 0 Siter
flisa Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Og det er kun for dere... Jeg fikk litt panikk ang. undertøy en stund, etter at jeg leste en undersøkelse hvor en stor andel av guttene syntes det var turn off om undertøyet til jenta ikke matchet. Men så kom jeg på at jeg hadde synes en gutt som droppet sex på grunn av undertøy som ikke matchet, var en stor turn off for meg. hoho! Dessuten er de mer opptatt av det som er under .... 0 Siter
flisa Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Han burde vel egentlig ha sagt 20 11 for å være litt pirkete? Nei- tujueni - så tjueti - (31 er tjueelve) kan du ikke telle? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Å herre min hatt... Det tror jeg ikke jeg kunne gjort, med mindre jeg var rik da. men deilig var/er det helt sikkert :-) 0 Siter
serendipity Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 WOW!!!!!! Men når sant skal sies så koster jo et skikkelig sett godt og vel 700,-. Du er garantert HOT med det nye undertøyet ditt ;-) Om jeg får litt til overs snart så blir det nok nytt undertøy, støvletter og jeans på meg også. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Du får iføre deg undertøyet og legge ut et bilde, så skal jeg avgjøre om det er verdt det eller ikke. Det er lov å prøve seg ;-) 0 Siter
favn Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Jeg spanderte 2-3 flak på blonder og den slags for en tid siden, og syntes jeg var helt uvøren. Men gratulerer med alt det fine som ingen får vite om! ;-) Ja, bortsett fra oss dol-kjerringer, da... 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 I alle dager. Var det impuls eller planlagt? Kunne aldri ha funnet på å bruke så mye penger på undertøy. 0 Siter
libra Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Herlig!!! Syns du har vært riktig så fornuftig :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Og det er kun for dere... Jeg fikk litt panikk ang. undertøy en stund, etter at jeg leste en undersøkelse hvor en stor andel av guttene syntes det var turn off om undertøyet til jenta ikke matchet. Men så kom jeg på at jeg hadde synes en gutt som droppet sex på grunn av undertøy som ikke matchet, var en stor turn off for meg. De eneste guttene som ser om undertøyet matcher, er homofile, og de løper knapt ned buksa di uansett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.