kaffepiken Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Ååååå... Du har realisert min hemmelige drøm.. *misunnelig* ;o) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Han burde vel egentlig ha sagt 20 11 for å være litt pirkete? Det burde han kanskje. Nå teller han 30 en, to osv... tror han skjønte at det var ingen vei utenom ;-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Til og med mine kjedelige hverdagsbh'er i fotball-cup - koster bortimot 300,- så om man slår seg litt løs blir det fort noen kroner. Pupper er vanskeligere enn køddær serru! fotball-cup? *fnis* 0 Siter
Velouria Skrevet 11. november 2005 Forfatter Skrevet 11. november 2005 I alle dager. Var det impuls eller planlagt? Kunne aldri ha funnet på å bruke så mye penger på undertøy. Impuls, og dette er ikke noe jeg gjør ofte, desverre får jeg kanskje si. 0 Siter
Velouria Skrevet 11. november 2005 Forfatter Skrevet 11. november 2005 SYKT! ...men sikkert herlig likevel :-) *nikker* 0 Siter
Velouria Skrevet 11. november 2005 Forfatter Skrevet 11. november 2005 Jeg spanderte 2-3 flak på blonder og den slags for en tid siden, og syntes jeg var helt uvøren. Men gratulerer med alt det fine som ingen får vite om! ;-) Ja, bortsett fra oss dol-kjerringer, da... Tusen takk 0 Siter
Velouria Skrevet 11. november 2005 Forfatter Skrevet 11. november 2005 Det var et godt tips. Jeg får nemlig totalt hetta ved tanken på at jeg blir 30 om et par mnd og ikke ennå har finni ut hva jeg skal bli når jeg blir stor. Sånn har jeg det også, så jeg skjønner godt hva du snakker om. Selvom jeg trives bedre idag enn for et par dager siden 0 Siter
Velouria Skrevet 11. november 2005 Forfatter Skrevet 11. november 2005 Hehe.....kunne gjort akkurat det samme selv, der er terapi når man føler seg deppa! Kos deg med undertøyet, og hvem vet.....kanskje finner du snart en du kan vise det til ) Det hadde jo vært moro og ikke minst flaks for oss begge to. 0 Siter
Velouria Skrevet 11. november 2005 Forfatter Skrevet 11. november 2005 Wow! Men det var sikkert en god følelse der og da. Skal ut på undertøysraid en gang når jeg har sluttet å amme, men tror det blir H&M og Lindex, så jeg kommer neppe opp i samme summer. Men godt er det med noe nytt under uansett! 0 Siter
Velouria Skrevet 11. november 2005 Forfatter Skrevet 11. november 2005 Kjempebra idè! I stedet for å sette deg ned og sippe, som en annen Bridget Jones wannabe, så går du og gjør noe positivt for å føle deg sexy. Du er et geni Tusen takk, det komplimentet skal jeg leve leeenge på! 0 Siter
Velouria Skrevet 11. november 2005 Forfatter Skrevet 11. november 2005 Å, så kult! Den planen må jeg gjemme til min tredveårsdag. Godt å være til inspirasjon 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Sånn har jeg det også, så jeg skjønner godt hva du snakker om. Selvom jeg trives bedre idag enn for et par dager siden Grattis med dagen som var, forresten. Jeg gruer meg faktisk. 0 Siter
Velouria Skrevet 11. november 2005 Forfatter Skrevet 11. november 2005 Jeg syns det er best å spre slike shoppingutskeielser slik at man rekker å nyte galskapen. *lol* Godt poeng! 0 Siter
Velouria Skrevet 11. november 2005 Forfatter Skrevet 11. november 2005 Dårlig! Men jeg synes ikke det er galskap å gå amok i en eller annen forretning. Det er bare sunt i ny og ne. Forsto bare plutselig at dameundertøy kan koste flesk. Da vet du hvor lappene kommer til å fly når du låner bort kortet til kvinnen i ditt liv. Om hun har samme galskap som deg iboende i seg selvsagt, siden du skjønner at det går an å gå bananas i butikker. 0 Siter
Velouria Skrevet 11. november 2005 Forfatter Skrevet 11. november 2005 Grattis med dagen som var, forresten. Jeg gruer meg faktisk. Det er noe å grue seg for, fordi før du vet ordet av det er dagen der og du er egentlig ikke eldre enn 29 mentalt. De som sier noe annet lyver 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Det er noe å grue seg for, fordi før du vet ordet av det er dagen der og du er egentlig ikke eldre enn 29 mentalt. De som sier noe annet lyver Takk Velouria. Godt å høre. 0 Siter
Goliath Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Du får iføre deg undertøyet og legge ut et bilde, så skal jeg avgjøre om det er verdt det eller ikke. Støttes.-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Da vet du hvor lappene kommer til å fly når du låner bort kortet til kvinnen i ditt liv. Om hun har samme galskap som deg iboende i seg selvsagt, siden du skjønner at det går an å gå bananas i butikker. Jeg er selvfølgelig ikke så tjukk i hue at jeg roter meg borti noen som ligner meg. 0 Siter
Velouria Skrevet 11. november 2005 Forfatter Skrevet 11. november 2005 Jeg er selvfølgelig ikke så tjukk i hue at jeg roter meg borti noen som ligner meg. He, he! Så tjukk i huet har jeg nemlig tendenser til å være, desverre kanskje? Risktakers er litt mer appelerende enn kjipinger 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Det er noe å grue seg for, fordi før du vet ordet av det er dagen der og du er egentlig ikke eldre enn 29 mentalt. De som sier noe annet lyver Jeg er 35 og føler meg som 28. Faktisk helt sant! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.